chapter 7🌷

319 36 23
                                    

Lisam'dan

"Tanrı aşkına Lisa sakin ol." Diye sayıklıyordum. Okulun arka bahçesinde bir köşede oturup ağlamaya devam ettim. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. O'nu başkasıyla gördüm.

"Ne yani Lisa seni sevecek hali yoktu." deyip burnumu çektim. Biraz olsun sakinleşmiştim.

2 derse girmemiştim. Onu başkasıyla görmek acı veriyordu. Kanayan kalbime tuz bastırılmış gibiydi.

Onu seviyordum , gülüşü bana Lalisa deyişi bana iyi davranması... Tüm bunlar sırıtmama sebep olmuştu.

Bu düşüncelere engel olan bir gölge önümde durdu. Kedi gülümsemesiyle bana bakıyordu. Elinde 2 çikolatalı süt vardı. Şaşırdığımı belli etmemeye çalıştım. Eteğimin üzerine sütü bırakıp yanıma oturdu ve kendisininkini açmaya başladı. Dikkatle ona bakıyordum. Güzel dudaklarına sütü götürmesi... Bu bile beni etkiliyordu. Yavaşça dudağımı ısırdım. Aniden bana dönünce kafaı ışık hızıyla çevirdim.

Bir elini çeneme koyup kendisine çevirdi. Kedi gibi bakıyordu tanrım... Onu istiyordum. Elini çekti ve konuşmaya başladı: "Neyin var Lalisa?" dedi ve tekrar bana döndü. Kafasını hafifçe eğdi bu göz göze gelmemize sebep olmuştu.

Sesli bir şekilde yutkunarak , buğulu bir ses tonuyla cevap verdim. "İyiyim unnie, gerçekten..." dedim ve verdiği sütü içmeye başladım.

"Peki Lalisa istediğin zaman anlat olur mu?" diyerek ışık saçan gülümsemesiyle gözlerime ziyafet verdi.

"Olur unnie..." dedim kısık bir sesle "Ayrıca..." dedim ona bakarak "sen çikolata sevmezssin ki." diyerek gülümsedim.

"Bunu nereden biliyorsun?" diyerek alayla güldü. O an 'senin hakkında her şeyi biliyorum sevdiğin rengi , en sevdiğim yemeği , en nefret ettiğin kişileri...güzel kalbini hepsini biliyorum.' demek istedim.

"Her teneffüs bu iğrenç şeyi içeriğini görüyorum..." iğrenerek süte baktı. Bu hali daha çok gülümsememe sebep oldu.

"İçmek zorunda değilsin." diyerek kocaman gülümsedim. Gülümsemem onu mutlu etmişe benziyor ki, ufak çaplı bir kahkaha attı.

"Hey! Mutsuzsun bugün de senin için içiyoruz Lalisa." diyerek büyük bir özgüvenle gülümsedi. Bu söyledikleri kıkırdamama sebep olmuştu.

"Bunun için gece içki falan içmemiz gerekmiyor mu?" dedim meraklı ve gülen gözlerle. Aniden bana döndü. "Daha reşit bile değiliz Lalisa!"

"Ama..." dedim yavru köpek bakışlarıyla

"Ama'sı yok seni gidi minik şey" diyerek burnumu sıktı. Bu hareketi kahkaha atmama sebep olmuştu. Bir süre oturup normal şeyler hakkında konuştuk. Kalp ağrımın üzerine biraz su serpilmiş gibiydi...

------------&------------

Marios: sevgilin mi var jennie?

Unijen: evet
(Görüldü ✔✔)







WATTPAD OROSPUSUN

ᶠᵉᵉˡᶤᶰᵍˢ ⁻ ʲᵉᶰˡᶤˢᵃ ˢᵗᵒʳʸ (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin