Hatırlatma;
hepimizin meslek seçimininde aynı olduğunu bilmemle şaşırdım "doktor" demekki beni bulması zor olmamış okul listesine göre ilerliyormuş ve tahmin edin okul listesinin devamında kim var derya dilan ve öznur............
---------------------------------------------------------------------------------------------
Okul çıkışında can beni kapıda bekliyodu hızla yanına gittim
"Öğrendinmi?"
"Sayılır"
"Tamam ilk dersine başlıyoruz atla"
Bugün biraz üzgün gibiydi bu okul hiçbirine iyi gelmiyo ama en çokta can etkileniyor bunu görmemek imkansız
"Nereye gidiyoruz?"
"Araba kullanmayı öğreniceksin"
"Sende bu okuldamı okuyordun?"
"Bizamanlar evet" suratı iyice bozuldu
"Neden okulu bıraktınız?"
"Birilerinin 13.kızı koruması gerekliydi" sustum ne diyebilirdimki
"Benim adım zeyan ama şu gerçek kimlik konusundan bahsedermisin"
"Bak adamlar kızları öldürdükleri an diğer av için hazırlanırlar dilan yani akselin kız kardeşini öldürküklerinden sonra direk listeye baktılar ama senin isminin ilk ölen kızla aynı yani sahte, ismin listede zeyan ama adamla her yerde aledayı arıyodu bu onları oyalattı ve sinirlendirdi listeye devam etmeye çalıştılar fakat onlarda senin arkadaşın çıkınca asıl patron yani namı diyer Poyraz senin için bu isim oyununu anladı ve baaam sonuc sen hedeflendin ve 3 yıl boyunca seni aradı bu yüzden asla 13.kız olmamalısın yoksa bütün yılın hıncını senden alıcak"
"Demek adı Poyraz"
"Gerçekten tüm anlattıklarımdan bunumu çıkardın?" soru soran cümlesine şaşkın bakışlarıda eklendi
"Oturup ölmeyi beklemicem herhalde can ama kendimden çok arkadaşlarım için çabalicam çünkü hedefte benden sonra onlar var"
"Yanlış"
"Ne?"
"Yanlış Aleda bu oyunda bitek kendini düşünmelisin" araba durunca geldiğimiz yere baktım bomboş bi otoban..
Canın kapı sesiyle bende aşağı indim ve yerleri degiştirdik
"Araba kullanmayı zaten biliyorum" biliyordum sizinde babanızın suratına değilde parasına baksaydı sizde bilirdiniz..
"Güzel peki arkadaki adamdan nasıl kurtulucaz bas gaza"
neee!! yinemi arkaya baktığımda o arabanın aynısını gördüm fakat bi taneydi can ise çok sakin bi şekilde söylemişti o kemerini takarken bende taktım acilen ve gazı kökledim
"Hey hey bu kadar hızlı gidersen arkadaki araba seni şaşırtır"
Seni dinlemiyorum can çünkü arkamda beni öldürmek isteyen bi araba dolusu adam var!!!
"Hayır..hayır Aleda otobana çıkma!"
"Saçmalama arkamızda adamlar var!"
"Aleda kullanmayı bile bilmiyosun arabaların arasından nasıl makas atıcaksın!"
Bakıyorum endişelenmeye başladı beyfendimiz! Sonunda en azından biri bukadar sakin olmasın diymi onların sakinliği beni dahada tedirgin ediyo!
"Sende ögreticeksin"
"Neee?" "Hayir arabalarin arasında na-nasıl yardım edicem...Aleda önüne bak!"