Sebelum tu, Happy Deepavali yuollllsss!!💕💕♥
Apa khabar semua? Lama dah Mia tak update.. ohoho.
Seperti yang dimaklum pada tajuk kat atas, ya... Mia akan bukukan Mask Man ni..
So get ready eh?
In Sha Allah ready pada 2k19.
Wait for it.. 💕💕1) Apa yang ada dalam Mask Man: The Hidden Face ni ialah,
✓ Ada penambahan watak dan ada tambahan perwatakan watak sedia ada.
✓ Ada plot twist. Uhuk uhuk.
✓ Jalan cerita makin panjang dan penerangan cerita akan diperbaiki.
✓ Penambahbaikan cara penulisan.
✓ Watak semakin panassss.
✓ Cerita lebih ke arah Fantasi-Realiti.
✓ Banyak scenes sweet Dawoo dan Taehyung ugagagaga.
✓ Taehyung makin hotsss ehehem. Makin kejammmmmsss uhukhukhuk..
✓ Hansung akan banyak tonjolkan diri dengan kehanatannya..
2) Harga?
✓ Tak pasti lagi tapi tak akan
lebih dari RM 50. Ni special version book!✓ Buku ini Pre-order. (Batch) Maksudnya, bayar dulu baru buku dicetak dan sampai pada korang dalam keadaan clean and fresh dari kedai.
3) Jalan cerita sama ke?
✓ Mestilah sama cuma akan ada lebih banyak scene-scene menarik yang bakal buat korang menangis, meraung, sengih sorang-sorang, gelak sampai terkentut, pengsan dan buat korang seperti orang kurang siuman. Yang penting, buku ini boleh menceriakan hari-hari anda... Stay tune ;)
4) Apa yang special pasal buku ni?
✓ Seperti yang Mia dah cakap tadi, buku ini pre-order dan order diambil mengikut batch. Specialnya ialah, setiap batch, cover buku ditukar. ;) Jadi, setiap sesi cetakan buku baru, kulit buku tu pun bertukar jadi tema ye.. Jadi jangan pelik kalau rakan anda beli kali yang lain, cover buku dia design lain daripada korang punya ye...
✓ Ada special gift kepada pembeli. Tak kiralah korang beli bila-bila masa pun. Tapi, pembeli batch pertama, akan dapat limited gift! Means hadiah korang takkan sama dengan pembeli batch lain. But jangan risau.. Aku suka bagi kejutan orangnya.. jadi semua pembeli akan berpuas hati dengan gift masing-masing..
✓ Bookmark akan diberi. Jadi tak payah beli bookmark kat tempat lain.. sebab bookmark tu muka Taehyung jadi dapat membantu hampa bayang muka dia time baca buku yini.. hahaha.
✓ Dalam buku tu pula, Mia akan letak mini dictionary. Mini dictionary ni adalah maksud-maksud setiap perkataan Korea, atau bahasa teori yang Mia ada selitkan dalam buku ini. So, otak-otak korang akan berkembang sedikit dan takdelah buang masa sangat korang baca buku Mia ni ye dok?
Pape pun.. apa-apa penambahan untuk buku ini akan Mia update kat massage board atau dalam buku ni. So sila follow Mia untuk maklumat lanjut.
Atau.. whatsapp Mia lagi bagus. Sebab Mia active 24 jam.. 👌💕
No phone, sila rujuk bio..Itu saja dulu. Sapa berminat nak beli buku ni nanti, sila comment 'saya!'
Kalau tak ramai yang nak.. mungkin Mia kuburkan saja niat nak bukukan Mask Man ini..
Jadi, tolonglah halang aku berbuat demikian behehehehehee.Kepada yang bakal menduduki SPM next week, amarilah kita berhuhahuha dengan buku sambil menantikan detik-detik penting ini.. Good Luck batch 01.
ps; Mia pun SPM 2k18 :')
Bye bye Sweetheartsss 💕😘
Sila nantikan Encik Taehyung dan atuk Hansung ini beraksi.. 😎
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] The Mask Man: The Hidden Face | 김태형《C》
Misterio / Suspenso⚠TELAH DIBUKUKAN⚠ Guess who am I - Kim Taehyung ↺ the нιdden ғace ⚫Start : 25 / 10 / 2017 ⚪End : 23 / 2 / 2018 Ranking (#mystery) ⤴#92 | 8/12/17 ⤴#83 | 10/12/17 ⤴#69 | 10/12/17 ⤴#67 | 16/12/17 ⤴#16 | 17/12/17 ⤴#50 | 23/12/17 ⤴#26 |...