Egy csillag tele ragyogással. Ez a csillag a ragyogásával együtt úgy döntött kitőr önmagából és széttörik. Széttörik apró darabokra, amik porszemcsékként elhullanak a sötétségben.
A parányi széthullott csillagdarabok a sötétségben világítanak, együtt Hatalmas fényt alkotnak.
Körül nézek, de nem látok mást mint tükröket. Megfordulok és egy megvilágított stadiont látok, körbeszemlélem a terepet, megnézem magamat, az engem körülvevő hatalmas tükrökben. Egy színpadon vagyok, erről már megbizonyosodtam.
Szóval, egy stadion kivilágított színpadán állok, ami körül vesz tükrökkel. Előre fordulok és látom, hogy ez a stadion üres, teljesen üres. A székek üresek. Csak én vagyok itt, de mit keresek itt?
El kell menekülnöm, kezd ez az egész nagyon furcsának tűnni. E lakartam szaladni a színpad jobb oldalán, de hirtelen gitárszó állított meg. Mintha beszélt volna hozzám, arra kérne, hogy forduljak meg. Nem tudtam mást tenni hipnotizált engem a dallam, így hát, megfordultam.
Dinnye Pityu gitározott a túloldalról. Megakartam szólalni, de valamiért nem tudtam. Ő sem szólalt meg csak intett nekem, hogy jöjjek át hozzá. Én felvont szemöldökkel néztem rá, mégis mit akar?
De elötte magyarázza meg, hogy
-m-i-t- -k-e-r-e-s-e-k- -i-t-t-?-?-?Ám, ő nem szólalt meg. Én csak bamba képpel néztem rá. Nem tudom mit lehetett leolvasni a fejemről abban a pillanatban, de biztos, hogy semmi jót nem.
Végül abba hagytam a győzködést, hogy érdekes grimaszaimmal rávegyem, hogy megszólaljon, vettem egy mély lélegzetet és átakartam menni, de félúton a semmiből megállított engem egy tűz és ez a tűz egyre nagyobbra és nagyobbra nőtt.
Később füst és porfelhő gomolygott ott a színpad kellős közepén. A lángok, pedig ellepték az összes tükröt.
Azonnal el akartam futni, de a másik oldalról Dinnye Pityu egy poroltóval a kezében percek alatt végzett a tűzzel úgy, hogy már követni sem tudtam. Végül odafutott hozzám a kezembe nyomott egy papírt és egy filctollat, hogy ezen keresztül komonikáljunk.
Én ráírtam, hogy "Pacek vagy! :)" ő pedig,
"Te is" ,én erre
"Hol vagyunk??" ,Ő meg
"Nézz körbe" ,mutatott a közönség felé ugyanis hirtelen az előttem levő üres stadion percek alatt megtelt.Mi mindaketten leültünk egy kisebb lépcsőfokra, aztán ő folytatni kezdte a megkezdett gitárszólóját. Közben valamiért el is mosolyodtam, aminek ő látszólag csak örült.
De várjunk....Matteo nem is tud gizározni, nem?? A gitárdallam végére a közönség felszívódott ahogy a mellettem levő Matteo, másnéven; Dinnye Pityu is.
Egyedül maradtam. Én a sötétségben, mivel a kis fényszemcsék is eltüntek amiket, az a bizonyos csillag szórt el magából.
Óvatosan felálltam a lépcsőfokról, amin ültem és megpróbáltam valamerre körülnézni, de nem láttam semmit. Egyszeriben magától felkapcsolódott az összes villany és egy gigantikus olló kergetni kezdett engem, én meg persze próbáltam elmenekülni előle.. mi a fene????
Kinyíllik a szemem, körül nézek és látom, hogy a szobámban vagyok és az ágyamon fekszek. Ez az egész csak egy álom volt. Tulajdonképpen egy rémálom.
Miután lassan feleszméltem, felültem az ágyamon, ezen pillanatban lépett be Greta a szobámba.
-Señoríta Luna, maga még csak most kelt fel?
-Miért Gréta, hány óra?
-Annyit elmondok, hogy az öcséd már felöltözve a konyhában reggelizik és rád vár.-válaszolt.
YOU ARE READING
Az én álmom [SOY LUNA]
Spiritual⛸⛸-Nézd, nekem ez az álmom. Az én álmom, érted? És akár a végtelenig is fogok érte küzdeni.-⛸⛸ A lassan 15 éves Luna Smith a történet során rengeteg változással fog szembesülni. Olyan erőkkel és titkokkal fog találkozni amiket eddig még nem is sejte...