Onlar benden ben onlardan nefret edeceğim gibime geliyordu. Arkamı döndüğümde Edward elini omzuma sardı ve önüme döndüttürdü. Ben ona baktım o sadece ileriye. Ve bir anda elimi tuttu. Ne yapmak istiyo ben anlamadım ki. Göt. Tövbe. Sınıftan el ele çıkmıştık. Kapıyı kapattığında Edward'ın elini bıraktım.
-Amacın ne senin canına mı susadın. ?
-Kes sesini sadece öylesineydi.
Dedi ve gitti. Elimi tuttuğuna sevinsemmi yoksa bana bağardığına ve bir anlam olmadığına üzülsemmi bilemedim. Kafam karma karışık. Gözlerimden yaşlar olur olmaz aktı. Yanıma Leslie geldi. Ne olursa olsun yine Leslie beni düşünüyordu. Duvara dayalı bir şekilde yere oturdum. Leslie'de yanıma oturdu.
-Rebecca sana ne oldu böyle ?
-Kantine inelim sana her şeyi anlatacağım Leslie.
-Pekala.
Sadece ciddi ve çok üzgün olduğum zamanlarda Les'in ismini kısaltarak konuşmuyordum. Ve bu olay bana göre çok ciddi bir olaydı. Leslie ayağıya kalktı ve bana elini uzattı. Elini tuttum. Ayağıya kalktığım sırada sınıfın kapısı açıldı. Gelenler Ashley ve çetesiydi. Ashley bana doğru baktı ve kısık bir göz tonu aldı.
-Yalnış yapıyorsun Reyecca
-Rebecca
-Her neyse umurumda değil.
Ve çetesiyle beraber gitmeye başladılar. Ne demek istediğini bilmiyordum.Onu takmadımve Leslie ile kantine indik. Birar çay söyledik. Ve bir masaya oturduk. Kafam karışıktı. Onu seviyormuydum asla.Ben dalmışken Leslie beni izliyordu. Bir anda konuşmaya başladı.
-Ee Rebecca bana bir şey anlatacaktın ?
-Hee ne hee evet dur.
Olanları ona anlatmaya başladım. Tam olarak anlattığımda yüz ifadesi Edward'a şerefsiz Ashley'e sürtük damgası vermiş gibiydi.
-Ee benden ayrı olunca aksiyon üstüne aksiyon yaşamışsın Rebecca :D
-Hayır alakası yok sırdan bir olaydı bunlar.
-Sıradan mı ?. Edward'ın seni kaçırması, sonra beraber kaçırdıkları adamla senin için kavga etmesi, öpüşmeniz, Ashley ve şimdide sert tavrı sana her gün oluyor zaten değil mi ? :DD
Gülüşmeye başladık. Edward'ın neler yapmak istediğini düşünüyordum. Ne istiyordu benden. Biz konuşurken Edward ve çetesi kantine geldiler. Ve çitos vb yani sağlıksız yiyecekler aldılar. (BAKMAYIN KENDİM SAĞLIKSIZ DEDİĞİME BENDE YİYİYORUM). Ve hemen yan masaya oturdular. Leslie kolumu dürttü ve Edward'ı gösterdi. Ona bakarken göz göze geldik. Bana göz kırptı. Bu salağın amacı ne ya.
-Leslie ben bıktım artık neler çevirdiğini öğrenmek istiyorum. ?
-Bu lafın canıma susadım der lafıyla aynı şey salak mısın kızım seni yer bitirir o çok popiler çocuğun yanına bile yaklaşamazsın.
-Bak ve gör.
-Rebecc-
Diyemeden masadan ayrıldım. İlk umutsuzdum. Sonra kendimi toparladım ve ciddi maskemi taktım. Edward'ların masasına doğru ilerliyordum. Edward beni gördü ve çeki düzen verdi. Ne yapmak istiyor hakketten. Edward'ın yanında ki çeteleri beni görünce ayağıya kalktılar.
-Hop güzelim geçemessin buraya.
-Nedenmiş bana teşekkür etmeniz gerekirken şimdide masanıza mı yaklaştırmıyorsunuz ?.
Kendimi gerçektende de aşmıştım. Ben utangaç masum bir kızdım. Bu üniversite beni değiştirdi. Gerçektende de sizde burada okusaydınız eğer sizde değişirdiniz. Baksanıza 2 günde ne hale geldim.
-Neden teşekkür edicekmişiz sana ?
-Çünkü Edward'ı ben kurtardım. Siz sadece mekanını söylediniz. Ve 2 erkek bir boka yaramadınız. Ben gittim. Edward'ın halini görünce ağlayacaktım. Her yeri çizik içindeydi. Kanlı gömlek falan. Onu taksiye ben bindirdim. Evine gitmesinide ben sağladım. O evine gitsin diye ben servisimi kaçırdım. Sıkıcı ve hiç sevmediğim ablamı çağardım. Ve inan bana ona muhtaç olmak ömrümde en son isteyeceğim işti. Şimdi siz iki ezik önümden kaybolun ve bizi rahat bırakın.
-Ppeki ttamam.
Gerçektende de ilk defa küfür ediyordum. Ve ilk defa birisine dikleniyordum. Bunları söylerken bütün okul halkı bize bakıyordu. Edward ve Leslie bile şaşırmıştı. İkisi gidince Edward'ın karşısına oturdum. Okul hala bize bakıyordu ve ben bunun farkındaydım. Hazır götüm alevlenmişken şunlarada bir el atayım.
-ÖNÜNÜZE BAKSANIZA BAKICAK YER Mİ YOK.
Dedim ve herkez normal haline döndü. Edward'ın ağzı açılmıştı.
-Rr-ebecca bu bu sen misin ?
-Evet benim.
-Ne istiyorsun.
-Önce beni kaçırıyorsun. Sonra beni beraber kaçırdığınız adamla beni için kavga ediyorsun. Beni kurtarıyorsun. Beni dudağımdan öpüyorsun. Telefonuma mesajlar atıyorsun. Beni koruyorsun. Elimi tutuyorsun. Sonrada kötü davranıyorsun. Amacın ne senin ?
-Bak seni uyarıyorum bana bulaşma.
Yine sinirlenmiştim. Kendisini çok büyük bir adam gibi görüyordu. Göt beyinli. Ben değişmiştim. Heyy! Ben gerçektende de değişmiştim.
-Bak kendini hiç kimseden büyük göremezsin.
-Tamam tamam anlatacağım. Ama burda şu saatte olmaz.
Hıh işte göte binlerce yerden uzak birini indirdim. En sonunda adam etmiştim.
-Heh şöyle şimdi ve bu saatte olmazsa nerede ve hangi saatte olsun ?
-Gölbey Bar'ı biliyor musun ?
-Şeyy evet biliyorum.
Nereden biliyorsun derseniz eğer. Bir kere otobüsle önünden geçmiştim. Yerini biliyordum ama neden beni bara davet ediyordu ki.
-Tamam saat 12 uygun olur mu ?
-Geç olmaz mı ?
-Bence olmaz sen burda kıyameti kopardın evdende çıkmasını bilirsin.
-Tamam o zaman anlaştık.
Edward'ın masasından kalktım. Onu adam ettiğime seviniyordum. Leslie'nin yanına geçtim.
-Ee ne oldu ?
-Gölbey Bar saat 12 olanları öğreniceğim.
-Bende geliyim.
-Hayır olmaz..
-Tamam ama beni olanlardan haberdar et.
-Tabi canlı yayın yapacağım sana.
Gülüşmeye başlamıştım soğumuş olan çayımı çöpe attım ve sınıfa çıktım. Leslie de yanımda geldi... Bu olay bitecek..
UMARIM BEĞENİRSİNİZ VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİNNN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sen Lazımsın
Teen FictionHarry Styles - Edward ------------ Zengin bir adam. Bir o kadarda tehlikeli. Kıvırcık saçlarıyla kızların gönüllerini yakıyor. Tatlı bir görünüşe sahip. Ama farklı. Herkesten farklı. İlk Züppe sonra Melek. Bunları aynı anda becerebiliyor. Bilekleri...