...a překvapená jsem vážně byla. Ty jeho oči, úsměv a celkově vypadal úžasně. "Ano, chceš podpis nebo fotku?" zeptal se sladkým hlasem. 'Já ho prostě nedokážu zabít! I kdybych sebevíc chtěla!' "Jestli by to šlo, tak tu fotku. Nechci vás s kamarádem obtěžovat..," když už jsem měla tu možnost, tak proč ne? Z kapsy na mikině jsem vytáhla mobil, odemkla ho a dala tam foťák. "Mám to vyfotit já? Jinak v pohodě, neobtěžuješ," usmál se na mě a já bych si ho nejradši natočila a pak si to pouštěla celý život. "Jestli nevadí...," zadívala jsem se mu do očí a trochu se začervenala. 'Hej Killie! Co se to s tebou děje!? Ty máš být bezcitná zrůda, co zabíjí nevinné lidi!' okřikla jsem se v mysli. "Kdyby mi to vadilo, tak bych to nenabízel" zasmál se černovlásek a vzal si můj mobil do ruky. 'Ahhhhh! Ten jeho smích je tak cute!' Usmála jsem se na fotku, on nás vyfotil a pak jsme dali i jednu šílenější fotku. "Děkuju, ahoj" řekla jsem vykolejeně, zamávala na něj a vyrazila rychle pryč. Vytočila jsem Thomasovo číslo a počkala pár vteřin, než mi to zvednul. "Thomasi... Mám problém...," vydechla jsem přebytečný vzduch z plic. "Kde přesně jsi..?" zeptal se mě starostlivě. "Dojdu na místo, kde jsi mě vysadil, okey..? Dojedeš pro mě..?" v mém hlase byla znát nejistota. "Dobře, za dvacet minut jsem u tebe," típnul to a já se rozešla k místu, kde mi předtím zastavil. ...
×Suze×
ČTEŠ
Jiný/Dejzr
FanfictionNěco jako nájemný vrah- to jsem já. 16ti letá Killie Black, která zabije každýho, na koho ukážete. Co když ale jednou nesplní svůj úkol?