°8°

106 6 5
                                    


Parkta 15 dakika kadar oturduk ve karnımınızın acıktığını farkederekten parktan ayrılıp bir markete girdik ve kendimize birer ramen yapmaya karar verdik.

Elimde sıcacık ramenimle Jungkook'un oturduğu cam kenarındaki küçük masaya oturdum ve çubuklarımı birbirinden ayırarak ramenimi yemeye başladım.

Jungkook saçımı işaret ederek konuşmuştu

Jungkook: "Saçın yemeğe giriyor hanfendi."

Bende omzumu silkerek 'umrumda değil.' bakışı atmıştım. Derin bir iç çekerek konuştu.

Jungkook: "Sence ah nasıl başlayacağımı bilmiyorum saçını kaşıdı Tae Taehyung beni tanır mı?"

Ağzımdan akan erişte ile ona cevap vermiştim.

Lena: "Hmm bilmem ama bir ihtimal olabilir."

Jungkook: "Onu özledim."

Lena: "Sen beni özleme zaten.!" Tripli konuşmam ve attığım son bakış ile susmaya karar vermiş olmalıydı.

Yediğimiz şeyler bittikten sonra eve doğru yola çıkmıştık. Jungkook beni kolunun altına almış bir biçimde yürüyordu. Eve vardığımızda Jimin ve Taehyung'un ayakkabıları paspasın yanında duruyordu. Saksının altında anahtar olduğu için kendi evleriymişcesine girip çıkıyorlardı. Jungkook ile salona girdik ve televizyon izleyen ikiliyi gördük, ellerimi alkış yaparcasına çırparak bana odaklanmalarını sağladım. İkiside aynı anda bana dönmüşlerdi, Jimin Jungkook'u görünce şaşkınlıktan nefes bile almayı unutmuştu. Taehyung ise Jungkook'a 'Sen de kimsin?' der gibi bakıyordu.

Jungkook Jimine sarıldı ve ona daha sonra her şeyi anlatacağını söyledi daha sonra Taeye döndü

Elini uzattı.

Tae uzatılan ele 3 saniye kadar baktıktan sonra tokalaşmayı kabullenmiş ve elini uzatmıştı.

İkilinin ellerinin birleşmesi ile Jungkook Taeyi kendine çekmiş ve ona sıkıca sarılmıştı.

Ve işte o an yeniden yalnızlığı hissetmiştim

Taehyung: "Bunny! Döndün!"

         

                        ***

Bende döndüm 1slğföwösld

Oy ve yorum bekliyorum çok görmeyiniz :')

Bir sonraki bölüme oy verenleri etiketleyeceğim

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

YouTuber Girl {KTH}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin