Utançtan yanaklarım kızarmıştı. Tek düşündüğüm şey Lisa'nın tepkisiydi. Ona çıkışta gerekli açıklamayı yapacaktım. Şu an sinirli gözükmüyordu ama belki de sinirini iyi saklıyordu.
Jungkook'a baktığımda ise çok utanmış gözükmüyordu. Norma bir şeymiş gibi bir havası vardı.
Ayağa kalktım "Biz gitsek iyi olacak saat geç oldu."
Jungkook "Kaç bakalım sen."diye mırıldandı. Sessiz bir şekilde söylemişti ama ben duymuştum.
"Tamam ben sizi bırakayım o zaman." dedi Tae.
Bu yaptığı hoşuma gitmişti. Utandığımı anlamış ve bana yardım ediyordu.Evden çıktığımızda Lisa'ya açıklamak istedim ama Tae vardı. Bu yüzden eve gidince ona mesaj atacaktım.
.........Eve geldiğimde Tae'nin anne ve babası hala gitmemişti. Bu yüzden Tae de bize geldi.
"Rosé ondan hoşlanıyorsun değil mi?"
"Kimden?"
Bahsettiği kişiyi anlamıştım. Beni öptüğünde gerilmemin sebebini Jungkook'tan hoşlanmam sanmışlardı ama sebebi bu değildi.
"Anlamamazlıktan gelme Rosé Jungkook işte" diyip göz kırptı.
"Hayır yok öyle bir şey." dediğimde sırıttı.
"Seni öptüğünde bakışlarını görsen bu kadar emin olmazdın."
"Hoşlansam veya hoşlanmasam hiçbir şey değişmeyecek." ondan hoşlanmıyordum ama hoşanlansam bile bunu Lisa'ya yapamazdım. Bu yüzden bu fikri Tae'nin kafasından atmak istemiştim.
"Her neyse uykum geldi izin verirsen uyuyacağım." dedim ve yukarı yöneldim.
Yukarı çıkar çıkmaz Lisa'ya mesaj attım.
Roses_are_rosie: Lisaaa uyudun mu??
Lalisa_m: hayır.
Bir şey mi oldu?
Roses_are_rosie: Bak bugün olanlar için çok üzgünüm her şey kontrolüm dışında gerçekleşti. Biliyorsun sana asla bunu yapmam.
Lalisa_m: Tamam Rosé büyütülecek bir şey değil. Sen de takma anlıyorum seni.Lisa'nın yazdıklarından sonra biraz da olsa içim rahatlamıştı ama bu gece uyku tutmayacak gibi duruyordu. Tae'nin söylediklerini düşünmeden duramıyordum. Gerçekten etkilenmiş miydim? Saçmalamaya başladığımı düşündüm ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Leave Me| Rosékook
Fanfikce"Jungkook gitme.." "Neden?" "Korkuyorum..." |BangtanPink| kitabıdır.