Trezirea la realitate

25 1 0
                                    

*Din perspectiva lui Brittany*

Wow... Ce tot spune? Mama? 

- Dar cum... ce... de ce o cautati? Ce s-a intamplat? Stai. Will a mai fost casatorit? Ce? 

- Usor. Ti-am spus...maine.

- Hey fetelor!! Am ajuns. 

Nu recunosteam vocea, probabil era Will.

- Promite-mi ca nu-i spui nimic la Will. Britt, daca reactioneaza ciudat, nu te speria. Vei intelege de ce.

- Hi sweetie. Casa asta este superba dar are nevoie de decoratiuni!! 

Will era chiar simpatic in realitate si privea uimit uriasa casa. Dar cand s-a uitat la mine pentru prima data, ochii sai au devenit uriasi.

- Stiu. Maine merg cu Brittany la cumparaturi. Ea este Brittany Petterson.

- Oh Doamne... Salut! Incantat de cunostinta. zise el foarte uimit si confuz in acelasi timp. 

*Perspectiva lui Will*

Doamne sfinte! Fata asta este leita Debby. Nu pot sa cred. Parca o am in fata pe Debby iar, dupa atatia ani. 

- Copii, eu sunt cam obosit si cred ca si voi. Va lasam acum sa va aranjati lucrurile si sa va odihniti. Busy day tomorrow.  Ne vedem maine la prima ora la centru.

- Ok. Noapte buna. Si Amanda, multumesc mult.

-Noapte buna. 

Am iesit cat de repede am putut din casa copiilor si am inceput sa ma uit ciudat la Mandy.

- Mandy, poate vei crede ca sunt nebun, dar Brittany seamana la nebunie cu Debby... nu vreau sa te ranesc dar...

- Will, inceteaza. Nu ma poti rani niciodata cu amintirile tale. Sti prea bine ca vreau sa iti gasim copii.. Tu esti totul pentru mine si vreau sa fi fericit. 

-Te iubesc Mandy.

*Amanda*

Doamne sunt atat de aproape sa-i gasesc copii... Sper sa fie adevarat. Sper sa fie ei. Nu pot sa-i spun lui Will ca sunt insarcinata...nu acum... nu acum cand simt ca Brittany si Justin sunt copii lui...Cred din toata inima ca Brittany si Justin sunt defapt Cheryl si Colin. Stiu ca il va iubi pe copilul nostru din toata inima insa niciodata nu va fi pe deplin fericit...

Beneath the liesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum