Časť 1.

56 7 3
                                    

Všetko sa to začalo veľmi dávno. Veľa ľudí si myslí že je to len legenda no vy sami môžete posúdiť. Kedy si dávno keď ľudia žili v pokojných dedinkách bolo jedno dievča ktoré sa líšilo od ostatných. Jej meno bolo neznáme bola tichá a hanblivá a nemala priateľov. Mala vlasy tmavohnedej farby a oči ako dve čokoládky. Nosila výrazno červené tričko s béžovou sukňou cez ktorú jej nebolo vidno topánky. No jedna vec bola neprehliadnuteľná v drdole mala zstrčené dve sovie pierka a na krku jej visel náhrdelník  so siedmimi ferebnými sovími pierkami. Často počas dňa zmizla ale nikto nevedel kam a k večeru sa vrátila. Takto to pokračovalo jeden deň za druhým. A napokon sa na dobro vyparila akoby sa pod zem prepadla. Ale aby ste si nemysleli nebolo lo to len tak bol tam jeden háčik. V dedinke bolo druhé dievča, volala sa Naomi. Na rozdiel, Naomi bola dobre známa v celej dedine. Naomi bola veľmi zvedavá a tak sa rozhodla naše záhadné dievča sledovať aby zistila čo sa deje. Keď ju nasledovala po prvý krát dievča si Naomi všimlo a utieklo. Napriek tomu sa nevzdala a skúšala a skúšala až kým sa jej to nepodarilo. Naomi dievča nesledovalo až do lesa a tomu čo tam ten deň videla nemohla uveriť.
Tak a tu je koniec. Dúfam že sa Vám tento príbeh páčil odcenila by som komentáre a hlasi. Čo si myslite čo v ten deň Naomi videla? To sa dozviete v dalešej časti mám vás moc rada Čau čau 😘❤️
Vaša Owly72

OwlyssWhere stories live. Discover now