...novému domovu.
U paneláku:
"Tak ahoj Thome a díky za odvoz," s úsměvem jsem mu zamávala a vešla do bytu. Bylo to tu již pěkně vybavené. Skříně, postel, stůl, židle, kuchyňský kout, sprcha, záchod a dokonce i gauč. Vybalila jsem si nějaké věci a lehla si unaveně na postel. Nikdy bych neřekla, že vybalování i tak málo věcí může zabrat tolik času. Pomalu se mi začaly klížit oči a po chvilce už jsem se oddávala klidnému spánku.
Ráno:
Pomalu jsem od sebe odlepila víčka a hned mě do očí udeřily sluneční paprsky, kvůli kterým jsem oči znovu zavřela. Po chvíli jsem ale i tak vstala a chtěla si vzít něco k jídlu, ale nedošlo mi, že jídlo jsem si nechala na základně. Dala jsem si tedy peněženku do kapsy a začala tu hledat nějaký obchod. Skoro už jsem to chtěla vzdát, avšak v tu chvíli jsem zahlédla menší obchůdek s potravinami, ke kterému jsem se vydala. Nakonec jsem si koupila něco k pití, nějaké ovoce, zeleninu a špagety s kečupem, na které jsem dostala chuť. Doma jsem si dala špagety vařit a mezitím všechno uklidila. Již hotové špagety jsem si dala k obědu, protože snídani jsem jednoduše zaspala, dala nádobí do dřezu a vyrazila znovu ven s úmyslem najít nějaké klidné místo, kde bych pak mohla přemýšlet. ...
×Suze×
ČTEŠ
Jiný/Dejzr
FanfictionNěco jako nájemný vrah- to jsem já. 16ti letá Killie Black, která zabije každýho, na koho ukážete. Co když ale jednou nesplní svůj úkol?