κεφάλαιο 19

120 13 0
                                    

Αντρέας
Επιτέλους φτάσαμε σπίτι τους ήθελα πολύ να την δω αν και δεν είχε περάσει και πολύ ώρα από όταν την είχα δει για τελευταία φορά. Μπήκαμε μέσα και πήγαμε να κάτσουμε στο σαλόνι αλλά η Κατερίνα δεν ήταν εδώ ° περίμενα μπας και ήταν στην κουζίνα και θα ερχόταν αλλά δεν ήταν μετά από λίγο ευτυχώς είχα και την Γωγώ ρώτησε εκείνη .
Γ- η Κατερίνα που είναι δεν είναι εδώ ;
ΜΠΚ- όχι κορίτσι εδώ είναι επάνω είναι σε λίγο θα κατέβει .
Ήθελα να την βρω μόνη για να της δείξω κάτι φωτό που είχα βρει που ήμασταν μαζί και ήταν και κάποιες από την μέρα του ατυχήματος οπότε με την δικαιολογία ότι ήθελα τουαλέτα ανέβηκα πάνω υπέθεσα ότι θα ήταν στο δωμάτιο της οπότε πήγα εκεί και την άκουσα να τραγουδάει  χτύπησα την πόρτα δεν πήρα κάποια απάντηση οπότε άνοιξα την πόρτα . Μπαίνοντας μέσα αυτό που είδα με άφησε με το στόμα ανοιχτό  ήταν μόνο με τα εσώρουχα και χόρευε δεν με είχε πάρει χαμπάρι ότι ήμουν στο δωμάτιο πήγα να κλείσω την πόρτα σιγά για να μην με πάρει χαμπάρι αλλά μου έφυγε από το χέρι με αποτέλεσμα να κάνει θόρυβο και κάνοντας την Κατερίνα να με πάρει χαμπάρι βλέποντας με έμεινε κόκαλο για μερικά λεπτά αμέσως μετά πήρε την πετσέτα και την τύλιξε γύρω της.
Κ- τι κάνεις εδώ ;βγες τώρα αμέσως έξω
Ε- καλά ηρέμησε λίγο είπα και άρχισα να πλησιάζω κοντά της εκείνη άρχισε να κάνει βήματα προς τα πίσω .
Κ- άμα κάνεις βήμα παραπάνω θα φωνάξω είπε συνεχίζοντας να κάνει βήματα προς τα πίσω μέχρι που βρήκε στο κρεβάτι την πλησίαζα όλο και περισσότερο με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στο κρεβάτι ανέβηκα από πάνω της κρατώντας της τα χέρια από τους καρπούς πάνω από το κεφάλι.
Κ- σου είπα να φύγεις αλλιώς θα φωνάξω τι δεν καταλαβαίνεις ;
Ε- άμα ήθελες θα μπορούσες να το κάνεις είδη πήγε να φωνάξει αλλά της έκλεισα το στόμα με ένα φιλί στο παιχνίδι μπήκαν και η γλώσσες μας στο παιχνίδι το φιλί έγινε πιο άγριο κατέβασα το χέρι μου στους μηρούς της  δεν αντιστεκόταν πλέον τα χέρια της ήταν καρφωμένα στην πλάτη μου όλα πήγαιναν μια χαρά μέχρι την γαμηνενη στιγμή που ακούστηκε από κάτω η μητέρα της να την φωνάζει για να κατέβει γρήγορα  αποκρινθηκε και με έβγαλε σχεδόν με της κλωτσιές έξω από το δωμάτιο πριν βγω όμως πρόλαβα και της ειοε και ότι "  εμείς τελειώσαμε 😉" κλείδωσε  την πόρτα κατέβηκα και εγώ γρήγορα κάτω γιατί είδη είχα αργήσει αρκετά μετά από λίγο κατέβηκε και η Κατερίνα και καθίσαμε στο τραπέζι δεν με κοιτούσε καθόλου  .

Κατερίνα .
Γαμωτο γιατί ανταποκρίθηκα και δεν αντιστάθηκα δεν έπρεπε γιατί το έκανα γιατί δεν τον έδιωξα δεν έπρεπε να γίνει είμαστε φίλη τι φίλη βασικά δεν είμαστε τίποτα ειμαι φίλη με την αδελφή του αυτός δεν μου είναι τίποτα απλά ένας γνωστός τίποτα παραπάνω δεν είναι και δεν πρόκειται να γίνει τελεία και παύλα .
Ευτυχώς θα ανοίξουν τα σχολείο για να ξεχνιέμαι αλλά θα είναι και αυτός βασικά πιο πολύ θα των βλέπω σκατα .
                  ~ 2 βδομάδες μετά ~
Σήμερα Παρασκευή τέλος πρώτης βδομάδας σχολείου φέτος πλέον δευτέρα λυκείου αν και εγώ περιμένω την τρίτη για να τελειώσω επιτέλους αυτό το σχολείο φέτος ευτυχώς είναι με την Γωγώ .(λοιπόν για να μην αναρωτιέστε αν και δεν νομίζω να υπάρχει ΚΑΝΕΊΣ ο Νίκος γύρισε πίσω στην Σουηδία η Κατερίνα το ξέρει δεν θυμάται ότι είχαν σχέση θα έρθει τα Χριστούγεννα όμως για να δει και την κοπέλα του να ακόμα τα έχει με την Έλλη ).Θα γυρνούσαμε μαζί με την Γωγώ  σπίτι όπως κάθε μέρα εδώ και αρκετά χρόνια ευτυχώς ο Αντρέας θα πήγαινε για καφέ και είδη έφευγε με την μηχανή  οπότε δεν θα γυρνούσε μαζί μας .
Γ- ωχχ
Ε- τι έπαθες;
Γ- μάλλον πρέπει να γυρίσεις μόνη σ σπίτι .
Ε- γιατί τι έγινε;
Γ- ε να έχω κανονίσει με τον Αλέξανδρο αλλά το ξέχασα συγνώμη σόρρυ δεν το θυμ....
Ε- καλά ρε ηρέμησε δεν πειράζει πως κανείς έτσι ρε άντε τα λέμε ββ φιλιά.
Άρχισα και εγώ μόνη μου να γυρίζω σπίτι ήσυχα μέχρι μου άκουσα πίσω μου βήματα τρομοκρατήθηκα λίγο και άρχισα να προχωράω με ποιώ γρήγορο βηματισμό ξαφνικά όμως ο βηματισμός πίσω μου έγινε διπλά μου
?-Γιατί μια τόσο όμορφη κοπέλα είναι μονη ;

Γειά σας τι κάνετε πως είστε;
Εεε δεν έχω να πω και κάτι μόνη μου τα λέω μόνη μόνη μου τα ακούω τεσπά οκ .
Τα λέμε ❤.

ο αδελφός της κολλητής μWhere stories live. Discover now