16.KAPITOLA

185 22 5
                                    

Z pohledu Giny

,,Damone!'' zakřičela jsem na Damona do horního patra.

Stačily dvě vteřiny a už byl u mě dole.

,,Myslím, že jsme je našli Damone.'' řekla jsem mu a ukázala na červený křížek na mapě...

Z pohledu Damona

Zrovna jsem se díval do záznamu, kde by Kail s mou Jess mohl být, když jsem něco uslyšel zezdola.

,,Damone!" byla to Gina. Rychle jsem seskočil ze židle a upíří rychlostí jsem se přemístil do pracovny za Ginou.

,,Myslím, že jsme je našli Damone.'' řekla Gina a položila svůj prst na mapu na červený křížek.

Už tři týdny se je snažíme najít. Mají úkryt, to víme. A také víme, že Kail chodí ven a zanechává za sebou stopy, určitě né schválně.

Takže jsou to tři týdny..Je to totálně v pr****.. Bojím se o Jess. Takovej strach o někoho jsem v životě neměl. Nemohu ji najít a užírá mě to.. Ale s tím je konec. Sedím na sedačce spolujezdce, v ruce třímám pistoli a hledím na krajinu. S Ginou jsme ihned nasedli do auta,zadali GPS a jedem.  A přísahám bohu,jestli tam Jess nebude, tak se zblázním..

Z pohledu Jessicy

Dnes jsou to tři týdny. Co je s Damonem? Je snad mrtvý? Ne, o tom ani přemýšlet nemohu. Nehledá mě? To je možné, stejnak jsem mu určitě lezla na nervy. Ale tajně doufám,že to tak není...

Sedím na gauči a dívám se na televizi. Kailovi by se to nelíbilo. Za ty tři týdny jsem se s Dezzym hodně zblížila. Jsou z nás přátelé, tedy stali se z nás až po tom co jsem se mu omluvila za můj ,,upíří výkyv''. Samozřejmě to Kail nesměl vědět. Napadlo mě, že Dezzyho přemluvím aby mě pustil, ale myslím, že by Dezzyho Kail stoprocentně zabil..

,,Nechápu, proč pořád řeší jen politiku..K čemu je? Stejně bude další válka a nikdo s tím nic neudělá..'' pokynula jsem k Dezzymu. Byl u plotny a vařil si oběd.

,,Někde jsem slyšel že za to všechno můžou Májové.'' zasmál se, vzal si talíř s vajíčkama a sedl si vedle mě.

,,No to určitě ty tak. Hele Dezzy, přestaň jako, už mluvíme jako ti politici.'' drkla jsem do něj loktem a zasmála se.

Hodně mi připomínal mého bráchu. Rodina mi chyběla. Úsměv mi z tváře zmizel a chtělo se mi brečet.

,,Děje se něco Jess?'' tak mi říkal jen Damon. I on mi neskutečně chybí.

,,Chybí mi rodina Dezzy.Chybí mi můj přítel, můj starý život..'' smutně jsem se podívala na Dezzyho.

,,Jess je mi to líto. Víš, že tě nechci tady držet.Ale musím. Víš co řekl Kail, když utečeš, zabije mě. I já mám rodinu a nechci zemřít tak mladý.Promiň. Ale má mě v kleci, nemohu nic dělat Jess.'' přátelsky jsem mi položila ruku na rameno a přitáhla si ho.

,,Já vím Dezz..'' nestihla jsem dopovědět a uslyšela jsem na příjezdové cestě zabrzdit auto. ,,Sshhh!'' přikryla jsem Dezzymu pusu a upíří rychlostí utíkala do vězení. Zamkla jsem se a poslouchala.

,,Čau Kaile." ,,Nazdar Dezzy, kde je moje květinka?" ,,Nechtěla jít nahoru, vypila pití a znechuceně se obrátila a zas něco čárala do kamene. Šibne ji Kaile, když jí nepustíš ven." ,,Nepustím, moc dobře to vím, a opovaž se jí litovat, jestli jí pustíš zabiju tě.A nemám problém s tvojí rodinou, tak si moc nevyskakuj kámo." slyšela jsem kroky ke mě dolu. Čárala jsem do kamene a dělala že mi totálně šiblo.

† The Vampires - Agony  CZ †Kde žijí příběhy. Začni objevovat