°10°

71 6 4
                                    

Rahat konuşabilmek açısından bahçeye çıkmıştık. Havuzun önündeki şezlonga oturmuştu ben ayakta onun ne diyeceğinin senaryosunu kurarken o gayet rahat gözüküyordu.

Lena: "Konu neydi?"

Taehyung: "Biz."

Lena: "Biz? biz derken."

Ayağa kalktı ve parmaklarıyla çenemi kavradı her adımda daha çok dibime giriyordu.

Taehyung: "Sen ve ben."

Yakın bir mesafede bulunduğumuz için ağzımı dahi açamıyordum. 2 adım geri bastı.

Lena: "Ne varmış sen ve bende?"

Taehyung: "Benden hoşlandığını biliyorum."

utanmıştım aynı zamanda gücenmiştim de

Lena: "Tamam doğru ama öğrenmemen daha iyi olurdu."

Taehyung kollarını göğüs hizasında bağlayıp bana bakmaya devam etti.

Taehyung: "Bence öğrenmem iyi oldu."

Lena: "Bu kelime darcığınla nereye varmaya çalışıyorsun?"

Taehyung: "Jungkookla çıktığımızı biliyorsun Lena ,beni sevme benden hoşlanmaya devam etme hatta benden uzakta dur."

Arkasını dönüp çekip gitti.

'uzak dur'

Eve girince koşarak odama çıkmıştım gözyaşlarım zamansız akmaya başlamıştı ve ağladığımı bilmelerini istemiyordum.

Jiminden

Jungkookun yaptığı aromalı içecekleri içerken gürültülü bir ses geldi.

Jungkook: "Ne oluyor?"

Jimin: "Anlamadım bende."

Taehyunga baktığımda sırıttığını gördüm.

Taehyung: "Sadece içeri sızan bir kedidir."

Jungkook: "aissh bir kedi nasıl böyle gürültülü ses çıkartsın."

Jimin: Ben Lenanın yanına gideyim bi

Jungkook: "Ben giderim sen otur."

Jungkookla iddialaşmaya girmek istememiştim o yüzden koltuktaki az önceki pozisyonuma döndüm.

Taehyung: "Ee Jimin."

Jimin: "En son tuvalete değil de Lenanın yanında gittin değil mi?"

Taehyung: "Bingo üvey ahbap."

Jimin: "Ona söylememeliydin Tae bizi duyduğunu bilmemeliydi yarasını deştin mutlu musun?."

Taehyung: "O da sevmeseymiş o zaman."

Jimin: "Cidden ergenlerden bir farkın yok."

Taehyung: "İltifat için sağol."

*
*
*

Jimin ters ters bakıp oturma odasını terk etmişti

Lenadan

Yatağa sırt üstü uzanmış öylece tavana bakıyordum gözlerimden o süreçte yaşlar akıyordu. Kafam karışmıştı,

Nasıl öğrendi?
Biri mi söyledi?
Kendi mi anladı?
Jungkooka söyleyecek mi?

beynim allak bullak olmuştu. Aniden odanın kapısı açıldı ve içeri jungkook girdi. Doğrulup gözyaşlarımı sildim o sırada jungkook yatağa oturdu.

Jungkook: "Neyin var Lena?"

umutsuzca baktım ve hiçbir şey söylemeden ona sarıldım. Sarılmama karşılık vererek beni teselli etmeye çalışıyordu ama bu benim hıçkırarak ağlamama daha çok meyilli olmuştu.

Bir süre sonra sakinleşmiş ve uykuya dalmıştım Jungkook beni yatağıma yatırdıktan sonra üstümü örtüp gitmişti.

Jiminden

Mutfaktan çıkarken Jungkook'un merdivenlerden indiğini gördüm ve yanına gittim.

Jimin: "Nasıl? , ne olmuş?"

Jungkook: "Sadece ağladı."

dedi ve başını eğdi.

Arkamızda Taehyungun konuştuğunu fark ettik. Kollarını göğüs hizasında bağlamış bana bir şeyler diyordu.

Taehyung: "Ne o sende mi hoşlanıyorsun Lenadan?"







bu arada yakında bir grubun WhatsApp konuşmasını konu alan bir kitap yazacağım grup önerebilirsiniz :3

YouTuber Girl {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin