-6.Bölüm-Bilgiler

94 7 0
                                    

"Mültimedyumdaki Aleda

Hatırlatma;

Ve sessizlik...... hızla yatağa geçip uzandım tavanı izlemeye başladım. Gürültüyle kapı kırılma sesiyle  gelen cana ve yerdeki kırılan kapıma baktım  ve cok sinirli bakıyordu ama aglıyoduda hızla yanıma gelip bana sarıldı ve sayıklamaya basladı "Sen 13. olmicaksın sen 13. olmicaksın sen 13. olmicaksın..." durmadan tekrarlıyodu bende ona sarıldım o sırada atakanla aksel bize bakıyodu ben korkarak onlara bakarken cana daha sıkı sarıldım çünkü titriyordu sanırımm kriz geçiriyodu ağladığımın farkında bile değildim yanağımı ıslatan bir damla gözyaşımla

"Ben 13. olmicam!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu adamların derdi ne? neden bi insan sürekli kızları öldürsünki...bu nasıl bi piskopatlıktı...hemen yataktan kalktım banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Aynada solmuş yüzüme baktığımda dün olanlar aklıma geldi. Can uyuya kaldıktan sonra aksel onu odasına taşımıştı ve atakanda odamdaki kırık kapıyı almıştı ve sonra yatağımda sadece düşüncelerimle yalnız kaldığımda uyuya kalmışım. Aşağı kata indim mutfaktan bi ses geliyodu oraya ilerlediğimde atakanın önünde bi yığın dosyayla kafasını eğmiş gözlerini kapatmıs ve elindeki kalemi bir ritimle masaya vuruyodu seslice iç çektikten sonra kafasını kaldırdı beni gördü ve kaşlarını çattı ama bu kızgın bi bakış değildi "ayakta durup neden bakınıyosun" bakışıydı. Bende daha fazla ayakta durmamak için gidip karşısına oturdum benim sırtım kapıya dönük taraftaydı.
"Neden sadece kızları öldürüyo?" ani sorum karşısında kaşlarını kaldırdı şaşırmıştı tabi bi süre sonra kalkık kaşlarını indirip
"Zevkten....yani en azından bizimkiler öyle tahmin ediyo.....yada bi sadisttir kimbilir?" şuan kiminle konuşuyorum biliyomusunuz? Doğru tahmin duygusuz ,soğuk kanlı, bakışlarındaki ifadesis suratlı Atakanla!! Ciddiyim okadar soğuk kanlıydı ki sanki bu çok basit bisey miş gibi anlattı fakat onların 12 kızı hatırlayınca alıştıklarını düşün-...ahhh hadi ama kim alışabilirki bu duruma!

"Peki bu kızlarin hepsini tanırmısımız?" dosyalara bakmaya devam ederek birkaç sayfa çevirdi "Ben hepsini tanıyorum ama 11. ve 12. bitek can ve aksel biliyo haa bide bizimle aynı okuldaki 10.kişiyi biliyolar diğerlerini tanımıyolar ama dosyalardan bi kaç bilgiye sahipler tabi" dedi önündeki dosyala kısa bi bakiş attı ve bana geri döndü "Okula gitmemiz gerek" yanında durduğu kahvesini yeni fark ettim bi yudum alıp "Git ve giyin ozaman bide seni bekleyemeyiz!" ve kalkip gitti.

Hızla bi duş aldım hazırlanıp yola çıktık yeni bir araba almış galiba çünkü yeni bindiğimiz araba ilkti "Yenimi bu?" diyerek ona döndüm bana kısa bi bakış atıp umursamazca "Hayır otoparktaki arabalardan biri" diyerek kestirip attı hadi ama bugun benimle ne çok konuşuyo bu günü değerlendirmeliyim "Bu adamlar senin sevdigin birine zarar verdilermi?"
"Çok fazla konuşuyorsun!" sinirlenmişti ama yinede sakin olmaya çalışıyodu "Sen neden bu işin içindesin peki?" cevap vermedi peki susmam gerekmez diymi...
"Yani insan neden başkaları için böyle birilerine bulaşsın ki? Sonuçta hayat memat meselesi..hem eğer sevdiğin birine zarar vermediyse bu adamla problemin ne? Bence sen karışmamalısın sonuçta adamla hiçbir problemin yok...Sana veya aile-" sözüm yarıda kesildi nedenmi şuanki pozisyonu anlatayım araba durdu ve kerem tek eliyle boğazımı yakalayıp sıkıyordu aslında bukadar sacçmalama sebebim şu 13.kız olmaktı ve çenem fazla açılmıştı şimdide ağzım açık fakat işlevler farklı bu sefer nefes almak için açmıştım ağzımı...."Artık konuşmayı kesmessen seni buracıkta boğarım bi sadist oldugumu unutma gözümü bile kırpmam aleda" dedi sertçe dişlerinin arasında ve elini çeker çekmez arabayı çalıştırdı bense öksürük krizine girmiş gibiydim atakanında bir kuyruk yarası vardı anlamıştım...

Okula birlikte geldigimizi bilmesinler diye beni biraz uzakta bıraktı canla beraber içeri girdik bankta derya dilan öznur ve kenanı görünce hızlıcaca oraya ilerledim suratları asıktı beni gören derya gözlerini hemen açtı ve çığlık atıp bana koşarak sarıldı ağlıyordu. "Nerdesin sen gerizekalı? nezamandır senden haber alamadık!!"

Bu hali beni gülümsetmişti.
"2 gündür sadece derya" dedim abarttığını belli edercesine bir sesle
"Peki o yeni çocuğun seni aceleyle götürmesine ne demeli veya ozana yumruk atması hah bak gıcık insanda lafın üzerine gelirmiş!!" diyerek okulun giriş kapısına bakıyordu bende dönüp atakan ve yanındaki aksele baktım okuldaki çoğu gözler onların üzerindeydi onlar  cana doğru ilerlerken atakanın bana bakmasıyla kafamı tekrar deryaya çevirdim elini tutup masaya ilerledim dilan ve öznurada sarılmıştım kenana sarılacakken beni kucağına alınca ufak bi çığlık attım
"Napıyosun kenan?"diyerek kıkırdadım bahçede çoğu gözler bize dönmüştü
"Seninle ciddi bi konuşma yapmamız gerek küçük hanım!" diyerek okulun içine ilerledik sonra beni yere indirdi ve bilegimden tuttu tam birlikte sınıfa giricekken aksel beni kendine doğru çekti ve cana ittirdi.  Can omuzlarımdan tutup beni arkasına aldı aksel kenanı sınıfa itti ve bana göz kırpıp hafif gülümsemesiyle içeri girdi "Na-napıyosunuz can o benim arkadaşım!" dedim sinirle cidden piskopat birine kafamda silah varken arkadaşlarımı korumuştum bu yaptıklarıda neydi böyle onlara zarar vermelerini asla izin vermicektim benim sorumun ardından can bana dönünce erkekliğine sıkı bi tekme attım o iki bükl7m olurken "Üzgünüm can onları korumam gerek" diyerek sınıfa girdim ahhh olamaz atakandamı burdaydı bunlar ne ara aşağıdayken yukarı çıktıar. KENAN! dudağı kanıyordu hızla koşunca aksel beni omuzlarımdan yakaladı ahh üzgünüm bildiğim başka bi hareket yok onada bi tekme attım aksel sesli bi şekilde küfür ederken kenanın yanına gittim ellerimle yüzünü avuçladım ve atakana dönerek
"Buda ne şimdi!!"  bağırmıştım dimi ben salak çenem salak!

Atakan hızla ve sinirle bana doğruu gelirken can gelip kenanı zorla sınıftan çıkardı sonrada yerde çekişen akseli sanırım can tedavi olmuştu "İŞEYEREK" onlar sınıftan çıkınca atakan saçımı kavradı ve yüzümü yüzüne yaklaştırdı "Sakın birdaha bana bağırma yoksa bundan daha fazla canını yakarım " nefes alamıyordum fakat bu sefer soluk alışverişimle ilgili dehildi atakan bana çok yakındı nefesini hissedicek kadar saçlarımdaki eli yumuşamıştı ve sert bakışları gitmişti benden yavaşca uzqklaştı ve ağır adımlarla sınıftan çıktı  bu sefer kalbim durmuştu...

4.dersin sonunda canı buldum.

"Bana su kızların isimleri lazım" önce şaşırdı sonra hafif kaşlarını çatıp merakla "Neden?' diye sordu

"Can hadi biraz bilgi edinmek istiyorum beni neden seçtiklerini bilmek veya ortak noktalarımız neler bilmek istiyorum?" biraz duraksadı "bu okuldan ve belalarından nefret ediyorum" homurdanarak bi kalemle ellerimin içine isimleri yazdı hepsini bu arada sevgilisinin adı yağmurmuş akselin kardeşinin adıda dilan bizim dilaninkiyle aynı acaba biliyomu ki? can hızla uzaklaşıken bende ögrenci kütüphanesine gittim ve bütün dersler boyunca isimlerin dosyalarını aradım ve tahmin ettigim gibi bütün kızlar bu okuldandı ya mezun olmuşlardı veya da benimle aynı yaştayken ölmüşlerdi bi ortak noktamız bu bi diğer ortak noktaya baktığımda bütün hepimizin meslek seçimininde aynı olduğunu bilmemle şaşırdım "doktor" demekki beni bulması zor olmamış okul listesine göre ilerliyormuş ve tahmin edin okul listesinin devamında kim var derya dilan ve öznur............

Lütfen vote ve yorumda bulunun  :))

TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin