0.2

118 7 3
                                    

Bugün okulun ikinci günüydü fakat ben şimdiden bıkmıştım. Okula gidince Lisa'nın sırasını buldum ve yanına oturdum. Okulun dans ve vokal grubundaydım. Dans konusunda vokal kadar yetenekli olmasam da Lisa'nın ısrarları sonucu seçmelere katılmış ve kazanmıştım. Bugün okuldan sonra yılın ilk provalarına başlayacaktık.

"Rosé sana bir şey söyleyeceğim." demesiyle Lisa'ya döndüm ve "Söyle baş belası." dieyerek kıkırdadım. Omzuma vurdu "Ben birinden hoşlanıyorum." demesiyle ciddi olduğunu anladım ve ben de ciddileştim.

"Söyle bakalım kimmiş bu şanslı."

Şanslı demiştim çünkü Lisa çok güzel bir kızdı ve bütün erkekler peşindeydi.

"Neyse vaz-" derken sözünü kestim.

"Uzatma Lisa söyle hadi!"

"Imm... şey...jeon jungkook" demesiyle içtiğim suyu üstüne püskürttüm ve sesli bir şekilde kahkaha atmaya başladım. Jungkook gerçekten yakışıklıydı ve bütün kızlar ona hayrandı fakat Lisa'nın da bu tuzağa düşmesi komik gelmişti.

Omzuma vurarak "Ne ya.." dedi.

"Lisa Jungkook Tae'lerin grubunda biliyorsun değil mi?" dedim.

Jungkook Tae'den bir yaş küçüktü fakat zaten o grup yaş olarak karışık bir gruptu. Hepsi bir araya nasıl toplandı hiçbir fikrim yoktu.

"Biliyorum Rosé ama sadece şansımı deneyeceğim."

........

Lisa'la beraber dans salonunda dans hocasının gelmesini bekliyorduk. Sonunda okul bitmişti ve okulda işi olmayanlar evlere dağıldığı için okul tenhalaşmıştı. Birkaç dakika sonra tüm öğrenciler gelmişti. Fakat dans öğretmeni hala ortalıkta yoktu.

Bir anda müzik sesi gelmesiyle irkildim ve konuşan kişiyi dinlemeye başladım.

"Herkese merhaba arkadaşlar, ben bu yılki dans eğitmeniniz Jung Hoseok. "

Hoseok son sınıftı. Dans konusunda yetenekli olduğunu biliyordum fakat eğitmen olacak kadar kendini geliştirmiş olduğunu bilmiyordum. Hoseok da Tae'lerin grubundaydı. Ve onların grubundan Jungkook ve Jimin de buradaydı. Jungkook ve Tae aynı zamanda vokal grubundaydı.

Ders bittiğinde hepimiz ölmüş gibi yerde yatıyorduk. Herkes çıktığında ben,Lisa ve bir kız daha kalmıştık. Tahminlerime göre bizden bir yaş büyüktü. Bu kız Tae'nin sevgilisiydi. Biraz soğuk birisiydi ama görünüşe göre Tae onu seviyordu. Gayet de güzledi.

Kapıdan çıkarken Lisa'ya dönüp " Bu kadar iyi dans ettiğini bilmiyordum Lisa." dedi.

Lisa gözlerini devirip "sağol" dedi.

Aralarında bir şeyler olduğunu sezmiştim fakat önemli bir şey olsa Lisa'nın bana anlatacağını düşündüğüm için üstelememiştim.

Tam çıkarken bana dönüp "Bu arada ben Jennie sen de Rosé olmalısın." diyip göz kırptı ve çıktı.

Don't Leave Me| RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin