5. Bölüm

104 9 6
                                    

Kaçırılmıştım. Hemde sevdiğim adam tarafından. Edward geldikten sonra, bir adam geldi. Bana iyice baktı. Yaklaştı. İyice dibime geldiğinde yüzüne tükürdüm. Edward kenardan gülüyordu. Adam Edward'ın gülüşünü duymuş olmalı ki ona doğru baktı. Edward adamın ona baktığını görünce gülmeyi kesti. 

-Ne istiyorsunuz benden ? 

Adam kahkahalar eşliğinde devam etti. 

-Bilmem belki de seni istiyorumdur. 

-Ne demek istediğinizi anlamadım ama ne isterseniz yaparım. 

-Seni istiyorum!.

Bu dedikleri Edward'ın hoşuna gitmemişti. Edward adama biraz konuşalım der gibi kaşlarını oynattı. Adamın kolundan çekiştirdi ve konuşmaya başladı. Adamı sanki tehdit eder gibi işaret parmağını sallıyordu. Konuşmalarını biraz olsun doydum. (EDWARD'DAN BAŞLIYOR)

 -Ne yaptığını zannediyorsun piç kurusu anlaşmamızda bu yoktu. 

-Kes sesini bir kız getiricem dediğinde bu kadar güzel olacağını tahmin edememiştim. Kız güzel ve ben onu istiyorum o bana ait olmalı !. 

-Hayır bu asla olmayacak buna izin veremem.

-Neden senin neyin oluyor ki. Normalde kızı alıp çalma gibi işler yaptıracaktık. Ama artık o yok hem o senin neyin oluyo ki izin vermiyorsun ?

Çok merak etmiştim. Neden beni koruyordu. Hadi Edward söyle. 

-Çünkü , çünkü 

Çünkü evet Edward ne çok merak ettim şimdi bayılıcam hadii. Edward gerildi ciddi ve inandırıcı bir şekilde dik durdu ve  

-Çünkü o benim sevgilim. !

-Ne ?

-Evet, evet o benim sevgilim onu seviyorum. 

-Bakalım yengede öyle düşünüyormu ?

Ohaa inanamıyorum. Sevgilim dedi. Adam yanıma doğru geldi. Saçımı geriye attı. Edward onu geri çekti. 

-Rebecca değil mi ?

-....

-Korkmana gerek yok sana bir soru soracağım sadece sonra belki seni bırakarım, eğer sorunun cevabı aynıysa tabii.

-...

-Edward senin neyin oluyor ? 

- Edward o o benim şey sevgilim.

Adam Edward'a baktı ve. Tamam der gibi kaş göz yaptı. Ve adam gitti. Edward sıkıca bağlı olan ellerimi çözdü. (AYAKLARIMIDA :D) Ayağa kalktım. Ve Edward'a sarıldım. Edward şaşırmıştı. Neden ona sarılıyordum ki. Bende şaşırmıştım. Her neyse. 

-İyi misin?

-Sence 

Edwardd'ın kafası aşağıya düşmüştü. Aynı bi yavru köpek gibi (HAKARET AMAÇLI DEĞİL SEVİMLİLİK ANLAMINDA). Ayy yerim ben buna nasıl kızarım. Daha ona kıyamıyordum ki. 

-Eğer sadece bir şey yaparsam seni affedebilirim.

-Peki yap bakalım.. 

Yapacağım şeyi hep istemişimdir. Ellimi saçına doğru getirdim ve sevdim. Edward güldü. Bende gülmüştüm. Bir tarafım onu affetsede diğer yarım 'O SENİ KAÇIRDI APTAL' diyordu. Edward iç çekerek.

-Üzgünüm Rebecca şey beni yapmaya zorladı. Bir de Reb benimde yapmak istediğim bir şey var. 

-Neymiş o yap bakalım. 

Bana yaklaştı. Saçım onca kargaşadan sonra berbattı. Öne gelmiş saçlarımı arkaya attı. Dudaklarıma yaklaştı ve beni öptü. Belki saniyelik bir öpücüktü. Ama anlamı çok büyüktü. İnanamıyorum. Bu benim hem ilk aşkım hem ilk öpücüğüm. Ama bence özür amaçlıydı. Bir anlam yüklemek istemem. 

-Edward

-Reb tekrar tekrar özür dilerim.

-Önemli değil edward. Sana acil bir şey sormam lazım.

-Tabi Reb :) 

-İlk olarak hani beni okulun ilk günü ben okula ilk girerken, kapıdan geçerken birisine göz kırpmıştın. Arkamdan güzel bir kız olduğunun farkındayım. Ama yani meraktan o banamıydı yoksa arkamda birisi mi vardı.Birde bu öpücük özür amaçlı mı ?

-Reb :D, ilk olarak arkanda hiç kimse yoktu ve hayır özür amaçlı değil. 

Gözlerim pörtledi ama sözünü bitirmeden annem beni aramıştı ve beni eve çağarıyordu. 

-Eve gitmem lazım. 

Yanağına bir öpücük attım ve eve doğru yürümeye başladım. Çook mutluydum. Dedikleri aklımda yankılandı. 'Arkanda kimse yoktu yoktu, özür amaçlı değil değil.'

UMARIM GÜZELDİR SİZİ SEVİYORUM SEVGİLER.. 

Bana Sen LazımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin