Kapitola třetí

18 3 0
                                    

,,Tak? A co já budu dělat teď?” usměje se a ihned čapne svůj mobil ležící na stolku v obýváku.

,,Možná by nebylo od věci projet twitter nebo se podívat na nádherné fanarty.” zamyslí se Mark a sedne si v obýváku na gauč.

,, Nebo číst nějaké komentáře. Nebo hmmmm.. “ zadívá se do blba, ale ne na moc dlouho, jelikož ho z myšlenek vytrhne rána. Otočí se a jde směr rána.

,,Halo?” rozezní se jeho ozvěna sklepem.

,,Hmmm. Proč zrovna odtud?” rozhlédne se po spínači, který zmáčkne čímž se sklep zaplaví oranžové světlo.

,,Je tady někdo?” vystrašeně promluví do sklepa. Nic. Jediné, co se mu ozve nazpět je ticho.

,,Asi se mi to zdálo.” zapřemýšlí a přesto těch pár schodů sejde do sklepa, jenže bum! Dveře od sklepa se s velkou ránou zavřou. A co teď?

,, H-halo?” zakňučí. Tentokrát se mu, ale ozve zkuv nazpět a ocitne se ve tmě.

,,Ahoj.” tón kapánek posměvačný, ale přesto tak známý.

‘Co teď, co teď, co teď!’ jakoby začínala Markovo hlava šílet.

,,Copak? Někdo se mě bojí?” jakoby se smál. Jakoby sílil z jeho strachu. Jakoby se živil jeho strachem.

‘Marku vzpamatuj se!’ zařve si v hlavě Mark a najednou je zvesnu t do vzduchu.

,,C-co?” zaskučí a je pohozen na zeď.

‘Světlo.. Světlo!’ snaží se nahmatat světlo a to se mu taky povede.

,,Ha!” rozsvítí anikde nikdo. Asi se mu to jen zdálo. Snad jo. Vyjde schody otévře a se zhasnutím světla odejde ze sklepa.

,,Pro dnešek jsi to přežil, ale zítra ne.” zasměje se neznámý. A Marka přivítá Chica.

,,Kde jsi byla?” štěkne a ukáže na otrvřené dveře vedoucí do jeho pokoje.

,,Já tě tam nechal?” zasměje se a obejme ji s prominutím.

,,Pojďme si něco udělat ju?” usměje se na ní a oběma udělá večeři po té všeci honem do postel a celý dům se ocitá v hlubokém tichu a občasný Markovým chrápnutím a Chicy písknutím. Ona nespí, má strach. Strach z něčeho ve tmě. Něco s nima je. V té samé místnosti, jako oni. Sleduje je to. A to ona dobře ví.

,,Kňuk… vrrrr..” naposledy vydá a po té též usíná.

(So sorry! That I wasn't here for quiet long time!! Ale opět jsem se dostala do nemocnice a stále nestíhám školu samé zkoušení a testy, abych je dohonila. Teď do toho opět souetěže. Pomáhání učitelkám a tak dále a tak dále. Takže se omlouvám.. Ještě se mi do Toho vpletla fanfikce, co si přeje, abych napsala moje lovely gurl. Takže se strašně omlouvám. Vím moc toho slibuji. Budu se snažit  vydávat. Po Vánocích se mi do toho ještě připlete grafický design naší školní stránky.)

~Demond 💚

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 08, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Am I? Realy a monster? -CZECH-Kde žijí příběhy. Začni objevovat