Duygularımı kaybetmek istiyorum. Hislerim yok olsun. 'Hiçbir şey hissetmiyorum... Hiçbir şey hissetmiyorum...' diye içimden geçiriyordum. "Hadi ama Lisa! kimi kandırıyorsun!" yine okulun arka bahçesinde kendimi ,hislerimle yalnız başıma bırakmaya geldim.
Jennie ve Kai ayrılmıştı. Tamam bu iyi bir şeydi ama , o seni yine de sevmeyecekti. Saçımı ellerimin arasına geçirip, büyük bir 'of' çektim. Ama birden beni gülümseten o ses tüm kötü hisleri götürdü.
"Ya! Lalisa!" Diyerek bana koşan jennie unniye doğru baktım. O gerçekten çok şirin gözüküyordu. Normalde asi bir kızdır ama benim yanımdayken değişiyordu sanki. Ya da ben öyle hissediyordum.
Hemen yanıma oturdu. Ona buruk bir gülümseme sundum.
"Neyin var?" Dedi endişeli bir sesle. Onun yüzünden ağlarken ona sığınacak kadar çaresiz hissediyordum.
"Hiçbir şey , moralim bozuk biraz. Notlarım kötü de biraz." Harikanyalan Lisa. Hemen bana sarıldı. Bu ani hareketi karşısında ellerimi korkak hareketlerle bende ona sardım.
"Oh Lisa! Ben sana çalıştırırım." Benden ayrılırken büyük bir gülümseme sundu. "Biliyorsun ,okulun en zeki kızıyım." Dedi övünerek. 'tam tersi jennie kim en aptal olanısın'. Diye içimden geçirdim.
"Sağol unnie!"
...
Marios: çok aptalsın kim jennie
Unijen: hadi ama okulun en zeki kızıyım. Bana aptal diyen tek kişisin.
Marios: gözünün önündekini göremeyecek kadar aptalsın
Unijen: ne demek bu
Marios: anlaman gerekirdi :)
Unijen: benden hoşlanan biri varsa , alıştım herkes hoşlanıyor sonuçta güzelim :))))
Marios: doğru ama bende en az senin kadar güzelim
Unijen: çok iddialısın
Marios: biliyorum
Unijen: resim at ben karar vereyim
Marios: zekanı fazla kullanıyorsun senin için endişeleniyorum
Unijen: ZOKONO FOSLO KOLLONOYORSON SONON OCON ONDOSOLONUYOROM
Marios: çok tatlısın
Unijen: bana bilmediğim bir şey söyle
Marios: beni seviyorsun
(Görüldü ✓✓)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᶠᵉᵉˡᶤᶰᵍˢ ⁻ ʲᵉᶰˡᶤˢᵃ ˢᵗᵒʳʸ (Askıda)
Fanfic➳ ♡ʰᶤçᵇᶤʳ ᵍüᶰᵃʰ ᵇᵘ ᵏᵃᵈᵃʳ ᵗᵃᵗˡı ᵒˡᵐᵃᵐışᵗıˑ🍻 ᵏᶤᵐ ʲᵉᶰᶰᶤᵉ ✘ ˡᵃˡᶤˢᵃ ᵐᵒᶰᵃᵇᵃᶰ