004

5 1 0
                                    

Si Ye-Na pergi berjumpa Ye-Rin di kelas. Sewaktu itu cuma ada Ye-Rin dan Ye-Na sahaja. Ye-Na terus memukul Ye-Rim. Nasib baiklah Ye-Rim sempat mengelak tumbukan Ye-Na yang agak perlahan itu. Pergaduhan ini dikira tidak adik kerana Ye-Na menggunakan benda yang tajam untuk memukul Ye-Rim. Lantas Si Ye-Rim menendang kakinya lalu jatuh si Ye-Na. Dia menoreh kaki Ye-Rim yang tidak bersalah itu menggunakan benda yang tajam itu.

Dalam masa yang sama juga, Woo-Jin dan Ji-Hoon dalam perjalanan ke kelas yang berada bersebelahan kelas Ye-Rim. Woo-Jin terdengar bunyi yang kuat dari kelas D5 iaitu kelas Ye-Rin dan Ye-Na. Lantas si Woo-Jin masuk dan menghalang Ye-Na. Nampaknya Ye-Na tertoreh tangan Woo-Jin. Ye-Na mula hilang akal. Lekas si Ji-Hoon masuk untuk menolong Woo-Jin dan Ye-Rim

Ye-Na: KORANG BOLEH TAK STOP JADI PENGHALANG AKU?!! AKU CUMA NAKKAN WOO-JIN KAU TAHU TAK!!
Ji-Hoon: HOI YE-NA! BERHENTI MENGARUT!
Woo-Jin: KAU KENA INGAT NI TAU YANG AKU TAK PERNAH SUKAKAN KAU SEBAB PERANGAI KAU MACAM NI DAN KAU BUKAN ORANG YANG NORMAL!
Ye-Na: AHHHHHHHHH! KENAPA SEMUA ORANG RAMPAS BENDA YANG AKU NAK HAH? BOLEH TAK JADI PENGHALANG!!???
Woo-Jin: Ye-Na tak semua benda yang kau nak akan dapat. Kau kena fikirkan pasal orang lain juga.

Woo-Jin,Ye-Rim dan Ji-Hoon berjalan sampai ke pintu.

Woo-Jin: Kalau kau nak tengok aku bahagia, sepatutnya kau menghargai orang sekeliling aku bukan membalas dendam. Lagi satu, aku nak ibu bapa aku kembali semula. Kau fikir aku dapat ke? Aku nak kau berlajar untuk bersabar.

Woo-Jin,Ye-Rim dan Ji-Hoon berada di bilik rawat.

Loceng pertama sudah berbunyi, Ji-Hoon pun bergerak ke kelas manakala Woo-Jin dan Ye-Rim duduk di bilik rawat.

What Is Love Anyway?Where stories live. Discover now