#hatırlatma#
Yutkundum.
Cidden böyle bir şey gerçek olamazdı.
Lena:"A-a-a-ma-a n-n-ası-l
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Karşımdaki beden bana kollarını açmış gülümsüyordu bense şaşkınlıktan binbir haldeydim ya bana büyü yapmışlardı ya da öldüm mü ben. Biraz kendime geldim ve kendimden emin bir şekilde ağzımı araladım fakat düzgün konuşmaya çalışsam bile sonuç 0 olmuştu.
Lena:"J-j-jungkook"
Jungkook:"Merhaba gıcık"
Lena:"A-ama sen" yine gönlüne göre eğlen
Jungkook:"İçeri girebilir miyim?"
İçeri girmesi için kapıyı tam bir şekilde açtım ve ayakkabılarını çıkarmasını izledim. Aklıma küçükken yaptığımız şebeklikler gelmişti. Jungkook ayakkabılarını bağlayamıyordu ve her seferinde ben bağlamak zorunda kalıyordum Suga oppa ve Jin oppayla bağlatmıyordu inatla neden mi? Çünkü ben bağlayınca daha çözülmüyor ondan.
İçeri birlikte girdik ve koltuğa yayıldı ben de kendimi kaldı koltuğa attım ve elimi çenemin altına koyup benimle göz teması kurmasını bekledim.
Lena:"Nerdey-
Sözümü kesti
Jungkook:"Bu bibloyu ne zaman aldın sen"
Lena:"Boşver bibloyu sen neredeydin bu zama-
Yine
Jungkook:"Kahvaltı yapt-
Sinirlenmeye başlamıştım içimdeki ani öfkeyle bağırdım.
Lena:"SANA BUNCA ZAMAN NEREDE OLDUĞUNU SORDUM."
Jungkook:"Almanyaya gittim."
Ağlamamak için dudaklarımı sıkıyordum.
Lena:"Neden?"
Sesim hiç olmadığı kadar titremişti
Jungkook:"Çünkü kanser hastasıydım ve öğrenmeni istemedim ama artık sağlık-
Lena:" BANA SÖYLESEYDIN BİRLİKTE YENERDİK HASTALIĞINI"
Jungkook hemen sinirlenen bir tipti fakat ağzını açmamıştı bile bu fevri davranışıma karşın.
Yere çöküp kendimi sakinleştirmeye çalıştım sert bir ses duydum kapıya doğru döndüğümde jungkook'un evden çıkmış olduğunu gördüm.
Lena:"Gitmene izin vermeyeceğim jungkook bu sefer olmaz."
Bende peşinden çıktım ve hep gittiğimiz parka doğru yol aldığını gördüm. Peşinden gittim. Bankta oturuyordu. Gidip yanında oturdum.
Lena:"Bu sefer de gitmeni istemiyorum kardeşim."
Jungkook yüzüme bakıp tebessüm etmişti bende kendimi tutamayıp sarıldım.
Kulağım gıdıklanıyordu
Jungkook:"Gıcıkkk"
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Eueheuheueheueheueh
Oy ve yorum istiremm
❤️