Mutfak

11.5K 505 20
                                    

Duştan çıktıktan sonra saçlarımı kurutup şekil verdim biraz.Düz gibiydiler ama hafif dalgalı.

Siyah iç çamaşırları giydim.Dolaptan ne giysem diye bakıyordum.

En sonunda mini siyah , deri olan eteği ve üzerine beyaz yarım, ince askılı tişörtü giydim.Göbeğim açıkta kalmıştı.Üzerime de siyah deri ceketi giydim.Ayağıma kısa siyah botları geçirip aynanın karşısında eyeliner çektim.Rimel de sürdüm...ve tamamdır.

Elime küçük siyah çantamı aldım ve parfüm sıkıp alta indim.Bahçe kapısından çıkıp Araf'larım bahçeye geçtim.Tahmin ettiğim gibi kapıları açıktı.Hafif rüzgardan dolayı gri tül dışarıya çıkıyordu.

İçeri girerken

-"Ben geldiim " diye seslendim.

Kafamı kaldırdığımda salonda tanımadığım bi adamla Aybars oturuyordu.

Adam bana dönüp tebessüm etti.Kim olduğunu bilmesem de bende azcık tebessüm edip Aybars'a baktım.

-"Hazır değil misiniz ? " diye sordum.

-"Araf ve Ömür üstlerini değişiyordu.Ve ayrıca sizi tanıştırayım bu Ayaz , Araf'ın abisi.Bu da Derin." dedi ve Araf'ın abisine baktım.

Gülümseyip

-"Memnun oldum " dedim.

Ayaz da bana içten olduğunu bildiğim bir gülümseme yolladı.

-"Bende." dedi.

Tekli olan koltuğa oturdum.Araf'ın aşağı inmesini beklerken işaret parmağımı bacağımdaki kuru kafada gezdiriyordum.

Sonunda gelince ona baktım.

-"Selam " dedi ve yanımıza gelip Ayaz'ın yanına oturdu.

-"Selam " dedim ve ona aptal aşıklar gibi bakmayı kesip kafamı Tv'ye çevirdim.

-"Ayaz'la tanıştın sanırım " diyen Araf'ın sesini duyunca tekrar ona baktım.

-"Evet " dedim.Ayaz'la göz göze gelince gülümsedim.

İyi birisine benziyordu.Çok bi sarışınlığı yoktu ama Araf'ın ki kadar olmasada yeşil gözlere sahipti.Onunkiler daha açık renk.Araf'ın koyuydu.Bu yüzden orman göz diyorum ya.

Ömür'de gelince ayaklandık.Sanırım Ayaz'da gelicekti bizimle.

-"Benimle de gelebilir isteyen " dedi Ayaz kapıdan çıkarken.

-"Ben ,  ben ! " diye hevesle bağıran Ömür , Ayaz'ın koluna yapıştı.

-"Tamam cadı gel bakalım biraz eğlenelim " dedi Ayaz burnunu sıkarken.Onlar Ayaz'ın Bugattisine bindiler.

-"Siz ikiniz gidin ben yoldan bankaya uğrayıp gelicem " diyen Aybars kendi arabasına ilerledi.

Kaldık mı başbaşa.Bak sen işe.

-"Gidelim mi suratsız " dedi Araf ve elini arabaya uzattı.

Ön kapıyı açıp binince o kapadı ve kendi tarafına geçip oturdu.Ayaz'lar hareket etmişti.Aybars da arkalarında giderken Araf arabayı çalıştırdı ve peşlerinden orta hızda ilerlemeye başladı.

-"Eee ? " dedi yola bakarak.Ona kısa bi bakış atıp tekrar cama döndüm.

-"Ne eee ? " dedim gülümseyip.

-"Bilmem canım sıkıldı sadece " diyip omuz silktiğinde siyah tişörtünün altından belli olan kaslarına bakıyordum.

Kendine gel Derin ya resmen adamı süzdün !

''O.A.S (Hissiz) ''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin