Kapitola druhá

37 5 4
                                    

,,Kdo to je?” podiveně vykřikne.

,,Já?” podiví se osoba a dodá ,,Nějak jsi nám zapomněl… ‘’ zasměje se.

,,Tvá noční můra. Ale i ten, co tě osvobodí ode všeho.” přiblíží se k Markovi, ale ten se pokusí vzdálit. Blbý koberec. Mark se se židlí převrátí.

,,Ale, ale, ale? Někdo se bojí? ” usměje se a doposud bílé bělmo zčerná.

,,Já a bát se? Nikdy!” zařve na něj Mark a vyskočí na nohy v útočném gestu. Ten se jen zasměje.

,,Mé jméno je prosté. Jsem Dark, jestli jsi zapomněl.” usměje se a pomalinku se přiblíží.

,,Říkám nepřibližuj se! “ zařve na zpět, ale Dark se jen usměje víc.

,,Víš? Jsi docela rozkošný, když se bojíš. Už vím proč na tebe tak fanynky letí.” zasměje se a dodá ,,Ale na mne nemáš~!” zmizí.

,,Kde jsi? A co ode mne chceš?!” opět ticho, tma - Mark upadl do bezvědomí.

,,Marku! Probuď se!” řve mu pomalu do ucha Amy a zbytek týmu, kolem nich.

,,Profackuj ho Amy!” vyhrkne Ethan a Tyler jen souhlasně pokývá.

,,Mají pravdu Amy.” zasměje se Kathryn a plácne si s nimi.

,,Marku, prosimtě nezab mě.” řekne a už se natahuje, že mu dá facku, když v tom ,,Co hodláš dělat?” Amy zapiští a dá mu silnou facku.

,,Promiň!! Já nechtěla!” obejme ho a na načervenalé místo po úderu její ruky mu dá pusu.

,,Roozhodně ne.” zasměje se a posadí se.

,,Vážně! Hmmpff!” urazí se a sedne si zády od něj.

,,Já vím, že ne.” usměje se a dá jí pusu na čelo.

,,Co se stalo?” zeptá se Ethan a Mark, jako kdyby zmrznul se zastaví hledíc do kouta místnosti.

,,Markuu?” zamává mu Tyler rukou před obličejem a Mark odmrzne.

,,Já… já nevím.” řekne a falešně se usměje.

,,Okeyy?” odpoví Tyler a sedne si zpátky.

,, Chceš pokračovat ve streamu, Marku?” zeptá se nejistě Kathryn.

,,Myslím… Ne nemyslím… Já to vím! Ne tady by jsme to mohli utnout.” posadí se zpátky do křesla a jako obvykle udělá svoje outro pro streamy. Vše vypnou a sednou si do obýváku.

,,Takže? Kolik je hodin?” zeptá se Ethan a nejistě vytáhne mobil.

,,Už budu muset! Tak se mějte.” usměje se a vychází ven z domu.

,,Ethane! Počkej jdu s tebou!” rozběhne se Tyler a též odejde. ((HMMM! :’D #TythanArmy))

,,Já taky, lidi. Mám sraz se svou kámoškou. Uvidíme se zítra.” usměje se Kathryn a zavře venkovní dveře za sebou.

,,Ummm.. Marku?” ozve se Amy a začne si hrát s prsty.

,,Ano, má paní?” usměje se Mark a pohladí ji.

,,Dneska budu spát doma. Mám sraz s jednou spolužačkou. Půjdeme do kina.” usměje se, podívá se na nohy a dodá ,,Promiň, že ti to říkám, až teď.”

,,Nic se neděje. Hlavně si to užij.” usměje se a vyprovodí ji, následně za ní zamkne dveře.

(Pardon, že jsem nevydala dříve... poslední dobou moc nepíšu ale minulý týden jsem byla nemocná a dokonce se dostala do nemocnice. A celý začátek školy samé testy, takže tak. 😅😅 Budu se trašně moc snažit být aktivní, ale k tomu všemu mám přes 10 requestů. Já vím, já vím... každému teď asi píšu, jak se snažím vyhýbat, ale taky poslední dobou nemám chuť psát. 😭 Takže tak. Nejsem jediná, kdo má takovéto nálady.  😂😂 Takže děkuji za pochopení. ❤)

~Demond 💚

Am I? Realy a monster? -CZECH-Kde žijí příběhy. Začni objevovat