Дългоочакваната мелодия на училищния звънец, съобщаващ края на учебните занятия, огласи класната стая.
След близо пет минути в стаята бяха останали само Jeon Jungkook и Min Yoongi. Това бе последната им година в гимназията.
-Хайде! Нямам търпение да гледам филма. - подкани го Yoongi.
-Стига да не заспиш, както на другите. - отговори тихо Kookie, усмихвайки се.
Двамата бяха близки от дълго време. Min Yoongi беше единствения човек, който подаде ръка на младото момче след катастрофата.
~~Ретроспекция~~
Днес беше един от слънчевите дни на есента. Именно затова семейство Jeon бяха решили да отидат до вилата им.
Пътуването не беше кратко, но на Jeon Jungkook му се стори като миг. Както винаги той и брат му не спираха да се смеят. Родителите им също следваха техния пример.
Тогава от завоя изскочи кола.
Движеше се ускорено и не успя да влезе в другото платно достатъчно бързо.
Чу се шим от силен удар. Всичко пред очите на Jungkook се размаза. Виждаше единствено черно петно, придружено от писъци.
***
Отваряйки очи, той откри, че се намира на земята. Остра болка преряза ръката му. Погледна и видя парчетата забити по цялото му тяло.
Но не това го шокира. Колата им беше разцепена на две. Въздухът бе задушени, което още повече затрудняваше дишането му. Силна болка преряза гърдите на 12 годишното момче, карайки го да се закашля.
До ушите му достигнаха сирени. Всичко бе като във филмите на уажисите, от които не можеше да спи с дни. Дори не осъзнаваше колко дълго нямаше да може да спи след случката.
След миг пред него се озоваха непознати хора. Започнаха да го разпитват, но единственото, което го интересуваше бе: Къде беше семейството му?
Мъж от хората го вдигна и го занесе до линейката. Вътре, обаче вече имаше друг човек. С надежда Kookie се надигна. Знаеше, че някой от семейството му ще е вътре. Може би брат му?
Но щом вратите се отвориха, надеждата се изпари. Вътре седеше момче, но не брат му, със светлокестенява коса и зелени очи. Изглеждаше на възрастта на Jeon, или може би малко по-голям.
YOU ARE READING
Passionate Promise
FanfictionJeon Jungkook - момчето, което дълги години се бори с травмата от загубата на родителите си. Затворил се в себе си, търсейки изхода от тъмната яма, в която уж случайно бе попаднал. Kim Taehyung - безмилостния младеж, пред който всеки трепери. Затв...