Lucruri complicate

45 1 0
                                    

Asadar intr-un final am ajuns in Vancouver si ne-am intalnit cu Amanda la noua noastra casa.

- Buna ziua! Va rog sa intrati in casa. am spus eu emotionata.

-  Buna ziua! Va rog sa scuzati dezordinea. rase Justin

- Salut. Eu va rog pe voi sa lasati politetele si sa ma tutuiti. Nu sunt asa de batrana si in plus vom fi colegi. Dumnezeule! Ce gol este aici. Trebuie sa ne punem pe treaba! Will este plecat din oras cu niste probleme mai vechi va ajunge la timp pentru cina. Sper ca va plac ravioli.

*Din perspectiva lui Amanda*

Doamne, sper ca Will sa dea de femeia aceea care a furat copii si care a omorat-o pe prima sa sotie. Urasc sa-l vad atat de trist. Copii lui ne vor inveselii ziua chiar daca acum trebuie sa fie adolescenti. Sper ca sunt bine.

*Brittany*

-Glumiti? Adica glumesti? E mancarea noastra preferata. Ador ravioli cu ciuperci si Britt pe cei cu branza. Justin spusese entuziasmat

- Haha. Si eu la fel. Cei cu branza. Dar,  nu te ingrijora, avem de amandoua, Will e innebunit dupa ciuperci.  Ascultati aici. Trebuie sa mergem la shopping si sa decoram casa asta asa cum meritati.

- Mda...Nu trebuie sa faci asta pentru noi

- Justin are dreptate e destul ca ne-ai angajat. Apropo imi poti spune cine imi va fi partener in film?

- Well...Du-te in masina si uita-te in dosarul de pe scaunul din fata.

- Uita-te si la mine. 

Am mers la masina gandindu-ma "wow". Mi-a luat ceva timp sa gasesc dosarul.Nu. Nu pot sa cred... partenerul meu din film este Scott Fitzger. Am fost mereu fermecata de el. Iar fratele meu va juca alaturi de prietena mea cea mai buna Adele Nersin. Va fi asa de fericit.

Asteapta... ce este asta? Pot sa jur ca femeia din aceasta poza imi e cunoscuta... Este o adolescenta roscata cu pistrui si un zambet minunat...Ceva din ochii ei imi aminteste de mama... nu- nu se poate... totul este in capul meu.

- Justin nu o sa crezi cand o sa iti spun cine va fi partenerul meu?

- Deci ce spui? spuse zambind Amanda.

- Eu deja stiu ca voi juca alaturi de Adele. 

- Scott Fitzger.SCOTT. WOW!!! Asteapta primesc un mesaj

<Curvo sper ca esti fericita acum ca esti in Vancouver si ca l-ai despartit pe Justin de mine. Vezi ca daca ramai gravida fetito,  eu nu te ajut. Nu esti actrita. Esti doar o curva care apare la televizor pentru ca se culca cu toti barbatii care ii ies in cale.> 

Cu ochii in lacrimi fug sus in camera mea si ma trantesc pe pat, innabusidu-mi lacrimile in perna.

- Justin, poti merge la aeroport dupa Will? Ia masina mea. O sa vorbesc eu cu Britt.

*Amanda*

- Britt. esti ok? Cine a fost la telefon? Iubitul? Prietena?

- Mama...Pot sa-ti povestesc ceva?

- Orice. Scumpo orice. Justin nu e aici daca asta e ceea ce te ingrijoreaza... l-am trimis dupa Will. 

Am asculatat-o pe Britt cum imi povestea ca mama ei o uraste si tot ceea ce ii spusese.

 - Scumpo imi pare asa de rau. Crede-ma ca te inteleg. Spune-mi cum te pot ajuta?

- E ok. Nu este nimic nou. Sunt obisnuita. Pot sa te intreb ceva? Am gasit din greseala o poza pe jos in masina. Era o tanara roscata. Cine era?

 La naiba. A gasit poza cu Lucinda. Nu stiu cum sa-i spun...

-Uite. Este ceva ce nu ti-am spus. Will inca nu stie ca tu vei juca in film. Dar nu te ingrijora esti perfecta pentru rol. Te caut de ceva vreme...

- Ce vrei sa spui cu asta? am soptit eu, trista.

- Uite, maine dupa ce ne intalnim cu totii si vorbim despre film iti voi arata ceva. Poza pe care ai gasit-o este de acum 21 de ani. Este fosta cumnata a lui Will, Lucinda. O cautam cu disperare

-Seamana foarte mult cu mama mea. Sau poate este doar imaginatia mea...

- Sau poate ca nu....

Beneath the liesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum