-4.Bölüm-Bizi Buldular

123 6 0
                                    

"Mültimedyumdaki Atakanın arabsı chevrolet impala 67 model "

Hatırlatma
"Sana sadistliği ögreticez...öğreticem!"

------------------------------------------------------
Atakanın dediği cümleyi anlamayan bir ifadeyle ona bakıyordum "Kusura bakmayın ama ben sadistlik eğitimi felan istemiyorum ayriyeten ben okuyorum bütün yıl sizinle yaşayıp saçma bi eğitim almıyacağım"  òfkeyle söylendim atakan oturduğu koltuğa iyice yaylanıp "Sana kısa bi özet geçicem düşmanlarınız var ve senin korunmayı bilmen gerek ve bu iş biraz tehlikeli...pardon onlar tam bir piskopat bu işin sonunda ölüm var...." diyerek ciddi bi şekilde baktı "Ben kendimi bu yaşıma kadar korudum yine korurum size ve egitiminize ihtiyacım yok" bu saçmalık! bu admlara güvenmiyorum sadistlik dersimi hadi ama ben Kenan, karınca yuvasına bastı diye ağlayan kızım. Bu saçmalığa bir son vermek için  kapıya yürüdüm tam çıkıcakken hocamız yine konustu "Pekala senin ihtiyacın olmayabilir ama Kenan, Dilan, Öznur, Derya, Ozan ve etrafındaki bir çok yakının sana ihtiyacı olabilir yada düşmanların sırf sana ulaşabilmek için arkadaşlarına ihtiyaç duyarlar ve sende sazan balığı gibi atlarsın ortaya kendini düşünmüyorsan çevreni düşün!" dedi ve ayağı kalkıp yanıma geldi karşıma dikilip sözlerine devam etti "sana zarar vermicez demicem cünkü vermek zorundayız sadece güçlü olman için ama aynı zamanda düşmanlarından daha iyi davranıcaz karar senin canını ve arkadaşlarını ya korursun yada tehlikeye atarsın! gidersen bidaha gelmeyiz! kalırsan bidaha gidemezsin!" gözlerinin içine baktım, ciddiydi ve haklıydı herkesi ben koruyamazdım ama onun adamları korurdu kafamı eğip bir iki adım geriledim oda benim kabul ettiğimi anlamış olacakki arkasına dönüp evden çıktı bense kalakaldım ne yapıcaktım nasıl güvenicektim bunların hepsi saçmalık düşmanım kim olucak ki ayrıca zarar vermek isteyen şimdiye kadar çoktan verirdi "Emin ol iyiligin için" dedi ne zamandan beri yanımdaydı hiç fark etmemiştim etrafa bakınınca ben koltuğa nezaman gelip Canın yanına oturdum diye sorsam şuanki halimi daha iyi açıklar can aralarındaki en normali gibi duruyodu sanki sadistlik konusu ona cok uzak gibiydi Aksel ve Atakanın tersine. "Bak güzellik emin ol herşey o Poyraz pezevenginin bir okul dolusu kızı öldürmemesi için ve ben kızları severim yani bana alış merak etme sana daha mesafeli olucam ama Atakanda  Canda haklı sadece ders alıcaksın bazı geceler bizde uyuyacaksın okadar normal hayatına devam ediceksin istedigin kişiyle görüşüceksin buna karışmicaz tabi araştırdıktan sonra...bizim tek amacımız bi kızın daha suçsuz yere ölmemesi, bunun için seni bırakmicaz şuana kadar tam 12 suçsuz kız öldürüldü ve sen 13 olmicaksın seni bu kadar beklediyseler daha fazlasını yapıcaklardır yani öldürmeden önce çok fazlasını! bize inan zaten zamanla anlicaksın" dedi bense donup kalmıştım şuanda gerçekten korkuyodum Allah'ım bu neden! neden ben anlamıyorum "Peki...ne-neden beni istiyolar!"
"Çünkü sen ünlü iş adamı Cihan Barlasın kızısın" şaşkınca aksele baktım "Bunu kimse bilmiyoki...babamla sırf bilinmesin diye görüşmüyoruz bile" dedim beni nerden tanıyolardı bilmiyorum ama bu iş giddikce garip bi hal alıyordu "Biliyoruz işte ,onlarda düşmanlarında biliyo ,evet şimdi odana yerleş Atakan gelincede görev dağılımı yapıcaz" dedi ve kalkıp yukarı çıktı bende daha fazla durmayıp kafamdaki soruları ragfa kaldırdım ve odama çıktım eşyalarımı yerleştirdim bu adamlara hem güveniyordum hem güvenmiyordum bunu anlamam içinde burda kalıp neler olduğunu anlamaya çalışıcaktım belkide düşmanım onlardınonlar beni sırf yanlarıda tutmak icin böyle dediler diye düşündüm ve aptallıkla kalmaya karar verdim ben yataga uzanıp düşünmeye devam ederken kapim çald8 yatakta oturur pozisyonu alıp gir diye seslendim gelen Candı "Aleda, Atakan geldi görev dağılımı yapıcaz seninde gelip bişeyler yemen lazım" dedi bende tamam anlamında başımı sallayıp onunla beraber aşağıya indik atakan ve aksel makarna yiyordu canla beraber bizde oturduktan sonra atakan kafasını kaldırıp bana bakı ve çatalını masaya bıraktı "Cezalar8 ve dersi ben veri-" demesiyle sözünü kestim "Cezamı?" diyerek korkuyla sordum "Sözümü kesme!" diye tısladı fakat kusura bakmasın canım bu konuda kararlıyım "Bak ben ceza felan istemiyorum tamammı ceza varsa ben yokum bunu sırf etrafımdakiler için kabul ettim zaten!" diye diklenince atakan sert bi ifadeyle "Eğer herşeyi kuralında yaparsan ceza yemezsin aptal susta anlatayım!!.....aksel ve can sana günlük yardımda bulunucak can sana araba kullanmayı ve sana yemek işlerinde hocalık yapıcak aksel sana kavga etmeyi ögreticek ve silah kullanmayı onlardan ögrendiğini benimle tekrarlicaksın benden izinsiz bir yere gitmek yok en azından giderken yerini mesaj atıcaksınki seni ölmeden bulal8m" alayla dudağı kıvrıldı sesimi çıkarmayınca devam etti " bana ulaşamazsan aksel veya cana haber vericeksin çevrendekilerin sürekli nerde olduklarını bilki onlar ölmeden onları kurtar şimdi yemeğini ye seni evine bırakıcam yarin okula gidiceksin bizde o okulda okuyoruz can ve aksel senin kuzenin bende onların arkadaşı olarak gelicem telefonuna isimlerimizi kaydettim" dedi ve kalktı Allah'ım ne kadar çok konuştu sanırım bidaha böyle bi konuşma asla yapmaz!

Biz atakanla evden çıkıpp arabaya bindikten sonra hiç konuşmadık radyoda "Little mix-dna" çalmaya başladı bu şarkıyı çok severdim yollar fazla ıssızdı o sırada atakan radyoyu kapattı ona kızgınca döndüm radyoyu yine açt8m oda yine kapattı ben yine açtım o yine kapattı ben yine açıcakken sertçe bileğimi tuttu "Eger bidaha o radyoyu açarsan seni kendi ellerimle arkamızda bizi takip eden düşmanına veririm!" dedi tıslayarak ben korkuyla arkaya kafamı çevirdim ve arkamızda siyah iki araba gördüm "Ne yapicaz?"diye sordum korkuyla oda bileğimi bıraktı yüzünde hiçbir ifade yoktu otoriter ve hafif umursamaz bir biçimde,

"Bizi buldular... "

TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin