κεφάλαιο 11

145 13 0
                                    

Αχ τι ωραία μέρα περίμενα από εχθές να ξημερώσει σήμερα είναι του Αγίου Βαλεντίνου  και φέτος πρώτη φορά θα είμαι μαζί με τον Ανδρέα γιατί την προηγούμενη χρονιά που είχα σχέση πρώτη φορά είχα μαλώσει με τον βλάκα των Ανδρέα και δεν γιορτάσαμε τίποτα αλλά φέτος είμαστε μαζί και τίποτα δεν θα μου χαλάσει την μέρα είναι και Παρασκευή και η μαμά μου είπε ότι μπορώ να βγω άμα θέλω.Ημουν έτοιμη και περίμενα να περάσει ο Ανδρέας να με πάρει γιατί η Γωγώ θα πάει με των Αλέξανδρο . Χτύπησε το κουδούνι χαιρέτησα την μαμά μου βγήκα των αγκάλιασα και τον φίλησα .
Ε- καλημέρα αγάπη μου είπα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά .
Α- καλημέρα πως και τόσο χαρούμενη σχολείο θα πας .
Ε-ναι αλλά τι μέρα είναι σήμερα ;
Α-  Παρασκευή ααα γι'αυτό τελευταία μέρα .Καλά πλάκα μου κάνει δεν γίνεται να μην το θυμάται .
Ε- ναιιι ναιιι φυσικά καλέ γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο .
Και με τα πολλά φτάσαμε στο σχολείο μιλούσαμε με την Γωγώ και τον Αλέξανδρο που ήταν κολλημένη μεταξύ τους και η Γωγώ κρατούσε ένα κουτί με σοκολατάκια καρδουλας και μπαλόνια ροζ σε σχήμα καρδιάς .
Α- τι φάση γιατι όλες σας έχετε αρκουδάκια σοκολατάκια και τέτοιες βλακείες τέλος πάντων ρώτησε την Γωγώ .
Γ- εγώ πάλι τώρα θα ρωτούσα γιατί δεν έχει η Κατερίνα.
Αλ-καλα ρε μαλακά πλάκα κάνεις ,τι μέρα είναι σήμερα ρε τουβλο;
Α- Παρασκευή; Και;
Γ- και η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου .
Α- πωπω το ξέχασα τελείως ρε μωρό μου συγνώμη ,είπε ενω γελούσε κάπως .
Τι είπα πιο πριν τίποτα δεν θα μου χαλάσει την μέρα ε σαν να μην το είδατε .
Ε- ε ναι δεν πειράζει ρε αλήθεια ε εγώ τωρα πρέπει να πάω στο μπάνιο ναι τα λέμε μετά είπα και παραλίγο να μου φύγει ένα δάκρυ μα καλά πως είναι δυνατόν να το ξεχασε δεν μπορώ να το πιστέψω .
Αντρέας
Νταξει μπορεί να στεναχωρήθηκε αλλά δεν πειράζει γιατί σε λίγο χτυπάει το κουδούνι και θα πάει....της σκέψεις μου διέκοψε ο Αλέξανδρος .
Αλ- καλά ρε πόσα κιλά μαλακας μπορείς να είσαι ρε δηλαδή έλεος ρε .
Α- αχ μπορείς να σκάσεις λίγο ηλίθιε .
Γ- καλά σου λέει ρε την περίμενε πως και πως και τι ειχε αναφέρει πάνω από 10 φορές ,πάω να την βρω θα τα πούμε μετά έδωσε ένα φιλί στο Αλέξανδρο και έφυγε .
Α- ρε εγώ δεν τα ξεχ.....ντριννν.
Αλ-καλα πάμε για προσευχή τώρα και τα λέμε μετά .
Τέλος Ανδρέας .
Χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε να κάνουμε σειρές συνήθως στην γραμμή ειμαι με τον Νίκο αλλά σήμερα έλειπε οπότε ήμουν μόνη μου , πρώτη ώρα είχαμε κείμενα και την καθηγήτρια δεν την πολύ γουστάρω όχι μόνο έχω σχεδόν κανείς και δεν προσέχει και κάνεις στο μάθημα της και βρωμάει και τσιγαριλα μέχρι και παρατσούκλι την έχουμε βγάλει .Αφού ανεβήκαμε 2 ορόφους σαν τα βόδια που πάνε στην σφαγή αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω το πρωί που είναι για να πάμε να κάνουμε μάθημα ανέβουμε όλοι μαζί κολλημένη και όταν είναι να φύγουμε δεν έχει σχεδόν κανένα στην σκάλα αλλά ας μην ξεφεύγω μπαίνω στην τάξη και τι να δω ένας αρκούδος σχεδόν στο μέγεθος μου να κάθεται στην καρέκλα μου και να κρατάει ένα κουτί με σοκολατάκια ένα τριαντάφυλλο και ένα σημείωμα που έγραφε :Όχι ρε μικρό μου δεν το ξέχασα χρόνια μας πολλά σε αγαπώ στης 6 θα περάσω να σε πάρω να είσαι έτοιμη.
Αχ δεν το πιστεύω είμαι τόσο πολύ χαρούμενη πραγματικά δεν το περίμενα αχ των αγαπώ ακόμα πιο πολύ απο πριν δεν μπορώ να μην είμαι κοντά του είναι το οξυγόνο μου αχ τον γλυκούλη μου είναι όλα τόσο όμορφα .
Κ- θα προσέξεις καθόλου μέσα στο μάθημα παιδί μου άκουσα την φωνή της καθηγήτριας .
Ε- ε ναι κυρία συγνώμη αφαιρέθηκα .
Κ- καλά καλά μην ξανά συμβεί .
Επιτέλους χτύπησε το κουδούνι έτρεξα αμέσως πάνω στο Ανδρέα και των αγκάλιασα και με φίλησε .
Ε- σε ευχαριστώ πολύ .
Γ- τι των ευχάριστης των βλάκα?
Αλ- σου λέω εγώ λοιπόν ότι όχι μόνο δεν τι ξέχασε αλλά οργανώθηκε και πολύ καλά .
Α- ακριβώς .
Χτύπησε το κουδούνι για μέσα και έπρεπε να φύγουμε τον ξανά φίλησα και μπήκα μέσα.
Και απλά περίμενα να έρθει η ώρα για να σχολασουμε .

Αυτό ήταν τα λέμε στο επόμενο παρτ 😘😘

ο αδελφός της κολλητής μWhere stories live. Discover now