би: би харилаа
"ягаад одоо орой болчихсон байна хоноод яв"
би : үгүйдээ тэгэх хэрэггүй ээж гэртээ ганцаараа байгаа би харих хэрэгтэй байна
түүнээс зугтсан. Ахин түүнд итгэхтйг хүсээгүйдээ шархалхаас айсандаа зугтсан минь энэ байв.
"тэгвэл би хүргээд ѳгий"
тэр үргэлж л халамжтай нэгэн байсан харин би одоо энэ халамжийг хүртэх эрхтэй үгүйгээ мэдэхгүй байна.
.
.
.
би: чанёол
чанёол гадаас зайдуу зогссон байх агаад инээсээр эргэн хархад би хэлэх гэж буй үгэндээ харамсаж орхив.
би би маргааш буцан. Бусанруу явах гэж байгаа. Ѳнѳѳдѳр бидний сүүлчийн уулзалт байсан.
Сүүлчийнх гэх тодорхойлолт ѳгѳхдѳѳ би харамсаж байв.
хэдий түүнээс айх айдас минь багасан ч ѳѳрийгѳѳ буруутгах нүгэл минь арилсангүй.
би : бас н.намайг уучлаарай
гадаа жиндүүхэг алхан явах түүний алхаа удаашраж саяхан л инээж амандаа үглэн явсан тэр одоо дэндүү чимээгүй байх ажээ.
чанёол: ягаад явах гэж байгаа юм.
нүд минь хэвийн хэмжээнээсээ томрон түүнрүү гайхан харан.
тэр хэзээч надтай яриж байсан удаагүй асуулт ч асуудаггүй байсан атал одоо???
мэссэж эсвэл тохио хэл биш ягаад яриж байгаад нь гайхаж байна.
сонсдог гэх үнэнг минь мэдсэн байх учиргүй
мѳн түүний хоолой дэндүү хүйтэн сонсогдон саяхан л инээж байсаэ хүнээс тэс ѳѳр хүн мэт ширүүн.чанёол: сонсож байгааг чинь мэдэж байна. хариул!
мэдэж байж. Сонсдог гэдэгийг минь мэдсээр байж жүжгэлсэн хэргүү итгэмээргүй юм.
энэ удаа миний нүдэнд нулимс хурав. уруулаа чангаар хазлан урсах гээд байгаа нулимсаа залгихийг хичээн зогсон.
Тэр дэндүү ширүүн бмйх агаад хэзээч сонсож байгаагүй ууртай хоолой намайг хангалдтай айлгаж орхив.
Мэдэж байсан атал юунд жүжгэлсэн юм бэ? би тийм хѳгжилтѳй байсан гэжүү?
би: б.би сонсохгүй байна.
сааралдсан хоолойгоор арай ан ийн хэлхэд чанёол хѳмсѳг зангидсаар эргэн харан санаа алдан
YOU ARE READING
чөтгөрийн боол=EXO= (дууссан )
Adventureбүрэн зассан бардам зангаасаа болж чөтгөрийн боол болсон миний гунигт түүх