°9°

72 6 1
                                    

Yaklaşık 15 dakikadır kulağımda aynı ses çınlıyordu,

"Bunny, döndün!"

Tae ile jungkook yokken çok vakit geçirmiştik bilerek jungkook'un kardeşim olduğunu söylememiştik Jiminle fakat o her şeyin farkında gibi duruyordu belki de öyleydi bazen jiminle konuşurken gizlice bizi dinlediğini görüyordum ya da başka bir şey. Odamda arkadaşlarım ve ailemle olan fotoğraflar vardı duvarlara yapıştırmıştım hepsini bir kere Tae'yi jungkookla olan bebeklik fotoğrafımızı incelerken görmüştüm beni farkedince fotoğrafı arkasına saklayıp youtube plaketine bakıyor gibi yapmıştı.

Tuhaftı,
saçmaydı.

bağdaş kurarak oturduğum zeminde dizlerimi daha çok kendime çektim başımı eğdim ağlamak istemiyordum. Kardeşime ihanet etmek istemiyordum ama Taedende vazgeçemiyordum uygulayacak ne bir seçeneğim vardı ne de bir fikir.

Sağ omzumda bir sıcaklık hissettim. Jimin elini omzuma koymuş bana neden donup öylece etrafı izlediğimi soruyordu.

Lena: "Karnım ağrıyor sadece." tebessüm ettim

Jimin kapıya doğru ilerleyerek konuştu,

Jimin: "Eminim öyledir Lena."

Lena: "Ne? ne demeye çalışıyorsun?"

Jimin: "Taeden hoşlandığını biliyorum."

Lena: "Hayır sadece arkada-

Jimin: "Biliyorum ama ona karşı duyguların var saklamana gerek yok ben senin en yakın arkadaşınım."

Lena: "Tamam ondan hoşlanıyorum ama unutmam gerek."

Jimin: "Jungkook yüzünden mi?"

Lena: "Hayır suçlu benim, Jungkookun sevdiği kişiden hoşlanmaya ben başladım."

Jimin teselli etmek için benim gibi bağdaş kurdu ve kollarını bana sardı.

Jimin: "Lena seveceğimiz kişileri seçemeyiz."

kafamı kaldırıp baktım ve başımı onay verircesine salladım.

Jimin: "Hadi yüzünü yıka da aşağıya inelim prenses."

jimini onaylayıp dediğini yaptım ve tekrar yanına gittim.

Lena: "Yine been."

gülerek yanına gittiğimde bana karşılık vererek o da gülmüştü.

merdivenlerden inmiş Jungkook ve Tae'nin oturduğu namı diğer oturma odasına girmiştik.

Jungkook kaşının tekini kaldırmış bana bakıyordu

Jungkook: "Siz ikiniz ne haltlar çeviriyosunuz yine?"

Yüzümü buruşturup ikisinden de uzakta bir kanepeye oturdum.

Jungkook tekrar bir şeyler anlatmaya başlamıştı bende telefonumla oynamaya.

Lena: "Ben mutfağa gidiyorum beyler izninizle."

Jungkook: "İzin senindir."

Jimin: "Hay hay!"

iki şebeğe gülüp mutfağa gitmiştim sosyal medya hesabıma bakmaya başladım sürekli keşfetime saçma tik tok videoları düşüyordu onları engellemeye odaklanmıştım.

Taehyung: "Biraz konuşabilir miyiz güzellik?"


uzun zaman oldu nasılsınız?

YouTuber Girl {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin