GİZEMLİ : BÖLÜM 1
Bazı gizemler çözülmeyi bekler
Tek isteğimdi eve gitmek yorgun bitkin bedenimi yatağıma atmak için adımlarımı hızlandırdım,bu bile beni çok yoruyordu beynim durmak üzere. Evime yürürken genellikle tek başıma olurum neden mi?
Sorunun cevabı belli insanlarHayatım boyunca insanları anlamadım.
Yol bitmek üzereydi ki evimin önündeki kalabalığı fark ettim başta babamın arkadaşları geldi aklıma,yine klâsik mangal partilerinden biri sandım.Taa ki ambulansı görene dek.
Yaşıyor mu? Nasıl olmuş bu? Gerçekten mi?
Bu soruları aklımdan silerek eve daldım. Önüme dikilen uzun boylu kirli sakallı adam içeri giremeyeceğimi söyledi. Aklım almıyordu. Neler oluyordu burda...Babamı aradığımda telefonuna ulaşılamıyordu aklıma annem gelmedi neden mi? Cevabı çok basit ben iki yaşındayken annem bir trafik kazasında hayatını kaybetmiş. İki yaşımdan bu yana- 17 yaşında bir gencim- babamla yaşıyorum.Babamdan başka kimse gelmiyordu aklıma korkudan titremeye başladım. Gözyaşlarım oturduğum kaldırıma yavaşça damlamaya başladı...
Beni içeri almayan polis şimdi yanımdaydı
Bana dönerek“burada mi oturuyorsun evlat”dedi. “Evet”dedim. Bir süre sessizlik oldu."içeridekini tanıyor musun" dedi.“evet” diye karşılık verdim.“Annen miydi?”
Böyle bişey beklemiyordum, içerideki babam değildi buna sevinmiştim ama benim evimde ölü bir kadının ne işi var.
“Öldü mü” diye sorduğumda alacağım cevabın evet olduğunu biliyordum.Polisin de yüz şekli öldüğünü gösteriyordu.Gece soğuğu yüzüme vurmaya başlamıştı.Polisler gece evde kalamayacağımı,hatta eve bir süre uğramamamı söylediler. O geceyi geçirmem için sınıf arkadaşım Alissa'ların evinde kalacaktım.“hoş geldin Lucas”dedi Alissa.
Alissa sınıfın en güzel kızıydı-bana göre tabi ki-sarı ve uzun saçları onun çok çekici kılıyordu.Bir süre sonra “hoş buldum” diyebildim.“Ahhh sende Alissa” dedi Charlotte hanım.“Lucas bize katılmaz mısın” dedi eliyle yemek masasını göstererek.Kibarca reddettikten sonra benim için ayrılan odaya çıktım.Gözüme uyku girmiyordu, olayları kafamda düşünüp duruyordum,ama bir türlü sonuca varamıyordum.Telefonumun çalması ile bütün düşüncelerim darma duman oldu.Telefon numarası rehberimde kayıtlı değildi,önce umursamadım ama aramaya devam ediyordu telefonu açtım“şaka yapacak başka birini bulun lütfen”dedikten sonra telefonu kapatıyordum ki boğuk bir ses bana “dur” dedi.Babamdı sesin sahibi net olmasa da anlamıştım ona evde olanlardan bahsedicektim ki“biliyorum evlat seni de bunun için aradım çok fazla vaktim yok sadece bir şey söyleyeceğim gizemi çöz”
Daha neredesin demeye kalmadan telefonu
Kapatmıştı.Tekrar aramama rağmen açmadı.Ellerim titremeye başladı ne gizemiydi bu,neler oluyor?Aklıma takılan son sözüydü babamın.Gizemi çöz
Ne gizemiydi bu düşündüm bir sonuca varamadım ama ortada bir gizem olduğu belliydi.Gerçekten gizemli.Karar vermiştim yarın eve gidicektim
Gizemli ve bu gizemin çözülmesi gerekiyor.Gerçekten çok değişik, Hayır hayır“GİZEMLİ”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ FİRST SERİES
Mystery / ThrillerSıradan bir insan, sıradan bir gün herşey sıradanlıkla başladı bu bile gizemli