öZeL| :3: |bÖlÜm

4 6 1
                                    

Çok parlak!

Bu ne lan böyle?!

Gözlerim feci kamaşıyor!

Güç bela gözlerimi araladım. Dur lan! Burasıda nere? Ha?

Neye uğradımı şaşırdım. Hastanemi? Burası hastane odasından başka bir yer değildi. Neler oluyor? Hemen yerimden kalkacakken kolumdaki acıya taraf döndüm. Şu şeylerden takılmış. Serum.

Ama bana neler olduğunu öğrenmem lazım.

Tam çıkarmak için uzanmıştımki, içeri fırlayan Canere döndüm.

"Ablağğğ?!!" Sorumu sordu bu? Hdjsksksk

"Caner, aşkısı, gel otur bana ne olduğunu anlat" dedim şefkatli bir sesle.

"Abla şöyle anlatayım. Sen böyle bayılmışsın (taklit yaptı) sonra senin şu bacın hastaneyi arayacakken bir adam gelmiş ve seni buraya getirmiş" dedi ve yanağımı öpüp odadan fırladı.

Adammı? Rızvan dayı? Yok yok. Belkide evet? Gerçekten o getirmiş olabilirmi?

Öğrenmem lazım.

Gene kolumdakini tam çıkaracakken odaya hemşire girdi.

"Hanımefendi, lütfen yerinize yatın" deyip beni yatağa yapıştırdı.

"Bana ne oldu?" Diye sorduğumda buz kesti. Suratı düştü. Ağzını açtığında söyleyeceği şeye dikkatimi okadar çok verdimki, bu dikkati matematik dersine verseydim dahi olurdum.

"Size...söyleyemem. Yani iznim yok" deyip odadan ayrıldı.

"Neler oluyor ya" diye yüksek sesle söylendim.

Allahım neler oluyor ya??

Annem içeri telaşla girdiğinde irkildim. Koşarak gelip bana sarılınca göz yaşlarını boynumda hiss ettim.


Malesef özel bölümler kısa kısa gelicek...♥♥♥

SON BaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin