Τελικά άμα σε θέλει η τύχη επειδή τελευταία ώρα η καθηγήτρια των γερμανικών μας είχε δουλειές μας είπε ότι μπορούμε να φύγουμε και αυτό τι σημαίνει περισσότερες ώρες για να ετοιμαστώ τέλεια, έστειλα ένα μύνημα στον Ανδρέα και του είπα ότι είσαι κενό και θα φύγω .Πήγα γρήγορα σπίτι ενώ είχα στην αγκαλιά μου των αρκούδο μπαίνοντας στο σπίτι με είδε η μητέρα μου που καθόταν στο καναπέ.
Μ- 😂😂😂
Ε- δεν καταλαβαίνω γιατί γελάς 😂
Μ- μήπως γιατί είναι ποιο μεγάλος και από σένα ? Να σου βάλω να φας?
Ε- ναι μετά έχω πολλές δουλειές τι έχουμε ?
Μ- α τώρα το ραντεβού το λέμε πολλές δουλειές ? Μακαρόνια με κιμά.
Της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο και ανέβηκα να πλύνω τα χέρια μου .
Αφού τελείωσα στο φαγητό ανέβηκα επάνω να δω τι ρούχα θα βάλω μετά από αρκετό ψάξιμο κατάλαβα ότι τα περισσότερα ρούχα μου ήταν τζιν και το μόνο καλό που είχα ήταν το φόρεμα που είχα πάρει με την Γωγώ αλλά δε ήθελα να βάλω πάλι αυτό οπότε πήγα να κοιτάξω στην ντουλάπα της μαμάς μου μπας και είχε τίποτα που αποκλείεται .
Έψαχνα αλλά τίποτα μόνο ταγιέρ και καλά παντελόνια και μακριές τουαλέτες πήγα να φύγω αλλά άκουσα την φωνη της μαμάς μου .
Μ- ψάξε πάνω στα κουτιά .
Δεν θα το πιστέψετε είχε τόσα πολλά ρούχα και όλα ήταν πάρα πολύ ωραία δεν ήξερα πιο να διαλέξω τελικά αποφάσισα ένα μπορντό φόρεμα.
Ήταν τόσο ωραίο ,το πήρα πήγα ευχαρίστησα την μαμά μου και πήγα να συνεχίσω να ετοιμάζομαι είδα το ρολόι και ήταν 3 είχα πολύ χρόνο ακόμη ευτυχώς κάθησα και διάβασα και για την Δευτέρα είσαι πάει 4:30 και αποφάσισα να πάω για μπάνιο τελείωσα στης 5 και έπρεπε να βιαστώ στέγνωσα τα μαλλιά μου και τα έκανα μια ψηλή αλογοουρά έβαλα το φόρεμα βάφτηκα και κατέβηκα για να των περιμένω ήταν 6:05 και δεν είχε έρθει ακόμη πήγα να των πάρω τηλέφωνο αλλά χτύπησε το κουδούνι ,ήταν τόσο όμορφος είχε βάλει και πουκάμισο και κρατούσε ένα τριαντάφυλλο .
Ε- σε ευχαριστώ πολύ είσαι πολύ όμορφος
Α- εσύ είσαι υπέροχη είπε και με φίλησε .
Ε- που θα πάμε ;
Α- θα δεις , έχει σημασία ;
Ε- όχι .
Είχε έρθει με τον μπαμπά του με το αυτοκίνητο για κάποιο λόγο μόλις μπήκαμε μέσα ο Ανδρέας του είπε να ξεκινήσει κάποια στιγμή φτάσαμε κατά παραλία μεριά εκεί σταμάτησε και κατεβήκαμε .
Α- φτάσαμε εδώ είμαστε .
Ε- είναι πολύ ωραία είχαμε πετύχει την δύση του ηλίου ήταν τόσο υπέροχα .
Με πήγε σε ένα μαγαζί που ήταν αρκετά καλό και έπρεπε να κλήσης τραπέζι 2 μέρες ποίο μπροστά ,μας πήγαν στο τραπέζι μας και ο Ανδρέας μου τράβηξε την καρέκλα για να κάτσω αχ τι γλυκός που είναι όταν θέλει .
Ήρθε η στιγμή να διαλέξουμε τι θέλουμε η τιμές ήταν καλώς τσιμπημενες και όταν πηγα να μιλήσω ο Ανδρέας με κατάλαβε και με σταμάτησε με το βλέμμα του τελικά εκείνος πήρε μια μπριζόλα με πατάτες και εγώ ένα κοτόπουλο με μανιτάρια και κρέμα γάλακτος αφού τελειώσαμε το δείπνο μας πήγαμε να καθήσουμε στην άμμο .
Ξάπλωσε και ξάπλωσα πάνω στο στήθος του όλα ήταν τόσο ωραία .
Α- Σε αγαπώ πολύ .
Ε- και εγώ .
Κάθησαμαι εκεί για κάνα 10λεπτο ακόμα σηκώθηκαμε η ώρα είχε πάει 11:30 και έπρεπε να γυρίσουμε θα περνάνε ταξί οπότε πήγαμε να βρούμε ένα .
Βρήκαμε ένα και είπαμε την διεύθυνση μ για να πάμε στο σπίτι μου γιατί και οι γονείς του Ανδρέα θα ήταν εκεί (η Γωγώ είχε ραντεβού με τον Αλέξανδρο ).Είχε αρχίσει να βρέχει και ο δρόμος γλιστρούσε κάπως και κάτι μάλλον είχαν πάθει τα φρένα είχα πάθει σοκ δεν ήξερα τι να κάνω είδα ότι λίγο ποιο κάτω είχε STOP και δεν είχαμε φρένα ο οδηγός είδε που δεν φορούσαμε ζώνες.
Ο- βάλτε γρήγορα ζώνες .
Ο Ανδρέας πρόλαβε εγώ δεν μπορούσα είχε κολλήσει την τράβηξα ξεκόλλησε δεν πρόλαβα να την βάλω ... Ένιωσα ένα δυνατό χτύπημα στο κεφάλι είχε αίματα άκουγα κάτι σειρρηνες πριν προλάβω να καταλάβω τι είχε γίνει όλα μαύρισαν ...Γεια σας τι κάνετε;
Αυτό ήταν παιδιά ελπίζω να σας αρέσει 💋💘
YOU ARE READING
ο αδελφός της κολλητής μ
RomanceΕίχε αρχίσει να βρέχει και ο δρόμος γλιστρούσε κάπως και κάτι μάλλον είχαν πάθει τα φρένα είχα πάθει σοκ δεν ήξερα τι να κάνω είδα ότι λίγο ποιο κάτω είχε STOP και δεν είχαμε φρένα ο οδηγός είδε που δεν φορούσαμε ζώνες. Ο- βάλτε γρήγορα ζώνες . Ο Α...