-9.bölüm-Kokunu Sevdim

57 3 0
                                    

Tanıtım videomuz gelmiştir izleyebilirsiniz begenen herkese çok teşekkür ederim yorumlarınızıda beklerim iyi okumalar

Multimedyumdaki atakan

********************************************************************

Aleda

Atakanla olaylı dersimizden sonra sessiz bir yolculuk geçirdik. Eve gelene kadar sadece arabadan çıkan motor sesi eşlik etmişti. Hızla eve gelince odama cıktım hemen üzerime rahat geceliklerimi goydim. Tabiki geceliklerim dediğim tavşanlı pembe ince bi gecelikti. Hızla yatağa girmiştim tam gözlerimi kapattım bugün oları düşünmemle kapı çaldı olduğum yerde doğrularak "gir" diye seslendim can kafasını uzatık "yemek yemen gerekiyo hadi" bugün olanlardan sonra mideme fazlaca şey oturmuştu "aç değilim" diyerek itiraz ettim ama can içeri girerek kolumu tuttu ve beni çekiştirerek yataktan kaldırdı tabi bende mızmızlanıyorum "hadi benim kızıma hadi mama yiyip büyücek poyraz piçinide sikicekmiymiş" canın bunu söylemesiyle gözlerimi kocaman büyütüp omzuna yumruklarımdan birini geçirdim oda kahkaha atmakla meşkûldü. Hızla mutfağa girmemizle aksel bize bakıp sinsice sırıttı atakansa kafasını kaldırmadı sessizce yemeğimizi yedikten sonra hepimiz salona geçtik hala uykum vardı fakat yemek sırasında aklıma gelen planları onlarla paylaşmak istiyordum herkes televizyona atakansa bana odaklanmıştı. Neden bana öyle bakıyo? "Benim bir planım var" dememle hepsinin gözleri beni buldu gerçi atakan zaten bakıyodu ona baktığımda kaşlarını hafif merakla çatmıştı "ne diyor bu?" dercesine. Aksel ise "tavşan picamalı kız ne diyor" diye sorarak kendine has yorumlarından bulunmuştu bense hafif doğrularak "okul listesine baktım 13.kız benim fakat 14. ve 15. kızlar benim en yakın arkadaşlarım"

"Poyraz seni öldürmeden onlara karışmaz e seni koricağımız için bu bir problem değil" atakanin bunu bana bakmadan söylemesi hafif rahatlamamı sağlamıştı ama yinede endişelerim vardı "ama onları yem için kullanabilirler" hızla konuşmam sonucu atakanda bana döndü ve konuşmama devam ettim "hep poyraz bizi buluyor hep ilk atağı o yapıyor belkide biz poyrazı ayağımıza getirebiliriz" atakanin hızla ayağı kalkmasıyla bakışlarım onu buldu "fazlasıyla saçmaladın yatağa" demesiyle gözlerimi ondan çekip can ve aksele baktım "bakın onu ayağımıza getirirsek tüm kozlar bizim elimizde ol-" sözümün kesilme sebebi atakanin kolumdan tutmasıydı oturduğum yerden beni kaldırdı ve odama sürüklemeye başladı kolumu fazlasıyla sıkıyordu "atakan kolumu acıtıyosun" seslenmemi umursamadan beni odama ittirdi ve kendiside içeri girip kapıyı sertçe kapatti sinirle bana döndüğünde gördüğüm yeşillikler en koyu halini almıştı ev bundan korkmamla bir iki adoım geriledim."Sen ne saçmalıyorsun aşağıda... Hee" bağırmasıyla olduğum yerde zıpladım "Seni asla yem olarak kullanmam...seni koriyacağıma söz verdim" sonlara doğru sesi kısılmıştı tedirgince biraz ona yaklaştım "zaten yanımda olucaksınız hemen dibimde olacaksınız yalnız kalmicağım ki" diye ikna edercesine konuştum bir iki saniye gözlerime bakmasıyla düşünduğünü anladım fakat yeşillerindeki o karanligi görünce umut ışıgımda sönmüştü. "Unut bunu" deyip hızla odadan çıktı" bende bıkkınca yatağa girdim. Ölmeyi beklemek zor bu yüzden beni anlamıyolar gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

Gözlerimi açtığımda etrafı biraz süzdüm fakat burası benim odam değildi ve bu koku....yavaşca kalkacakken belimdeki kollar buna izin vermedi ve saçlarımın arasındaki sıcak nefes yavaşca arkama döndüm ve keremi görmemle ağzı açık balık gibi kalakaldım.. BEN VE ATAKAN BİRLİKTE UYUMUŞUZ VE ATAKAN BANA SARILIYO biraz kıpırdanınca "rahat dur" atakanin sesile tamamen ona döndüm "pis sapık ne işim var burda benim yanimda heeeh hem ayrıca sen niye bana sarılıyosun ayrica burası senin odanmı senin tam tersine ferah bir oda nasıl olurda böyle bir odaya sahip olu-"
"bir sus be kızım sabah sabah beynimi siktin"
diyerek belime iyice sarıldı ve kafasını boynuma daha çok gömdü ahhh işte şimdi kalakaldım burnu boynuma deyiyordu ve aldığı derin nefesler şimdiden katı kesilmeme sebepdi kalbimin hızını durduramazken "kalbin çıkacak birazdan" atakanin saçlarım ve boynum arasında boğukca konuşmasıla kendime geldim tabi kalbimi hızlandiğını anlarsın kolları göğsümün hemen altında "neden burdayım dün gece yatağıma yatmıştım ben uyurken bişeymi oldu" sorumu ona yöneltmemle içimdeki heycanı biraz olsun dindirebilmiştim fakat konuşması heycanım üzerine heycan katınca yine katı kesildim "poyraz eve kadar girdi artık yalnız yatamazsın tüm derslerini ben vericem seninle ilgili herşeye ben karar vericem çocuklar bana yardımcı olacak ben yoksam onlardan isteyebilirsin ama ben varken sadece benden isticeksin, benden izin alacaksın hatta sadece bana sarıl çünkü çok güzel kokuyorsun birinin sana aşık olması sadece işimi zorlaştırır" atakann bunları demesi şaşırmama neden olmuştu ve az önce güzel koktuğumumu söylemişti "güzel mi kokuyorum?" diyerek şaşkınca sorduğum "evet....ben olan şeyleri inkar etmem aleda alışsan iyi olur ayrıca artık burda yatıcaksın" deyip geri çekildi ve yataktan kalktı bende hızla kalktım "bence oda gayet büyük yatağımı buraya getiriyim ve aynı odada kalmış oluruz aynı yatakta değil" diyerek itirazda bulundum tabiki atakanla yatamam ona güveniyorum ama hersabah kalp krizimi geçiricem "hayır kokunu sevdim ayrıca sana sarılınca ayıcığa sarılmış gibi hissediyorum" alayla sırıtmasını yüzüne yerleştirince "neee ben...ben kilolu değilimki sensin ayıcık hatta sen pandasın kaslı panda" hiçte şişko biri değildim ayıcıkmış tam arkama dönmüş çıkıcakken cam büyük bir gürültüyle kırıldı aniden olmasından dolayı ağzımdan ufak bir çığlık kaçtı atakan hızla bana doğru geldi ve yerdeki büyük taşı eline aldı taş kağıtla sarılmıştı hızla atakanin yanına gittim "13.kızımı almaya geldim" korkuyla atakana bakarken aniden silah patlamaları ve sert bedenin üzerime atlaması bir oldu yatağın önünde atakan üzerime siper olmuştu korkudan gözümden bir damla yaş akınca agladigimi hissettim "Ağlama" atakanin sesiyle ona baktim fazla yakindik silah sesleri kesilince kerem üzerime yığılmıştı kafası boyun girintimdeyken derin nefesler almaya başlamıştı "A-ata-kan i-iiyimisin" korkudan hem kekeliyodum hemde agliyodum " iyimisin?" diyerek benim sorumu duymamazlıktan geldi kafamı hızla evet anmlamında salladım hafif elleri ile üzerimde doğruldu hala kollarının arasındaydım karnımın üzerindeki kanı fark etmemle hızla ona baktım kalkmaya çalışır gibi bi hali vardı benim canım acımıyodu yani ben yaralanmadıysam!!!!!! "Atakan" diye fısıldamamla üzerime yığılması bir oldu............

********************************************************************

Heyooooo uzun bir aradan sonra tekrar ben umarım bölümü beğenmişinizdir hepinizi kocaman öptüm yeni bölüm ne zaman gelir bir fikrim yok sağlıcakla kalın

TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin