Keyifli okumalar...multideki Bahar hkfgh kafiye
♥
Güneş hafif parıltılarını odamın penceresinden ufak ufak odama salıyordu. Mayhoş bir şekilde esneyip dirseklerimden yardım alarak kalktım. Tamamen yataktan kalkıp banyoya gittim. Tuvaletimi yaptıktan sonra aynada yüzüme baktım. Yuh! Bu ben miyim? Nasıl uyumuşum ben? Heralde b*k gibi. FsgjdsgjDişlerimi de fırçaladıktan sonra üzerime rahat bir şeyler giyip saçımı dağınık bırakarak aşağıya indim. Ve merdivenlerde duraksadım. Ben kendimi tanıtmadım, değil mi? Ben Bahar. SONBahar da doğduğum için adımı Bahar koymuşlar.
Ben şikayetçi değilim. Soy adımın da SONBahar olması biraz garip ama hkfdj. Düşünsene: Bahar SONBahar. Ama kulağa fena gelmiyor. Neyse, ben adımı seviyorum.
19 yaşındayım.
Malesef babam işten sakatlığı yüzünden ayrıldığı için çalışmak zorunda kaldım. Büyük bir elbise mağazasında satıcı olarak çalışıyorum. Annem bakıcılık, temizlik falan filan işler için evlere gidiyor. Ve iki küçük kardeşim var: Caner ve Tamer. İkizler. Sinir bozucu ve tipsizler.
Ama yinede onları seviyorum.Çalıştığım mağaza evimizden uzak olduğu için dolmuşla gidiyorum...
Ama son 1 haftada otobüse ben bindikten iki durak sonra bir adam daha biniyor. Adam derken genç bir çocuk aslında. Neyse.
Fark etmediğimi sanıyor ama beni izlediğini fark edebiliyorum. Her halde kör değilim.
Hatta bir kaç kez çalıştığım mağazaya gel-
"Kızım. Neden orda dikiliyorsun? Gel kahvaltı masasını kurmama yardım et" diye bağıran anneme cevabımı tahmin edin jdks
"Kendimi tanıtıyorum anne" dedim bıkkın bıkkın. Ne dedim ben??
"Kime tanıtıyorsun kendini? Merdivenleremi?" Alkış alkış.
"Evet anne. Merdivenlerle tanışıyorum. A bak sondan ikincinin adı Basamakmış" jkskjh
"Gel kız. Az konuş çok çalış"
Derin bir iç çekip mutfağa gittim. Kahvaltılık bir kaç şeyi masaya dizdikten sonra merdivenlerden fırlayan Caneri gördüm. Ardından yavaş yavaş inen Tamer de mutfağa girdi.
Caner direkt sofraya dalarken Tamer başını olumsuz bir şekilde iki yana sallayıp masaya oturdu. Böyle bu taraftan bakınca Caner terbiyesiz, Tamer ağır başlı lan. Fgjfd. 8 yıldır kardeşimler ve daha şimdi anlıyorum lan gkjdd.
"Ann.. ben..dün...okl..da..kavgg..etd.m." Caner ağzı doluyken konumaya çalışırken Tamer onun tercümanlığını yaptı.
"Anne Caner dün okulda kavga etti, okula gitmek istemiyor" Seni gidi Caner.
"Kiminle kavga ettin?" Diyerek annem çayı demlerken göz ucuyla Canere baktı. Caner başını Tamere çevirip yutkundu. Tamer elini Canerin omzuna koyup başını salladı. Lan çok tatlılar.
Caner zavallı zavallı anneme dönerken bir kez daha yutkunup öksürdü. Derin bir nefes alıp eliyle ensesini sıvadı. Alnını kırıştırıp saçlarıyla oynamaya başladı. Gözlerini kapatıp-
"Lan söyle artık" diye bağırdım birden. "Af edersiniz. Şey oldum birden.."
"Müdürün oğluyla"jsksjkjd
"Öldün sen. Gitme okula jskshshs" dilde random attım lan. O nasıl oldu ? Jdksk
"Ah Caner ah" annem bunu söylerken demlenen çayı bardağa doldurup önüme koydu. Teşekkür edip Canerin ağzından döküleceklere odaklandım.
"Bana abisinin ablamdan hoşlandığını söyledi, bende-"
"Ne dedi ne dedi?!" Diye giriştim araya. Oha lan.
"Ne demiş?" Diye annemde araya girince Caner devam etti.
"Abisi ablamı seviyormuş, aşıkmış falan" hddjjszbh
"Yakışıklımı bari?" Ne dedim ben. "Aah!" Bu neydi lan. Terlikmiş tamam sıkıntı yok jskjsksj.
"Evet. Yakışıklı. Geçen hafta gelmişti okula" diyen Tamere baktım. Fısıldayarak "Daha sonra daha etraflı konuşuruz tamammı?" Dediyim an kafama bir şey daha geldi. "Aah" gene terlik tamam sıkıntı yok dhsjsk.
"Hadi zıkkımlanın. Siz ikiniz okula sende işe hadi" annemin emriyle hemen zıkkımlanıp sofradan kalktık. Onlar kendi odalarına bende kendi odama girip dolabımı açtım. Hmmm ne giysem aceba. Hemen askılıkta duran siyahlı koyu pembeli gömleğimi altımada dar siyah yırtık pantolonumu giyip saçlarım uzun olduğu için açık bıraktım.
Birazcıkta makyaj yaptıktan sonra telefonumu ve çantamı alıp aşağıya indim.
Kapıda annem tarafından durduruldum.
"Kız, doğru işe git, tamammı?"
"Başka nereye gidebilirim Allah aşkına?" Harbiden lan.
"Ne bileyim, Canerin söylediklerine uyar okula falan gidersin.." sona doğru sesini kıstı. Ve bir anda "Aman be neyse. Demedim bi şey" deyip mutfağa girdi.
Bende ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Ve tekrar girdim."Anne, yukarıdan deri ceketimi versene. Almayı unuttumda" diye bağırdım mutfağa doğru. 'Git kendin al' diye bir şey duymak yerine suratıma çarpan şeyle irkildim.
"Mutfakta bırakmıştın, al"
"Saol" deyip tekrar çıktım.
Durağa doğru yürürken aklıma takılan şey müdürün oğlundan başkası değildi...
Umarım beğenirsiniz♡♡♡
♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON Bahar
ChickLit|....Ilkyaz gibi girdin hayatıma...lütfen...SON Bahar'ım olma....| *** "Abla, Mete ile konuştum. Abisi, yani Melih sana aşık değ-" işte o andan sonrasını duyamadım...kalbimde bir şey oldu gibi hissediyorum...hayatımda ilk kez hiss ettiğim bir şey...