-" Podji sa mnom ! Ovo je odavno trebalo da se rješi , ali ne ovdje !"
To je sve što je rekao prije nego je krenuo prema vratima , zastao je prije nego ih je otvorio da bi bio siguran da ga je pratila .
Izgledalo je kao da je se i sama umorila od svega i da je bilo krajnije vrijeme da rasčiste sve ovo za koje ni sami nisu znali kako da nazovu . Uzela je torbu i još neke papire i pogledom prešla preko stola , nije gledala u njega jer za to još uvjek nije bila dovoljno jaka , ispred dok su čekali lift je davala instrukcije Miji i kako je izgledalo danas nije imala namjeru da se vraća na posao . Hodali su nekoliko koraka udaljeni jedno od drugog, ona ga je pratila a on bi se ponekad okrenuo kao da je želio da bude siguran da ga još uvjek prati .
Sjela je na suvozačevo mjesto i ćutala , nije je kako je izgledalo ni zanimalo gdje je vodi.
Pomalo se uznemirila kad je shvatila da izlaze iz grada i da vozi u pravcu koji je za nju bio nepoznat , mada mnogo toga za nju ovdje je još uvjek bilo nepoznato jer nije se mnogo kretala , na prste jedne ruke je mogla nabrojati koliko je puta napustila grad u ovih skoro sedam godina boravka . Da ne bi primjetio znojne dlanove je povremeno sušila hvatajući koljena ili grleći laktove svojih ruku . Mehmet nije skidao pogled sa ceste i često je izgledalo da je bio zamišljen , a i ona je bila sigurna da je ova vožnja za njega bila dobro poznata jer je usporavao kod prilaza raskrsnicama ili nepreglednom djelu puta .
Nakon vožnje kroz gusto drveće koje je grlilo privatni dio puta kako je pisalo kod skretanja s glavne ceste , ispred njih se pojavi velika gradjevina koja je zbog svjetle boje izgledala još mnogo veća zbog tamne trave i drveća .
Nije čekala na njega , odvezla je pojas i stiskajući torbu na kojoj se nalazio sako je gledala prema ulazu , čekala je da on prodje ispred nje , visoka peta njenih crnih cipela su joj otežavali da ga prati u korak po bjelom kamenju koje se nalazilo na mjestu gdje je parkirao auto ali i na stazi koja je vodila do stepenica . Odključao je vrata i ušao bez riječi kad je vidjeo da se penje uz stepenice , zastala je na ulaznim vratima jer je trebala da navikne vid na naglu promjenu jer je hodnik bio zatamnjen za razliku od sunčanog dana napolju. Zatvorila je vrata i krenula prema prostoriji koja se nalazila ravno , vidjela je Mehmeta kako je već sjedio u fotelji držeći čašu s ledom i nekim pićem dok je drugom rukom popuštao kravatu i odkopčavao nekoliko dugmića na košulji , izgledalo je kao da nije navikao da se oblači ovako .
Spustila je torbu i sako na kraj kauča i sjela na drugu stranu udaljena što je bilo moguće više od njega , osmjehnuo se skupljajući oči kao da ga je povrijedila s tim , ali nije ništa rekao nego je spustio čašu na sto i zavrtajući rukave košulje je krenuo s razgovorom .
-"Pitala si šta želim od tebe , a ja sam želio da već jednom rješimo nesuglasice iz one noći . "
Prekinula ga je jer se kako je izgledalo uznemirila , nije znao sve detalje jer mu je ta noć još uvjek bila kao isprekidani film , hvalilo je mnogo toga da bi vidio čistu sliku , a pokušavao je nije da nije , sve ove godine je zaspivao sa istim mislima , jer sve je bilo kao dešavanje kroz maglu ...
-Aylin:" Nesuglasice? Za ljubav Božiju Mehmete to nisu bile nesuglasice već svadja i vrijedjanje po vrh prevare!!!"
-Mehmet:" Dobro smirise, ti znaš bolje jer nisi bila pijana kao ja ! Ja se ako mi vjeruješ ni nesjećam da sam bio s Esmom... Sve mi je isprekidani film kojeg godinama pokušavam da razjasnim.Vidi ovo nisam smislio kao izgovor , ali sam s vremenom shvatio da sam upao u zamku koja je bila bez cilja , jer ni do današnjeg dana nisam razumio koji joj je bio cilj . Udala je se par mjeseci poslije i već očekuje treće djete ."
Nervozno je prešla drhtavom rukom preko čela i prekinula Mehmeta rječima :" Zar stvarno misliš da me zanima žena koja je odgovorna za sve ? Nije me briga njen život kao što tebe zanima , očigledno je da nešto je bilo ili nije to me više ne zanima ... Molim te da prestaneš sa mučenjem i sebe i mene i da završimo s ovim već jednom . Vidi prolaze nam godine i život a mi smo u braku koji nepostoji , vrijeme je da stavimo tačku jer nam vrijeme ističe , tebi se bliže tridesete a ja idući mjesec punim 26 , vrijeme mi je da mislim o osnovanju familije a ja sam vezana u braku koji nikad nije postojao ."
Nije se usudio pogledati je u oči dok je govorio odmah nakon njene izgovorene posljednje rječi .
-"Zar me toliko mrziš? Zar nepostoji u tvom srcu bar zrno nade da nam daš drugu šansu ? "
-Aylin:" Ne mrzim te ... Ja nikoga ne mogu da mrzim, u mom srcu pored toliko ljubavi nema mjesta za mržnju ... Ali..."
-Mehmet:" Ali šta Aylin? Osjećam i pokušavam da odgonetnem šta je razlog , ali sve ove godine nisam našao odgovor!!!"
-Aylin:" Jednostavo si bio previše njen da bi ti oprostila !!! Možda ti to smatraš ne važnim ali za mene je intima nešto veliko , za mene je nepojmljivo predati tjelo bez srca i duše . "
-Mehmet:" Znam i uvjerio sam se , jasno mi je bilo prvih dana našeg braka... Tad sam možda bio i sebičen prije nego sam se potrudio da te razumijem i shvatim , ja sam.... "
Zatvorio je oči i kako je izgledalo da je neizgovorene rječi gutao zajedno sa suzama , dubok uzdah mu se oteo iz grudi prije nego je ustao i ispio piće do kraja . Prešao je dlanovima po licu i okrenut ledjima se opet obratio Aylin:"Znam sad mnogo više o tebi nego tad, ti možda ne možeš ni da zamisliš kako je posmatrati iz daleka nekoga i strahovati da će svaki dan se udaljiti još više ... Najveća patnja mi je bila gledati te s Tarikom , samo tvoj pogled u njega mi je zadavo novu ranu , tješilo me je to što sam shvatio da ti nisi kao druge ..."
Pomalo uznemirena ustala je i udaljila se na drugi kraj sobe jer joj je pričajući prilazio, zastala je pored prozora i tiho rekla:"Pokušavam da te razumijem i što više pričaš sve manje te razumijem ... Pomalo sam i umorna jer pokušavam da razumijem samu sebe ..."
Osjetila je njegove ruke na svojim ramenima i dok je neki čudan osjećaj prošao njenim tjelom , iznenadila je i samu sebe kad je zatvorila oči i zabacila glavu nazad dopuštajući njegovim usnama da spuste lagan poljubac na vrat. Nije se protivila svom tjelu i osjećajima , prepustila je srce da zašutka razum i utonula u snove strasti... Nije marila da li će se već sledećeg trenutka kajati , mada nije vidila zašto bih jer na kraju krajeva još uvjek su bili u braku.
YOU ARE READING
Kraj priče
RomanceKad dodje kraj prije početka, tu nema mnogo da se kaže ... Kasno je za kajanje , a prerano za kraj, teško je živjeti u braku s nekim a vječno biti sam.... Ovo je teška priča ljubavi koja nije imala svoj početak i kraj, sve je izgubilo svoj tok zbog...