Gece düşünmekten uyuyamadığım işin sabah zombi gibi okula
gitmiştim.Bugün gösteriden önceki son gündü bu yüzden şanslıyım ki dans provamız iptaldi çünkü benim kolumu kıpırdatacak halim yoktu.
"Rose bu halin ne?!"
"Bir şey yok Lisa dün gece çok uyuyamadım o kadar."
"Ah inanmıyorum sana gösteriden önceki gün hem de"
"Uzatma uyuyacağım ben."
diyip kafamı sıraya koymamlar Lisa'nın kafama vurması bir oldu."Yarın gösteriden sonra kutlama için yemeğe gidicez Rose itiraz istemiyorum."
"Bakarız.."
"Bunu tamam olarak kabul ediyorum.
Hem Tae'de gelicek eğlenceli olur." dediğinde gözleri parlamıştı."Söylesene Lisa Tae'yle aranda ne var? Jungkook'tan hoşlandığını sanıyordum."
"Of Rose uykusuzluk başına vurmuş yine."
diyerek geçiştirmeye çalıştı. Ama ben arkadaşımı iyi tanıyordum ve yüzünde yalan söylüyormuş gibi bir ifade vardı. Bana daha sonra anlatacağını bildiğimden üstelemedim ve uyumaya devam ettim.".........
Çıkış zili çaldığında eve gideceğim için çok mutluydum. Tek istediğim eve gidip uyumaktı. Aynı zamanda uykusuz kalmama sebep olduğ için ve bana dün dedikleri yüzünden Jungkook'a sinirli hissediyordum. Bu beni daha da depresif yapıyordu.
Onu düşünürken sesini duymamla irkildim.
"Rose biraz konuşabilir miyiz?"
yine aynı cümleydi."Bu sefer olmaz Jungkook." diyip çantamı sırtıma taktığımda gitmemem için kolumdan tuttu. Kolundan başlayarak onu yukarı doğru süzdüm. Bana dokunması neden beni heyecanlandırıyordu? Acilen bu işe son vermem gerektiğini düşündüm.
"Kolumu bırak." dedim sert bir ses tonuyla. Bu sırada herkes sınıftan çıkmıştı."Sadece beş dakika beni dinle." dedi ve cevap vermemi beklemeden konuşmaya başladı.
"Bak dün için gerçekten çok üzgünüm öyle demek istememiştim aslınd-" derken sözünü kestim.
"Bence gayet açıktı Jungkook."
"Hayır Rose öyle değil, gerçekten kafam çok karışıktı ve bir anlık sinirimi senden çıkarttım. Ayrıca çok güzel anlatıyordun. Gördüğüm en iyi matematik öğretmeni olabilirsin." diyip yamuk bir şekilde gülümsemişti.
Ben de alaycı bir şekilde gülümseyim
"Umarım yeni matematik öğretmenine de bunu dersin." diyip sınıftan çıktım.Okuldan çıkacakken kapının kitli olduğunu fark ettim.
"Kahretsin!"
Yarın gösteri olduğu için bugün okul kitlenecekti ve ben çıkmak için geç kalmıştım. İyi de ben karanlıktan korkardım ki!
"Jungkook!"
"Orda mısın?"
Sınıfa çıktığımda Jungkook sıraların bir tanesinde oturuyordu.
"Jungkook sanırım burada kaldık."
"Biliyorum Rose gördüm seni camdan." diyip sınıftan çıktı.
Onu affetmediğim için bana trip mi atıyordu?
Ona tekrar seslendim.
"Jungkook!"
"Ne?"
"Gitme."
"Neden?"
"Korkuyorum...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Leave Me| Rosékook
Fanfic"Jungkook gitme.." "Neden?" "Korkuyorum..." |BangtanPink| kitabıdır.