Гледна точка на Namjoon
След като се запознахме с двете мочета и се здрависахме с Hoseok се настанихме около стъклената маса в хола. Беше доста спретнато и подредено, което много ми хареса.
- Така, намерихте ли нещо днес момчета? - започна направо Taehyung, но вместо отговор получи въпрос от най-малкият сред нас.
- Първо може ли да ми кажете с какво се занимавате...Мога ли да Ви имам доверие и какво знаеш ти за родителите ми? - последната част на изречението бе повече от ясно, че е към Tae, която отвърна с престорена усмивка. Но все пак, в тези 10 секунди тишина между нас, двамата останаха със сключени погледи.
- Аз все още съм студент в университета, където учи и Hoseok. Специалността ми е туризъм, но се занимавам и с модерни танци. - започна Jimin и раздели погледите на двамата. Той знаеше как да привлече вниманието към себе си и ловко да ги изиграе, само и само, за да стане на неговото. Именно заради това Taehyung настояваше той да стане част от нашата група.
- Аз също танцувам, само че ме влечат хип-хоп танците. - обърна се Jungkook към него. - Танцувал ли си такива?
- Преди време опитах, но се върнах отново към модерните...
- Може някой път...
- Аз работя в полицията, но в свободното си време се водя наемен хакер! - прекъсна ги Jin, леко подразнен от посоката на разговор. Долавях недоверието, с което се отнасяше към тримата, които явно се готвеха да се присъединят към нас.
Jungkook само кимна и премести погледа си към мен. Аз въздъхнах и обясних:
- Обикалям по другите страни и събирам опит за разработването на звукозаписна компания...-свих рамене, но след като Jin се изсмя леко добавих - Какво? Всичко върви прекрасно... А и докато съм там помагам с търговията, която Tae развива.
- Каква търговия? - обади се за пръв път...Yoongi мисля, че се казваше.
- На оръжия, наркотици, алкохол... - засмя се чернокоското. И тримата вдигнаха изненадано вежди, а двамата по-млади се спогледаха. - И преди да сте попитали - не, не се друсам.
- От къде да съм сигурен... След онази вечер не мога да съм съвсем убеден! - заяви Jungkook, изненадвайки всички ни. Какво беше пропуснал да ни кажеш Kim Taehyung?
- Повярвай, досега щях да съм го хванал, ако взимаше. - защити го Jin, смигвайки. В този момент кичур от лилавата му коса падна и с небрежно движение я отметна назад. Лилавото много му отиваше. Как може да го обичам така, а да се познаваме едва от година и половина? Сякаш го познавам от цял живот...
YOU ARE READING
Passionate Promise
FanfictionJeon Jungkook - момчето, което дълги години се бори с травмата от загубата на родителите си. Затворил се в себе си, търсейки изхода от тъмната яма, в която уж случайно бе попаднал. Kim Taehyung - безмилостния младеж, пред който всеки трепери. Затв...