κεφάλαιο 25

124 9 0
                                    

Αχ επιτέλους πάει ο παλιός χρόνος και μαζί του όλες η στιγμές που ήμουν μακριά από την αγάπη μου πως μπορούσα να ζω χωρίς αυτόν είμαι τόσο ευτυχισμένη φτάνει να είμαι κοντά του αυτό μόνο μου φτάνει δεν χρειάζομαι τίποτα παραπάνω .Όλα πλέον κυλάνε ομαλά χωρίς πλέον κανένα άλλο εμπόδιο   και ελπίζω να μην συμβεί και τίποτα άλλο στο μέλλον.

Ένας χρόνος μετά .

Πλέον ειμαι στην τελευταία τάξη του λυκείου και δεν έχει μείνει και πολύς καιρός ακόμη για να τελειώσω με των Ανδρέα όλα είναι καλά αν και είχαμε κάποιους μικρούς τσακωμούς αλλά όλα είναι καλά .Ο Αντρέας πάει σε μια σχολή μηχανικών αυτοκινήτων και τώρα κάνει την πρακτική του σε ένα συνεργείο λίγο πιο μακριά από το σχολείο σήμερα είναι τα γενέθλια του του πήρα φυσικά δώρο αλλά νομίζω ότι είμαι πλέον και εγώ έτοιμη να γίνω δικιά του ολοκληρωτικά είμαι έτοιμη το έχω σκεφτεί πάρα πολλές φορές ο Ανδρέας ποτέ δεν με πίεσε να κάνουμε κάτι παραπάνω . Παρασκευή και τελευταία ώρα έχουμε γερμανικά και βαριέμαι τόσο πολύ περιμένω να σχολιάσουμε και να πάω στο συνεργείο να των πάρω γτ στο σπίτι του έχουμε ετοιμάσει πάρτι έκπληξη δεν του έχει πει κανείς χρόνια πολλά το έχουμε συνεννοηθεί όλοι μαζί για να νομίζει ότι των ξεχάσαμε .
Επιτέλους ελευθερία δεν αντέχετε άλλο το σχολείο πάλι καλά που είναι τελευταία χρόνια αλλιώς πραγματικά δεν θα άντεχα άλλο .Όταν έφτασα στο συνεργείο ήταν κάτω από ένα αυτοκίνητο οπότε δεν με είδε .
Ε- γεια σας
Α- γεια σας μήπως θα μπορούσα να σας εξυπηρετήσουμε σε αα μωρό μου εσύ είπε αφού βγήκε από το αυτοκίνητο και ήρθε κοντά μου και με φίλησε.
Ε- τι κάνεις ;
Α- καλά είμαι εγώ εσυυ;;
Ε- ωραία καλά και εγώ μωρό μου άντε τελειώνεις να φύγουμε .
Α- ναι τώρα περιμένω να έρθει ο κυρ-Γιαννης και φεύγουμε να σου πω μήπως ξέχασες τίποτα για σήμερα ;
Ααααα είπα και εγώ δεν θα ρωτήσει
Ε-μμ μπα όχι τι μέρα είναι αα Παρασκευή  δεν ξέχασα κάτι .
Α- αα καλααα
ΚΓ- γειά σου Κατερίνα τι κάνεις ;
Έ- γεια σας καλά είμαι εσείς πώς είστε ;
Ο κύριος Γιάννης είναι αυτός που έχει το μαγαζί έχω έρθει τόσες πολλές φορές μου πλέον με έχει μάθει .
ΚΓ- καλά και εγώ άντε Αντρέα μπορείς να φύγεις τα λέμε αύριο το πρωί καλή συνέχεια παιδιά.
Α- άντε πάμε .
Στον δρόμο δεν του πολύ μιλούσα γιατί δεν ήθελα να πω κάτι και να την πατήσω και να μην με ψαρέψει και αυτός .
Α- έγινε κάτι ;
Ε- όχι τι να γίνει ; Γιατί ντε και καλά κάτι πρέπει να γίνει ; .
Α- όχι ρε μωρό εντάξει οκ ηρεμήσε λίγο .
Ε- επιτέλους φτάσαμε .
Α- αντε οκ τα λέμε τώρα σ...
Ε- όχι όχι κάτσε μην φεύγεις περίμενε γιατί δεν έρχεσαι λίγο μέσα ε;
Α- καλά εντάξει οκ αλλά για λίγο αν και σου έχω θυμώσει .
Ε- καλά περίμενε και θα ξεθυμωσεις
Α- γιατί ;
Ε- ε τίποτα άντε θα μπούμε επιτέλους ;;
Α- άμα ανοίξεις .
Ε- αα ναι .
Ανοίγω και αμέσως πετάγονται από την κουζίνα η γονείς μου η γονείς του η Γωγώ ο Αλέξανδρος αμέσως του τραγουδήσαμε .
Α- η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα όλο αυτό σας ευχαριστώ πολύ .
ΜΚ- εγώ πάω να κόψω την τούρτα .
ΜΑ- έρχομαι και εγώ να σε βοηθήσω παιδιά κάθησε εσείς.
Η πατεράδες μας μιλούσανε για πολιτικά και μείναμε εμείς .
Α- ποιός τα ετοίμασε αυτά .
Γ- η κοκονα από εκεί είπε και έδειξε εμένα .
Α- α εσύ τότε θα σε να σε τιμωρήσω που δεν μου είπε κάτι είπε και άργησε να με γαργαλαει .
Ε- φτάνει ..χαχαχα.. σταματά δεν μπορώ να πάρω ανάσα ..φφφ ευχαριστώ 😂.
Ήρθε κοντά στο αφτί μου και δάγκωσε των λοβό με έκανε να ανατριχιασω .
Α- σήμερα το βράδυ στης 8 να είσαι έτοιμη .
Ε- ααα δεν ξέρω άμα θα με αφήσουν και είμαι καλώς κουρασμένη είπα.
Α- καλά περίμενε,είπε και σηκώθηκε  έφυγε και πήγε στην κουζίνα μα τι κάνει ,οκ σε αφήνουν δεν έχεις δικαιολογία .
Μετά από πολύ ώρα που άνοιξε και τα δώρα που του είχαμε πάρει εγώ του είχα πάρει (μισό τώρα σκέφτομαι 😂)ένα βιντεοπαιχνίδι που ήθελε να πάρει και ένα μπρελόκ που ήταν μισή καρδιά και την άλλη μισή την πήρα εγώ .
Πλέον είχα 3 ώρες στην διάθεση μου να ετοιμαστώ αλλά δεν ξέρω καν που θα πάμε άρα δεν ξέρω τι θα βάλω .

ο αδελφός της κολλητής μWhere stories live. Discover now