Noi inceputuri

45 1 0
                                    

Este in sfarsit timpul sa-i spun mamei ca plecam din casa insa sunt putin speriata.

- Justin este timpul sa impachetam si sa-i spunem mamei ca-

- Ce sa-mi spuneti? Justin puiule, ce se intampla aici? a spus mama, parand ingrijorata.

- Ma mut cu Britt in casa din Vancover.

- Tu nenorocito, iar i-ai umplut capul cu tampeniile tale despre actorie? Niciodata nu ai fost in stare sa faci nimic bun cu viata ta, si acum vrei sa-l distrugi si pe fratele tau? Esti inutila!!! Nici nu stiu de ce te-am pastrat.

- Mama!!! a strigat Justin 

- Este ok, frate. Stiam ca niciodata nu m-a vrut. Nu trebuie sa vii cu mine. O sa fiu bine si o sa vorbesc cu Will si totul va fi bine. Niciodata nu o sa ma mai vezi. Dorinta indeplinita. 

Am plecat trantind usa sufrageriei auzind cuvintele pline de dispret ale femeii care mi-a dat viata "Will ala doar isi bate joc de tine, tot ce vrea este sa se culce cu tine... Curvo!!" 

Am inceput sa impachetez cat de repede am putut ignorandu-l pe fratele meu. Cam in jumatate de ora am terminat de pus tot in masina mea si l-am vazut pe Justin venind cu o droaie de bagaje.

- O iubesc pe mama, dar sper ca nu credeai ca o sa te las singura acolo!!! Plus am si eu un rol in filmul ala. Te rog, nu mai plange.

Am privit pentr ultima data spre casa in care am crescut si i-am inmanat cheiile femeii acelea roscate care ma privea cu atata ura. Zi de zi ma intreb ce am facut sa merit asta... Ma urc in masina neputand sa-mi tin lacrimile sub control incep sa plang pana cand aud telefonul sunand...

~

-Brittany Petterson? Sunt Amanda Love, sotia lui Will Love.

- Salut. Da, eu sunt.

-Salut. Will mi-a spus ca tu si fratele tau va veti muta aici si vroiam sa stiu cand. As dori sa va invit la cina.

-Multumim. Chiar acum porneam de acasa. Cam in 2 ore ajugem acolo.

-Super. Spune-mi adresa.

- Pot sa va trimit un mesaj? Trebuie sa caut carnetelul in care am notat.

- Ok. Va pup. Drum bun!

- Si noi pe dumneavoastra. Multumim. Era Amanda sotia lui Will, co-prod a filmului. Vrea sa ne invite la cina. Trimite-i te rog, adresa noastra de acolo.

- Ok. Este super cute tipa.

Lasati-ma sa va spun despre Amanda. Are 32 de ani, este extrem de frumoasa. Am cunoscut-o la auditile pentru film...mai multe veti afla pe parcurs...

Beneath the liesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum