Bugün okulda bir sınav yapılacaktı ve seviyelerimize göre sınıflarımız belli olacaktı. Dün geceden dolayı hiç çalışmamıştım fakat geçen seneki notlarıma bakarak kendime güveniyordum. Hiçbir zaman en iyisi değildim ama kötü olduğum da söylenemezdi.
"Rosé korkuyorum ya aynı sınıfta olamazsak!"
"Saçmalama Lisa tabi ki aynı sınıfta olucaz hem ikimizinde ilk 20'ye gireceğinden eminim." dediğimde güven verici bir şekilde gülümsedim.
"Ha bu arada bugün okul çıkışı okul takımının maçı var beraber gideceğiz itiraz istemiyorum."
"Ah Lisa ne maçı ya-
"İtiraz istemediğimi söylememiş miydim?"
"Doğru ya Jungkook'un oynadığı bir maçı kaçıramayız!"
"Oha Jungkook da mı takımdaymış?"
dediğinde Lisa şaşırmıştım. O maça Jungkook için gitmek istediğini sanıyordum."Başka kim var ki?"
"Tae ve Yoongi'yi biliyorum sadece."
Lisa'nın bugünlerde Tae'yle bu kadar ilgilenmesi tuhaf geliyordu. Hatta Jungkook'tan hoşlandığını bilmesem Tae'den hoşandığını bile düşünebilirdim."Tamam, gideriz." diyerek geçiştirdiğimde Lisa kıkırdamıştı.
..........Okul sonunda bitmişti. Lisa'yla maçı izlemek için oturduğumuzda önümüzde Jennie Irene ve Jin oturuyordu. Lisa Jennie'yi görünce göz devirdi. Onu sevmediğini farkındaydım fakat bu meseleyi daha sonra soracaktım. Irene Jennie'nin ablasıydı ve onun gibi tam bir buz küpüydü. Jin ile Irene henüz 2 aydır çıkmalarına rağmen şimdiden okulun en popüler çifti olmuşlardı. Jin sıcakkanlı ve sevimli bir insandı. Irene'la nasıl anlaştığı konusunda hiçbir fikrim yoktu.
Maç bitiminde Lisa'yla bizim eve gelmiştik.
"Rosé-ah maçta Jennie'nin Tae'ye olan iğrenç tezahüratlarından sonra kulaklarım kanadı."Küçük bir kahkaha attım. "İşe yaramış ki bizim takım kazandı Lisa."
"Takımı resmen Tae taşıdı harikaydı." dediğinde Lisa'ya şaşırarak baktım.
Oyunun çok az bir kısmında vardı. Benim dikkatimi daha çok Jungkook çekmişti. Nasıl olur da her şeyde bu kadar mükemmel olabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Leave Me| Rosékook
Fanfiction"Jungkook gitme.." "Neden?" "Korkuyorum..." |BangtanPink| kitabıdır.