Časť 3

35 6 1
                                    

Naomi sa vrátila ku kruhu ako obyčajne a nikdo tam nebol. Len tento deň bol iný lebo sovy začali zlietať na konáre okolitých stromov. Naomi si neuvedomila čo sa práve stane. Ako sa nešťastne prezradí ako keď sa malé dieťa hrá na schovávačku a začne sa smiať. Chystala sa odísť no jak náhle chcela vstúpiť na vyšliapaný chodník sa zrazila s dievčaťom. Dievča na Naomi pozerala tak shrozene až si začala myslieť, že sa nepozerá na ňu ale na nijakého medveďa za ňou. No žiaden medveď za ňou nebol. Bolo tam trápne ticho. Nikdo sa nezmohol na slovo a sovy iba z diaľky sledovali dve dievčatá sediace na zemi. Na koniec sa Naomi rozhodla to ticho pretrhnúť a tak zo seba vykopla tiché:"prepáč ja som ehm... sa tu prechádzala trochu načerpať vzduch, zaujímavé miesto že?"T-t-ty!" bolo to jediné na čo sa dievča zmohlo narozdiel od Naomi."Ty si tá čo má špehovala!" Naomi ohromne prekvapilo že si to vôbec pamätá. " Ja a špehovať to si si má s niekím splietla, ja neviem o čom hovoríš.""Naomi pozná ťa celá dedina takže ma neoklameš dobre si to pamätám." Nastalo ďalšie trápne ticho.
Naomi:
Musela som sa dostať preč čo najskôr. Tak som sa pokúsila pomaly a nenápadne sa odplížiť preč a vydať sa na útek ale dievča si toho všimlo a rýchlo ma chytilo za zápästie. Jej zovretie bolo pevné a nedokázala som sa vyvliecť. Zrazu sa postavila a ťahala ma za sebou hlbšie do lesa. Vtedy som vedela, že to je zlé veľmi veľmi zlé. Bola som stratená a zmätená naraz.
Dievča:
Všimla som si ako sa pomaly snaží odplaziť sa preč aj ak sa snažila nebolo to veľmi nenápadné. Rýchlo som ju chytila za zápästie. Vedela som, že toho vie až priveľa a musela sa upresniť presne koľko toho vie. Snažila sa vyvliecť a tak som zovretie spevnila. Nemohla som dopustiť aby utiekla. Vedela som, že bolo zle veľmi veľmi zle a tak sa postavila a odtiahla na moje tajné miesto do lesa. Vtedy som inú možnosť nemala ak som si chcela uchrániť svoje tajomstvo.

Tak a na svete je ďalšia kapitola. Dúfam že sa páčila. Ak by ste sa pýtali toto je len začiatok a rozhodne zatiaľ Naomi šťastie nepraje ale to sa ešte môže zmeniť. Ďakujem Vám veľmi pekne sa hlasy komentáre a reads😍
Vaša Owly72

OwlyssUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum