(Prosím prečítať slová autorky!)
Naomi:
Musela som niečo vymyslieť. Nemyslite si rebel zo mňa nebol, práve naopak. Vždy som dodržiavala pravidla. Teraz som sa však musela zamyslieť aký plán by mohol fungovať aby ma dostal zo školy. Vedela som, že Indigo je iná a nemohla som ju sklamať. Po vyučovaní som išla do jedálne na obed. Tam ma z mojich myšlienok vytrhla učiteľka. "Naomi neviem čo to do teba vošlo ale toto si zaslúži neobyčajný trest. Rozhodla som sa, že shľadom okolností, podľa tvojho oblečenia som sa dohodla, že poobede, čiže teraz budeš tri hodiny bežať okolo školy pod dozorom telocvikára." Nemohla som prehliadnuť jej malý úškrn na tváry. To nieje človek. To je diabol. Toto sa zapíše do histórie. "Poďme!" Zvolala učiteľka. Keď sme došli von do hlavy mi vošiel bláznivý nápad. Pozrela som sa smerom k drahé a tam som zbadala telocvikára. Vizeral unavene a ja som bola nahajpovaná, to mi skvelo hralo do kariet. Pýtate sa aký je môj plán? Je to ľahké ale riskantné. Chvíľu budem bežať a keď sa telocvikár otočí alebo stratí pozornosť pobežím do lesa ku kruhu a keďže telocvikár vizerá byť unavený dúfam, že sa mu za mnou nebude chcieť bežať. Teraz ešte musím dostať svoj batoh ktorý ostal vnútri. Keď učiteľka odišla spýtala som sa telocvikára "Pán učiteľ, ja som si tam nechala fľašu môžem ísť po ňu?" "Fajn ale rýchlo," otrávene odpovedal telocvikár. Toto bude ľahšie jak som očakávala. Vbehla som dnu a popadla batoh. Načo pôjdem späť keď sa môžem rýchlo vytratiť, to je super nápad. Rýchlosťou blesku som vybehla, prebehla som telocvikára a bežala som smerom ku kruhu. Chceli aby som bežala, tak bežím.
Indigo:
Musela som nájsť plán ako sa dostať zo uhm takzvanej školy. Na obede ma vyrušila vedúca. "Indigo mám tá už plné zuby furt utekáš a vystrájaš a vraciaš sa po večierke. Takže budeš po škole a ostaneš na týždeň zavretá v areáli. Budeš po všetkých upratovať a spratavať." No to snáď nie, ja spratavat po tých príšerkách zmutovanych s prasatami, tak to len ak prejde cez moju mŕtvolu. Dostala som plán. "Pani vedúca idem sa vychistať a potom prídem všetko urobiť," povedala som. "Prekvapuje ma tvoj optimizmus, ale bež čakám ťa tu," povedala trochu zarazene vedúca. Ó tak to ešte nevie čo ju čaká. Bežala som do svojej izby. Chytila som tašku nabalila som ju jedlom, oblečením a inými základnými potrebami. Prehodila som si ju cez plece. Ak si myslíte, že som si to namierila do jedálne tak ste na veľkom omyle. Vedúca mi lezie na nervy presne tak ako ja jej. Ja už tu nezostanem. Spravila som svoje rozhodnutie, odteraz už Owlyss nikto nezazstaví.Ešte žijem! Zázrak! Mala som v pláne vydávať častejšie no pozrite ako to dopadlo. Chcela som len podotknúť ,že poslednou dobou strácam views tak som sa vás chcela spýtať prečo. Píšte do komentov aby som to mohla opraviť alebo niečo zlepšiť☺️. Ale zasa na druhej strane blížime sa k 200 views😱. Moc moc dakujem ste poklady❤️😘.Pozrite sa prosím na profil mojej kamošky kate_huntington13 .
Vaša Owly72❤️
YOU ARE READING
Owlyss
AdventureTento príbeh je o vzniku superhrdinky Owlyss o ktorej sa dozvieš viac v príbehu. Je to postava založená na základe Owly72 tak čítaj a dozvieš sa kto som😊