Yolda yürürken hep onu düşünüyorum.O beni seviyor muydu?. Bende değil. Bir anda telefonuma bir mesaj geldi. Numara rehberimde kayıtlı değildi. Önce bakmak istemedim. Sonradan merakıma yenik düştüm ve baktım.
-Nasılsın ?
Allah Allah bu itde kimdi?. Ve numaramı nereden bulmuştu. Mesaj atmak istemiyordum. Telefonumu cebime koydum. Ve eve gittim. Annem kapıda bekliyordu FBI. Neden beni sıkıyor of. Kaşlarını çattı.
-Neredesin sen ?
Hadi beyin kırk yılda bir sana işim düştü. Düşün düşün düşün.
-Leslie'lerdeyim demiştim ya anneciğim.
-Leslie'nin annesini aradım yokmuşsun ayrıca Leslie ile küsmüşsünüz.
-Tamam anne otur ve sakinleş sana her şeyi anlatacağım.
-Hadi bakalım arkasından neler çıkacak.
Elbetteki kaçırılıp, ilk aşkımla öpüştüğümü söylemeyecektim. Kadının zaten kalbi var. Ölür falan. Allah korusun. Düşünmeye başladım. Ve buldum.
-Arkadaşlarla bir yerde buluştuk ve konuştuk herşey buydu.
-Bu saate kadar mı?
-Anne saat 8'de çıktım, 9'da geldim. Ayrıca ben artık üniversite öğrencisiyim.
-Evet üniversite öğrencisisin ama bu senin benim kızım olduğu gerçeğini değiştirmez. Senin sorumluluğun bana ait küçük kız.
Ablam arkadan kıs kıs gülüyordu. Salak. Sonra neden biz normal kardeşler gibi olamıyoruz diyo. Mal. Şu an içimden ona saydırmak geliyor. Of. Çok kızmıştım. Artık ünv öğrencisiydim. Benim hayatım var. Benim kurallarım. Ama annemlere göre böyle birşey yok ve aslada olmayacak.
Ağlayarak odama çıktım. Üstümü değiştirdim. Pijamalarımı giydim. Yatağa yattım. Telefonumu kontrol ediyordum. Of ya. Aklımdan o öpücük çıkmıyordu. Ben bunlara dalmışken telefonuma bir mesaj daha geldi.
-Cevapta mı yok ?
Artık şu telefon sapığına da bir çare bulmak lazımdı. Mesaj attım ve bu sert bir mesaj olacağı kesindi. Yani uygunsuz bir zamanda yaptın. Şu an moralim çok bozuk. Tüm hıncımı ondan çıkartabilirim.
-Bana bak piç köpek. Telefon sapığımısın nesin. Beni rahat bırak. Nereden buldun benim numaramı ?.
Hıh bence iyi bir yanıt oldu. Biraz sonra tekrar mesaj geldi.
-Öpücüğü unuttun mu?
Öpücüğü unuttun mu ? unuttun mu?. Edward?. Allah'ım bu eğer Edward'sa ben yandım. Neler oluyor ya.
-Edward?
Diye yanıtladım dakikasında yanıt tekrar geldi.
-Efendim ...
Seri mesajlaşmaya başladım.
-Numaramı nereden buldun?
-Boşver.
-Hımm.
-Benim uyumam lazım ..
-Bu saattemi ?
-Evet yarın erken kalkmam gerek ve mesajlaşma hakkım bitecek yarın erken kalkar doldururum
-İyi peki iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sen Lazımsın
Teen FictionHarry Styles - Edward ------------ Zengin bir adam. Bir o kadarda tehlikeli. Kıvırcık saçlarıyla kızların gönüllerini yakıyor. Tatlı bir görünüşe sahip. Ama farklı. Herkesten farklı. İlk Züppe sonra Melek. Bunları aynı anda becerebiliyor. Bilekleri...