би чамайг сонсохгүй байна

1.1K 87 5
                                    

эмнэлэгээс гарахйин алдад хэн нэгэн араас минь ирэн тэвэрхэд би гацаж орхив.

би : б.бэкхён

бэкхён инээмсэгэлэн аман хѳдѳлж ямар нэгэн зүйл яриж буй бололтой нулимс хуран яриж байв.
харамсалтайн би юуг ч сонсож чадсангүй хэдий тэр ярих хэдий ч энхүү газар нам гүм.

Тэр надаас юм асуусан бололтой асуулт эрсэн харцаар харан.

би : с.сайн сууж байсан уу

сонсохгүй учир түүний яриаг булзайруулан инээхэд бэкхён гайхсан бололтой том нүдэлхэн харагдан

намайг чимээгүй байгаад гайхсан бололтой хаа нэг тийш гараас минь зуурсаар чирэн саяхан гарсан эмнэлэгийн хаалгаар буцан оров.

би толгой сэхсэрч аль болох эсэргүйцэх бол бэкхён хѳмсѳг зангидсаар гараас минь тѳвѳггүйхэн чирэж байв.

гайхалтай тэр одооч эрх дураараа хэвээрэй байна.

бэкхён хэн нэгэнийг Харан зогсоход би муухай харсаар урагшаа хархад ягаад намайг чирээд байснийн ойлгох шиг

би : ч.чанёол?

хѳмсѳг зангидан зүглэн алхах түүнээс харц буруулан шал ширтхэд ширүүн харц уур урцаар бус халуун энгэр намайг угтан авав.

бие минь түүнрүү тэмүүлж зүрх минь түүнийг хүсэмжилж байв ч оюун ухаан минь одооч түүнээс айж байв. Түүнийг хараад одооч осол болон зүүд нүдэнд нь буун нулимс хурж чимээгүйхэн мэгшиж байв.

Шудраг бус юм. Түүнээс яаж зугтлаадаа гэтэл 2сарын шанлал зовлон минь энгээд хий хорсон болох гэж. 2Сар эмчилгээ хийлэгсэн атал одооч тэр осол нүдэнд минь тодхон харагдан.

Мѳрнѳѳс минь сэхсэрэн санаа зовинон харах түүнрүү харц шилжүүлбэл ихэд санаа зовсон харагдан

нэрийг минь дуудан орилход сонсоогүйд минь гайхан сэхсэрсэн нь энэ байв.

би : би чамайг с.сонсохгүй байна.

Хоолойг нь хичнээн их сангалзаж байна гээч. Хайртай шүү гэх уяангалаг хоолойг одооч үгүйлсээр байна.

"чи ягаад сонсохгүй байгаа юм? бас хаан байсан юм? ягаад наддээр ирээгүй юм??"

утсаа гаргаж ирэн мэссэж хэсэгрүү орон утсан дээрээ бичсэн нь энэ байв.

тэр одоо ч намайг хаа нэг тийшээ цугтчих мэт гарнаас минь чангаар атгасан байх аж.

би зүгээр л толгой сэхсэрэн уйлж байв. Үнхээр хэцүү байсан. Уйлж ѳнгѳрѳѳсѳн 2 сар үнэ цэнгүйтсэнд гутарч бас гомдож байна.

одооч аймар байна. Тэр Осол нүдэнд харагдаж түүний нүдрүү эгцэлж харж чадахгүйн тэр ч үүнийг анзаарсан бололтой гарнаас минь илүү чангаар атгаж энгэртээ тэврэх гэсэн ч би түүнээс холдон гараа ширүүхэн авхад чанёол гэлтгүй бэкхён ч гайхан харан

чанёол надад хүрэх тѳдийд догдлол айдас хоёул мэдрэгдэх ч айдас илүү давамгайлж байв.

чанёолийн ам хурдан хѳдѳлж нэг зүйлийн тухай их л санаа зовинон яриж буй бололтой амнийхан хайцагийг уншсан ганцхан ѳгүүлбэр бол одоо явахгүй биздээ гэх итгэл тээсэн үг л байсан юм.

би: б.би явах ёстой чанёол

түүний хажууд байхдаа ѳѳрийгѳѳ тайван байхийг олонтой сануулж тэсгэл алдахгүйг хичээж байв.

чанёол сул цамц ѳмсѳж гэдсээ далдалсан намайг ойшоосонгүй тэр анзаараагүй гэдэс минь урагшаа цүндийсэнг бэкхён л гадралсан байх учиртай учиран тэр  намайг тэвэрсэн шүүдээ мэдэрсэн байх учиртай

энэ удаа чанёол хоёр гарнаас минь чангаар атган толгой сэхсэрч байв.

би: би чиний хажууд байж чадахгүй

амнийхаа хайцгаар ягаад гэх үгийг давтан асуух түүний нүдэнд гайхширал гомдол цѳхрѳл харагдан

би: з.зүгээр л чамтай хамт баймааргүй байна.

нулимс минь ахин урсаж түүнийг гэх сэтгэл минь нулимсаар минь гадагшлах адил

би ч бас явахийг хүсээгүй

хамт байна гэх амлалтандаа хүрэхийг дэндүү их хүссэн ч

бид учирх тавилангүй учир бурхан биднээр даажгинсан бололтой

2сар чанёолийг  сансан ч уулзаад тэврүүлэх гэхэд айж сангалзан зүүд болон осол нүдний ѳмнүүр харагдаж догдлолоос илүү айдас мэдрэгдэж ягаад ч юм түүнээс хѳндийрѳн

чанёолийг санаж бэтгэрэн урссан нулимс ямар их билээдээ гэтэл одоо уулзаад айж буйн гунигтай гэхээсээ илүү хачирхалтай юм...

чөтгөрийн боол=EXO=  (дууссан )Where stories live. Discover now