Osmi Dio

615 51 8
                                    

Nije bila sigurna da li je sinoć bar malo odspavala i tako je i izgledala. Oči na pola otvorene s crnim krugom od umora su zadavali zabrinjavajući izraz lica kod svakog koga je susrela jutros . Merve nije izdržala i dočekala ju je u uredu skakutajući od sreće kad je začula Aylin kako izdaje naredjenje zaposlenima dok se kretala prema svom uredu. Kad je ušla i prije nego je zatvorila vrata za sobom dobacila je Mervi :" Dobro jutro i molim te ne sad ! Vidiš i sama da nisam oka sinoć sklopila , ali obećavam da ću ti sve ispričati prvom prilikom samo molim te ne sad!"
-Merve :" Dobro jutro i tebi, došla sam da te sredim , znam te dovoljno dobro da mi je jutros još bilo jasno da ćeš trebati moju pomoć oko tog crnila!!!"
Aylin je sjela na svoju stolicu i zatvorila oči , prepustila je lice magičnim rukama prijateljice koja je od prvog dana bila iz nju , davala je i više nego je bila u stanju samo da joj olakša i pomogne a da nikad nije tražila ništa za uzvrat niti se ljutila ako Aylin nije bila uz nju kad bi je zatrebala, bila joj je zahvalna što je često i kad nije tražila od nje čuvala malenu Nazli da bi ona i Osman imali bar malo vremena samo za sebe. Nije izdržala dok je češljala kosu koja je kao svila padala niz ledja Aylin ,brzo je upitala:"nije mi jasno kako si imala srca i snage da pobjegneš od onakvog čovjeka ? Vjeruj mi pola žena ovog svijeta bi pristale da mu budu sluge za samo jednu noć !!!"
Ustala je naglo sa stolice da je pogledom uplašila Mervu , i dok je ljutito istrgla gumicu iz njene ruke, skupljala je kosu u niski rep skoro čupajući kosu pri svakom provlačenju . Uzela je papire sa stola i prije nego je izašla s mnogo tuge i bola u glasu je izustila:" Jedna je od tih žena Esma , uspjela je sa jednom noću za koju ja znam da bude razlog mog odlaska!"
Merve je iznenadjeno sručila se u stolicu da je skoro sve povukla za sobom, rukama je sakrila usta koja su ostala otvorena od šoka . Nakon par minuta je došla sebi i poljubila sliku Osmana koju je imala na naslovnici telefona , izustila je molitvu i zahvalila Bogu što on nije bio jedan od onih na koje joj je stara tetka kod koje je odrasla skretala pažnju i opominjala. Dok nije upoznala Tarika mislila je da je Aylin pobjegla iz sličnog razloga kao i ona sa Osmanom , mislila je da Aylin nije voljela muža i da nije postojala nada da ga zavoli, ali kad je Aylin dovela Tarika počela je da odbacuje tu teoriju ali nikad nije našla priliku da je pita za stvarni razlog.

Smjestila se na samom kraju stola gdje je pored nje bilo slobodno još samo jedno mjesto i pogledom prešla da bi bila sigurna da su svi prisutni sastanku . Udubljena u pregledanju papira za ovaj važan sastanak nije ni primjetila da gospodin direktor nije ušao sam i da su svi prisutni začudjeno gledali u drugog gospodina koji je ušao s njim jednako privlačno kao i Demir Polat . Nije pogledala ko je sjedao pored nje s lijeve strane jer se pozdravljala sa direktorom dok mu je uručivala sve potrebno od dokumenata za ovaj sastanak . Osjeti kako joj tjelo postaje malaksavao kad joj poznati miris se uvuče u nozdrve , lagano se okrenu i nađe se na milimetar od lica Mehmeta koji je krenuo da joj došapne "mnogo ti ljepše stoji kad pustiš kosu" ali je zbog njenog naglog okretanja rekao joj u lice .
Nije ništa odgovorila jer su svi prisutni gledali u njih , spustila je pogled na papire ispred sebe i pokušala bar malo da izgleda smireno i prirodno , sve dok direktor nije progovorio.
-" Prije nego krenemo sa ovim vaznim sastankom želim da vas upoznam sa gospodinom Mehmetom Durmaz , on je sin moje sestre i od danas preuzima moju poziciju , sve ove godine je bio moja desna ruka i zaslužan je za sav uspjeh naše kompanije . Kao što sami znate u svjetu biznisa najveći neprijatelj vam mogu biti godine i on kao vrlo mlad nije mogao da stane ispred vukova koje smo imali za konkurenciju , jednostavnije rečeno ja sam iskoristio svoje godine i iskustvo sa njegovim razmišljanjem i tako smo zajedno stigli ovdje gdje smo sad . Da ne bi smo dužili narednih dana ćete sve manje vidjati mene a sve češće njega ...."
Aylin je zatvorila oči i nesvjesno stiskala rukohvat stolice dok se prisjećala dana kad je u ovu kompaniju došla kao student bez preporuke i što je smatrala srećom da je upravo  u ovoj velikoj firmi koja je bila na glasu dobila praksu i plaćeno školovanje , sad joj je bilo jasnije zašto se gospodin Demir Polat trudio da joj pomogne kad je htjela da odustane i promjeni smjer , on ju je ubiedio da koliko god izgledalo zastrahujuće ona ima snage da uspije .
Otvorila je oči kad je Mehmet spustio ruku na sto dok je nešto pričao i zvuk od sto je natjerao da otvori oči , zastala je pogledom na burmu od titanijuma , nosio je još uvjek burmu ...

Nije bila sigurna kako je izdržala do kraja sastanka , dok su se svi prisutni pozdravljali medjusobno i sa Mehmetom i Demirom ona je pokušavala neprimjećeno da ode do svog ureda. Nekako je uspjela , nervozno je hodala po uredu , nije imala snage da vrišti mada je to sad najviše željela ... Zastala je pored prozora i gledala negdje u daljinu koliko joj je pogled mogao da dostigne , pokušavala je da se smiri jer joj je sad više nego bilo kad prije trebalo da razmisli o svemu , trebala je još jednom da donese odluku šta dalje ...
Začuo se zvuk otvaranja vrata i bez da je pogledala znala je da je u ured ušao Mehmet , lagano je zatvorio vrata i praveći manje korake se približavao njenom stolu , zastao je na korak od nje i rekao:" Izvini što sve saznaješ prebrzo i iznenada . I ovo sad mi nije bila namjera da saznaš ovako , ali opet nisam imao drugog izbora . "
Okrenula je se naglo i kao da je sve što je skupljala ove godine u sebi , sasula mu je u lice bez da je razmislila da li će ga povrijediti ili ne .
-Aylin:" Izvini!!! Za sve samo IZVINI!!! Ko si ti Mehmete? I koliko dugo mi dišeš za vratom da ja to ne znam? Šta ti ustvari hoćeš od mene ? Htio si slobodu dobio si je ! Esma ti nije ispunila očekivanja pa sad pokušavaš na sve načine da dodješ na staro ! Šta će biti ako ni ja ne budem ono što želiš i očekiješ? Ha? Zar je moguće da nemaš šta da kažeš za razliku od one noći kad nisi štedio na rječima !!!"

Kraj priče Where stories live. Discover now