Akşam eve geldiğimde annemler yemek yiyordu. Ben de onlara katıldım. Annem bana dönüp
"Rosé, tatlım birazdan Tae'ler gelecek. Umarım çocuğu geçen seferki gibi yalnız bırakmazsın." dediğinde yüzümde bir gülümseme oluştu. Ona uzak davranarak ondan intikam almaya çalışıyordum fakat sanırım annemin artık eskisi gibi yakın olmadığımızdan haberi yoktu.
......
Kapı çaldığında oturduğum koltuktan kıpırdamadan telefonumla uğraşmaya devam ettim. Annemlerin bahçede oturacağını bildiğim için rahattım. Kapının tıklatılmasıyla irkildim ve gelen Tae'yi incelemeye başaldım. O da fark etmiş olacak ki kendi üzerine baktı fakat benim amacım ona bir yabancı gibi davranmaktı. Bir süre sonra konuşmaya başladı fakat biraz çekiniyor gibiydi. Taktiğimin işe yaramasına sevindiğim için keyfim yerine gelmişti.
"Rosé ben dışarı çıkacaktım, sadece gelmek ister misin diye sormaya geldim"
"Tek başına mı?" açıkcası şaşırmıştım.
"Hayır, bizim çocuklarla işte biliyorsun..."
"Şey aslında ben Lisa'y-
"Tamam o zaman o da gelsin."
Beni şaşırtmaya devam ediyordu. Bizden bir anda uzaklaştıktan sonra ne yapmaya çalışıyordu hiçbir fikrim yoktu fakat bunu anlamanın tek yolu onunla gitmekti. Bu yüzden kabul ettim.
"Tamam o zaman sen gideceğimiz yeri söyle ben de Lisa'ya konum atayım."
"Yok gerek yok biz alırız."
"Sebep?"
"Ya şimdi zaten soğuk hem geç oldu zaten korkak bir yapısı va-
"Tamam Tae uzatma alalım." dediğimde gülümsedi.
"Bana Tae dedin."
"Ne yani bir sorun mu var?"
Aslında demek istediğini anlamıştım. Ona küçüklükten beri Tae derdim fakat aramız soğuklaştığından beri resmi bir şekilde Taehyung diyordum."Uzun zaman sonra duymak iyi geldi Rosé."
Kendisi bizden uzaklaştıktan sonra şimdi ne yapmaya çalışıyor anlamıyordum.
"Neyse Lisa'ya yazayım ben."
........
Roses_are_rosie: Lisa Tae'yle seni almaya geliyoruz hazırlan.
Lalisa_m:Ne?
Ne?
Ne? Ne? Ne ?
Roses_are_rosie: Ne ne geliyoruz işte.
Lalisa_m: Ya kızım bu pat diye mi söylenir heyecan yaptim.
Neyse tamam hazırlanıyorum.
Roses_are_rosie: Ne zamandan beri Tae'yi göreceğin için heyecanlaniyorsun?
Lalisa_m: Of neyse lafın gelişi işte gelin bekliyorum sizi.
Roses_are_rosie: Ok geliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Leave Me| Rosékook
Fanfiction"Jungkook gitme.." "Neden?" "Korkuyorum..." |BangtanPink| kitabıdır.