*Mandy*
Asadar nu pot sa-i spun inca nimic...sa vad ce aflu de la Britt maine...
*Britt*
Neavand vreun strop de energie sau optimism am decis sa intru putin online sa vad ce mai face Adele, singura mea prietena
~~
- Hei. Ce mai faci?
- Britt!! Hey! Uite ma gandesc cu nerabdare la ziua de maine,desi doamna Amanda este o femeie foarte dulce. Voi sunteti in Vancouver?
- Da, este... Am ajuns azi si Amanda ne-a asteptat si nu am avut timp sa te sun...mama imi face iar necazuri.. In fine. Sunt super incantata ca facem un film impreuna!!!!>
- Da stiu. Va fi super... sunt curioasa cine e partenerul tau; pentru ca al meu este super. scrise Adele pe chat
- Haha da, fratele meu este super. Scott Fitzger. Amanda mi-a spus dupa ce a fost martora la conversatia mea cu mama...
- OMG. Este super tare. Dar nu te invidiez.... :))
- Geez thanks. Te las pentru ca sunt super obosita si maine avem o zi ocupata xoxo
- xoxo
~~
Am inchis laptopul si am cautat prin bagaje o pijama... Doamne, maine chiar trebuie sa despachetam. I-am urat noapte buna fratelui meu, mi-am setat alarma si am adormit instantaneu.
A doua zi:
Doamne! De ce nu am mers la somn mai repede... nu pot sa cred cat sunt de obosita...
-Justin!!! Trezeste-te!!! Intr-o ora trebuie sa fim la sediu.
- Sunt treaz. Ma gandesc cum sa ma imbrac. Trebuie sa despachetam azi.
- I know.
Am incercat sa gasesc ceva in care sa ma imbrac... nu prea elegant ci doar confortabil.
Lame, I know... blugii si pantofii de ieri, sacoul albastru acesta l-am uitat aici data trecuta. Iar bratara am gasit-o in podul casei... Nu stiu care e povestea ei deoarece nu am vrut sa o intreb pe mama.
Am mers la studio si am facut cunostinta unii cu altii... Wow, tipul asta este superb!!!!!!
-Deci acum ca v-ati cunoscut trebuie sa stiti despre ce este filmul. spuse Amanda
-Asa este. Sunteti niste copii frumosi si talentati... Brittany...pot sa-ti vad bratara? Will intreba mirat.
- Sigur. Uite.
Dintr-o data fata lui s-a albit si ochii ii s-au marit de uimire.
- Iubitule, esti ok?
- Sa chem pe cineva?
- Nu, e in regula. Doar ca pot sa jur ca am mai vazut asta undeva. Multumesc, Adele.
- E o bratara. Au spus Amanda si Justin in acelasi timp
-- Will... e? Ce e? -eram putin ingrijorata.
- E unicata...Sa ne intoarcem la film.
Wow, ceva nu este in regula... Will mai ca nu a lesinat. Trebuie sa vorbesc cu Amanda cat mai repede. In timp ce luam o pauza de la sedinta ( Will avea de dat un telefon important pentru casting) am profitat de ocazie si am mers la baie cautand disperata ceva la bratara...
Intr-un final am gasit o mica inscriptie in latina cred: " Semper Vester D&W" Am intrat repede pe internet sa vad ce inseamna aceste cuvinte."Al tau pentru totdeauna" W probabil vine de la Will, dar D? Doamne trebuie sa aflu ce se intampla aici.
- Britt sa nu uiti ca trebuie sa vorbim!!
- Mandy, cum o chema pe sotia lui Will?
- Deborah. De ce?
- Semper Vester....
Simteam cum glasul meu se stinge.
- Ce? Nu se poate..... Deci e adeva...
Nici nu a apucat sa termine ceea ce avea de spus ca Amanda a lesinat...
- Ajutor!!!! Cineva sa ma ajute!!! Adele!! Will!!! Amanda, revino-ti!!! Ajutor!!!