Beneath the lies

112 4 0
                                    

Aceasta este povestea vietii mele complicate. Niciodata nu mi-am inchipuit ca viata mea simpla poate fi in realitate complicata... Totul incepe cu noul meu de munca. Va invit sa cititi povestea vietii mele.

 Sunt o fata de 20 de ani pe nume Brittany Petterson. Dar poti sa-mi spui Britt, m-am nascut pe 21 august 1992 in Vancouver. Am un frate mai mare Justin. Acum locuim cu mama noastra Lucy intr-un orasel mic de langa Vancouver. Poate va intrebati de ce nu am pomenit nimic de tatal nostru...ei bine a murit intr-un accident de masina cand eu aveam 2 luni. Nu am nicio poza cu el, mama spune ca le-a pierdut la mutare.

Sa va spun despre mine. Sunt actrita, am jucat in cateva seriale destul de cunoscute si acum am primit rolul principal intr-un nou film in regia Will Love. Arat ca orice adolescenta de varsta mea, am parul foarte lung saten si ochi verzi. Fratele meu cel mai bun prieten al meu are 21 de ani este si el saten-brunet si cu ochii albastrii ca tatal meu. Eu nu stiu cu cine seaman pentru ca mama nu are ochii verzi, ea are ochii caprui si este roscata natural. 

Urmeaza niste zile grele pentru mine, deoarece urmeaza sa ma mut cu fratele meu in Vancouver si mama inca nu stie. Niciodata nu m-am inteles bine cu ea, nu stiu de ce ma uraste insa stiu ca o face. Intotdeauna l-a iubit mai mult pe fratele meu care seamana cu tata. 

Beneath the liesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum