°6°

138 7 7
                                    


2 ay sonra

Kardeşim bizi bırakalı 2 ay olmuştu ben hastaneden çıktıktan sonra onu mezarına kefeniyle gömmüştük. Ben o çok sevdiğim işim YouTubeye ara vermiştim ve sosyal medyadan olabildiğince uzak duruyordum o süreçte jiminin annesi Taehyungun babasıyla evlenmişti. Suga oppa da nişanlanmış ve ayrı eve çıkmıştı Jin oppa ise anneannemin yanında kalıyordu. Bende evde tek başımaydım Jimin hemen hemen her gün yanıma geliyordu bende her haftasonu jungkook'un yanına-mezarına- gidiyordum önceden olsa başımdan savmak için ölmek bile isterdim fakat aslı öyle değil şuan yanımda olmasını ve bana sarılmasını dilerdim. Taehyungla da şuan çok yakındık. Taehyung un hafızası biraz bile osun yerine gelince jimin'e karşı tavırları da değişmişti. Ve umarım hikayemin 2.sezonu güzel geçer.


°
°
°
°
°
°
°
°

Sabah kalktığımda saat tam olarak
12.00 dı. Günlük rutinlerimi halledip oturma odasına gittim ve televizyonda Gumball izlemeye başladım.Jimin'e mesaj atmak için telefonuma uzanıyordum ki kapı çaldı. (hepte kapı çalıyor aq)

Kapıya doğru ilerledim ve açtım.

Duraksadım.

Yutkundum.

Cidden böyle bir şey gerçek olamazdı.

Lena:"A-a-a-ma-a n-n-ası-l


Sizce ne oldu?

Bölüm atamadım  çünkü hemn hastaydım hem de çalışmam gereken sınavlar vardı o yüzden kusura bakmayın.

nisaDKMEDEMR

YouTuber Girl {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin