"Mültimedyumdaki Aksel"
Hatırlatma;
"Eger bidaha o radyoyu açarsan seni kendi ellerimle arkamızda bizi takip eden düşmanına veririm!" dedi tıslayarak ben korkuyla arkaya kafamı çevirdim ve arkamızda siyah iki araba gördüm "Ne yapicaz?"diye sordum korkuyla oda bileğimi bıraktı yüzünde hiçbir ifade yoktu otoriter ve hafif umursamaz bir biçimde,"Bizi buldular... "
--------------------------------------------------------------------------------------------
"Kim?...atakan kim buldu bizi kim bunlar!!" bu adam dilinimi yuttu niye konuşmuyor bunun sessizliği benide korkutuyodu arkaya baktığımda arabaların ikiden dörde çoğaldıklarını fark ettim "Dört araba oldular!" dedim korkuyla
"Kemerini bağla" dedi düz sesiyle hemen tutup kemerimi bağladim
"Seninki?" diye sordum tabi takmadı ama o bana lazımdı sonuçta kendimi ve arkadaşlarımı koruyabilmek için ona ihtiyacım vardı emniyet kemerimi çıkardım ve uzanıp onunkini taktım sonrada kendikimkini o sırada mırıldandı "Kaçık...sen tam bir kaçıksın beni degil seni istiyolar önemli olan sensin burda" dogru söylüyodu ama o bana laz8m. " Ben onlara sende bana lazımsın" dedim kafasını çevirip bana bakt8 ve hemen önüne dönerek gaza yüklendi korkum sınırlarda birazdan bayılabilirim atakan drift yaparak sağa döndü resmen flimlerdeki gibiydi düz yolda yan şekilde gidiyoduk diger anlamıysaAsfaltı ağlattık...
Biran hoşuma gitti hız....sanırım kısa bir kahkaha attım ve seslice "bunu sevdim" dedim atakansa bana bakıp hafif sırıttı kafasını sağa sola sallayarak dahada hızlandı tam virajdan dönerken iki araba yolumuzu kesti atakan direksiyonu kırdı ve yoldan çıktık topraklı yolda tekerlekler patladı ve araba yavaşca durdu biz ise artık sırıtmıyoduk sadece bakiyoduk boş topraklı alana.... arabamız8n etrafını sardılar ve farlar yanıyordu hepsi bizim arabamıza vuruyodu çember oluşturmuşlardı kaçacak iğne deliğimiz bile yoktu!
Altı araba ve ortalarında biz!
Ben kafamı oynatmadan atakana baktığımda derin nefesler alıyordu ve elinde telefondan birini aradı "Ne-ne yapicaz?" artık korkum geri gelmişti
"Sakın korkma eğer korkarsan onlara istediğini vermiş olursun ve oyun burda biter simdi in aşaği!"Nee! beni bırakıcakmı gercektenmi! Gerçi ne diye şaşırıyorsam adamı tanımıyorum bile! beni bu düşuncelerden ayıran atakanın kapı sesiydi aşaği indi demek kendi elleriyle vericekti.
Bende indim o sırada etrafımızda silahli adamlar vardı atakan bana dogru hızla gelirken arabanın önünde durmasıyla başımdaki metal soğukluk ve belime sarılan sıkı kolları hissettim ve bi gövdeye çarpışım! derin derin nefes alıp korkumu saklamaya çalışıyordum fakat başarılı olduğumu sanmıyordum "Bı-bırakın beni ne yaptımm ben size?" her kurbanın sorduğu basit soru senin doğman hata deseler susardım o derece saçma bi soruydu....adam histerikli bi kahkaha attı ve burnunu saçma sürtüp kulağıma yaklaştı fakat herkezin duyabilecegi bir seste "Sen hiçbirşey yapmadın güzelim bak bu hayatta kötü insanlar vardır ve onların yanında yaşayan masumlar. O masumlar o kötü insanlar yüzünden ya acı çeker yada ölür ve sen bu hikayedeki ölücek olan masumsun ve tabi arkadaşlarında var" dehşetle kıpırdandım yerimde silahı bastırınca durdum "Onların hiçbirşeyden haberleri yok babamı tanımıyolar bile" arkadaşlarıma bulaşamazlar bu konuda sesim ciddi ve sert çıkmıştı anlamış olmalı ki kollarını dahada sıktı canımı acıttığı için ağzımdan bi inilti kaçtı! Vucudum okadar hassastı bir elimi tutsa parmak izleri kalırdı ve lanetbolsun ki karın bölgemde iz kalıcak!
"Biri hariç" dedi silahı tutan arkamdaki adam.
Hayır! Hayır! ona dokunamazlar "Hayır ozana dokunursanız hepinizi mahvederim ve masum kız8 siz öldürmeden ben değiştiririm benimle karşiya gelmek bile istemezsiniz ona dokunamazsınız!" bağırıp çırpınıyodum bu sefer hem öfkeli hemde sinirliydim kolunu iyice sıktı artık nefes bile zor alıyordum öylece durdum.